1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb nu nog 14K, zeg jij het maar, want ik moet mijn wissels nog op orde krijgen. =(
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt zelf toch aangegeven hier wel tijd in te willen stoppen. Dan moet je dat doen, lezen, filmpjes kijken en handelen. Of idd pakketjes kopen, hopen en de kans is klein dat het je iets oplevert.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prima, gaat goed komen, maar de info over FUT vind ik soms wel een beetje teveel.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is ook veel, je moet het natuurlijk wel leuk vinden. Anders gewoon lekker laten voor wat het is. ;-)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk dat dat inmiddels ook wel beter is, want heb mijn selectie nog niet helemaal rond en tegen de tijd dat ik dat wel heb zoals ik het hebben wil, ben ik waarschijnlijk alweer aan een andere game toe. :+

    Ik blijf dit topic wel in de gaten houden. Wie weet komen er nog wel erg goede tips, want met die filmpjes heb ik meestal niet zoveel zin om meer dan een paar minuten te kijken. Mijn aandacht verslapt wel wat dan en bovendien onthou ik dat nooit allemaal. En ik ga ook geen schriftje bijhouden wat ik in het verleden wel eens bij een hobby heb gedaan.

    Het moet imo, wat jezelf al een beetje aangeeft, wel leuk blijven. :thumbs:
     
  6. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Net mijn eerste loss online dit jaar moeten incasseren. Jawel, hoe kan het ook anders dat je eerste loss een disconnect is.

    Blijft toch jammerlijk soms die servers (zeker als je bijna klaar bent, voorstaat en het hele potje al een lag hel was). Het helpt ook niet dat je dan te zien krijgt dat jij gedisconnect hebt. Dat vind ik misschien nog wel het meest frustrerend. En ik ben bang dat ik het nog wel vaker te zien ga krijgen.
     
  7. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Zal is een keer niet klagen.
    back to back untradeable walkouts...

    Lloris, Mertens en OTW traore

    [​IMG]
     
    CrazY vindt dit leuk.
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hart
    Rose-Azpilicueta-Rudiger-Walker
    Kante-Bakeyoko
    Willian-Eriksen-Martial
    Vardy

    Heerlijk team dit :thumbs:
     
    Siemenn en nawa vinden dit leuk.
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Haalde vanmiddag Bakoyoko uit gratis pakje (na SBC) en zojuist Reus! (140.000 waard)
     
    Siemenn, Bidle en nawa vinden dit leuk.
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu 260.000 coins om BPL team te versterken, ongekende luxe. Ik ga waarschijnlijk voor Eriksen, Jesus, Dembele (Spurs) & Son. (Dembele ipv Lallana)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is het goed je te focussen op teamgeest alleen om een goed elftal te krijgen of moet ik dat idee echt loslaten? Ik zou natuurlijk een stuk goedkoper een elftal kunnen samenstellen als ik me daar niet zo aan hield. Juist door mijn aan autisme verwante stoornis ben ik heel erg met ronde en hoge cijfertjes bezig, alsmede ook hoge beoordelingen.

    Ik zou graag van anderen even weten, die goede spelers in hun team en bij hun wissels hebben, wat jullie teambeoordeling is en de hoogte van de teamgeest. Ik ben echt een angsthaas met dit speltype heb ik het idee.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wisselspelers komen met een standaard chem je team in tijdens de wissel. Dus dat maakt het een stuk eenvoudiger.
    Verder heb ik wel iedereen los op 10chem staan, simpelweg omdat je dan de max. boost krijgt.

    Daarnaast, kijk met name naar de ingame stats ipv de stats op het kaartje. Die zijn veel belangrijker, daarbij gedraagt elke speler zich ook weer amders op het veld door de working rate. Dus een overall lagere speler kan zo maar tig x beter zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kort samengevat: Ik moet dat idee van teamgeest en teambeoordeling meer loslaten!?

    Heb alleen maar spelers van Borussia Dortmund een twee vleugelmiddenvelders van Bayern, Ribery o.a. Toch maar even kijken wat de kosten zijn van een grotere mix van spelers van verschillende clubs.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kan ik me goed voorstellen al zou ik zelf eerder voor Jesus of een sterke spits gaan alla Morata of Lukaku.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nice. Goede spelers! Wat is je huidige team?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit is mijn team nu (433(4))

    Coutinho - Jesus - Salah OTW
    Eriksen
    Bakayoko - Gundogan
    Kolasinac - Bailly - Koscielny - Bellerin
    Butland
     
    Bidle en Siemenn vinden dit leuk.
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    WTF. Ben gewoon al een uur van de transfer markt gebanned. Had echt een perfecte speler gevonden die ik continu aan het snipen was (2 - 2.5k per sell) en nu kom ik kom er niet meer op :'-(
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup. Sinds dit jaar bant EA spelers die massa koop/verkoop patronen vertonen. Dus herhaaldelijk spelers kopen en verkopen of in grote getallen consumables handelen. Waarom? Geen idee, ik heb nog geen antwoorden gelezen. EA wilt waarschijnlijk niet dat mensen rijk worden door (goed) te handelen, dat geeft hen geen inkomsten natuurlijk en fifa points wel.
     
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Door goed te handelen (thnx focuss) en packluck nu mijn team staan waar ik heel blij van wordt.

    Lloris
    Walker-azpilicueta-rudiger-rose
    Kante-Bakayoko
    Willian-de bruyne-martial
    Kluivert de 88 variant

    Ga nu sparen voor een andere icon (carlos of vieira)
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Sinds de update gewoon geen potje meer gewonnen.....
     

Deel Deze Pagina