Je hebt zelf toch aangegeven hier wel tijd in te willen stoppen. Dan moet je dat doen, lezen, filmpjes kijken en handelen. Of idd pakketjes kopen, hopen en de kans is klein dat het je iets oplevert.
Ik denk dat dat inmiddels ook wel beter is, want heb mijn selectie nog niet helemaal rond en tegen de tijd dat ik dat wel heb zoals ik het hebben wil, ben ik waarschijnlijk alweer aan een andere game toe. Ik blijf dit topic wel in de gaten houden. Wie weet komen er nog wel erg goede tips, want met die filmpjes heb ik meestal niet zoveel zin om meer dan een paar minuten te kijken. Mijn aandacht verslapt wel wat dan en bovendien onthou ik dat nooit allemaal. En ik ga ook geen schriftje bijhouden wat ik in het verleden wel eens bij een hobby heb gedaan. Het moet imo, wat jezelf al een beetje aangeeft, wel leuk blijven.
Net mijn eerste loss online dit jaar moeten incasseren. Jawel, hoe kan het ook anders dat je eerste loss een disconnect is. Blijft toch jammerlijk soms die servers (zeker als je bijna klaar bent, voorstaat en het hele potje al een lag hel was). Het helpt ook niet dat je dan te zien krijgt dat jij gedisconnect hebt. Dat vind ik misschien nog wel het meest frustrerend. En ik ben bang dat ik het nog wel vaker te zien ga krijgen.
Ik heb nu 260.000 coins om BPL team te versterken, ongekende luxe. Ik ga waarschijnlijk voor Eriksen, Jesus, Dembele (Spurs) & Son. (Dembele ipv Lallana)
Is het goed je te focussen op teamgeest alleen om een goed elftal te krijgen of moet ik dat idee echt loslaten? Ik zou natuurlijk een stuk goedkoper een elftal kunnen samenstellen als ik me daar niet zo aan hield. Juist door mijn aan autisme verwante stoornis ben ik heel erg met ronde en hoge cijfertjes bezig, alsmede ook hoge beoordelingen. Ik zou graag van anderen even weten, die goede spelers in hun team en bij hun wissels hebben, wat jullie teambeoordeling is en de hoogte van de teamgeest. Ik ben echt een angsthaas met dit speltype heb ik het idee.
Wisselspelers komen met een standaard chem je team in tijdens de wissel. Dus dat maakt het een stuk eenvoudiger. Verder heb ik wel iedereen los op 10chem staan, simpelweg omdat je dan de max. boost krijgt. Daarnaast, kijk met name naar de ingame stats ipv de stats op het kaartje. Die zijn veel belangrijker, daarbij gedraagt elke speler zich ook weer amders op het veld door de working rate. Dus een overall lagere speler kan zo maar tig x beter zijn.
Kort samengevat: Ik moet dat idee van teamgeest en teambeoordeling meer loslaten!? Heb alleen maar spelers van Borussia Dortmund een twee vleugelmiddenvelders van Bayern, Ribery o.a. Toch maar even kijken wat de kosten zijn van een grotere mix van spelers van verschillende clubs.
Kan ik me goed voorstellen al zou ik zelf eerder voor Jesus of een sterke spits gaan alla Morata of Lukaku.
Dit is mijn team nu (433(4)) Coutinho - Jesus - Salah OTW Eriksen Bakayoko - Gundogan Kolasinac - Bailly - Koscielny - Bellerin Butland
WTF. Ben gewoon al een uur van de transfer markt gebanned. Had echt een perfecte speler gevonden die ik continu aan het snipen was (2 - 2.5k per sell) en nu kom ik kom er niet meer op
Jup. Sinds dit jaar bant EA spelers die massa koop/verkoop patronen vertonen. Dus herhaaldelijk spelers kopen en verkopen of in grote getallen consumables handelen. Waarom? Geen idee, ik heb nog geen antwoorden gelezen. EA wilt waarschijnlijk niet dat mensen rijk worden door (goed) te handelen, dat geeft hen geen inkomsten natuurlijk en fifa points wel.
Door goed te handelen (thnx focuss) en packluck nu mijn team staan waar ik heel blij van wordt. Lloris Walker-azpilicueta-rudiger-rose Kante-Bakayoko Willian-de bruyne-martial Kluivert de 88 variant Ga nu sparen voor een andere icon (carlos of vieira)