1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    No way, dit is satire toch?

    Ik vind het heel erg dat ik anno 2017 gewoon niet meer meteen weet of het een grap is...
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Haha echt hoor.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kom eens met je eigen mening in plaats van een Google kunststukje. Ben gestopt na het "white privelege" geneuzel.

    @Matrix ... wat? Dat ik het hoofdstuk uit 50 Shades of Gay niet wil lezen? Geen satire. Wil Fred zijn mening horen en niet 1 of andere enquête.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2017
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat bedoel ik, leg jij het hem maar uit.
    [​IMG]
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mijn mening? Ik weet niet, meer verbijstering ofzo :lol:
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je kan prima een discussie starten maar je eigen mening geven en je eigen punten is toch lastig. Keer op keer op keer ... ouwe relbeer.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet of het duidelijk was, maar ik had het óók over Fred zijn post, niet de jouwe.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit is satire, of niet?
     
    Rampage en Matrix vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kut vent :+
     
  10. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Wauw, ik heb bij het lezen van deze post bij vrijwel elke zin gedacht 'dit kan je toch niet menen?'.
    Ik ga er ook maar vanuit dat het satire is. Althans dat hoop ik.
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik plaatste dat artikel omdat ik het droevig/lachwekkend vond. Dat is dus mijn mening erover. Dit is een nieuwstopic, volgens mij hoeft dan niet iedere post uit te monden in discussie, maar ik kan ernaast zitten.
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    OK volgende keer misschien even inleiden met een zinnetje waarmee je vraagt wat wij ervan vinden, of zegt wat je er zelf van vindt. Anders weten we niet of je reageert op het voorgaande of een nieuw onderwerp aandraagt.

    @L.A. 'en' veranderd in 'of'. Het gaat meer om de onduidelijkheid verhelderen dan Fred dwingen ergens iets van te vinden. Hopelijk komt dat nu iets beter naar voren.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2017
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Waarom moet Fred overal zijn mening over geven? Je kunt toch ook gewoon een nieuwsbericht plaatsen omdat het opvallend is. Iemand mág zijn mening geving en als een ander een andere mening toegedaan is dan kán er een discussie volgen.

    Kunnen we het nu ipv wiskunde gewoon weer hebben over moslims, genderneutraliteit of #metoo? Dat doet het altijd goed.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Omdat Fred heel goed is in het oprakelen van een discussie, met stukken aankomt die hij van Google afhaalt maar zelden zijn eigen mening durft/kan geven over "iets"? Waarvoor start je dan een discussie? Vervolgens een beetje sarren en zeggen "oef, die mannen hier" of "wat een kut opmerkingen" ... het liefst zo neutraal mogelijk. Als hem dan gevraagd word wat hij bedoeld of wie hij bedoelt kapt hij de discussie af. Vind ik vreemd. Dus nee, Fred geeft zijn mening niet. Fred doet heel simpel CTRL+C en CTRL+V en that's it.

    En ja, ik vind dat we het ook over genderneutrale moslims moeten hebben.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mohamma en Fatimo?

    Klinkt verwarrend genoeg, ik zeg doen.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Volgens mij ben ik vrij duidelijk over mijn mening, gezien reacties die ik krijg hebben anderen daar ook wel een aardig beeld bij. Ik plaats soms een artikel, soms reageer ik op iets wat door een ander is geplaatst, dat knippen plakken herken ik me niet in. Wel is het een paar keer voorgekomen dat mij werd gevraagd me over een standpunt uit te spreken, maar dat ik er (nog) geen mening over gevormd had. In zulke gevallen leg ik dat uit en ik vind het heel raar als van mij dan nog een mening geëist zou worden. Tot slot, je lijkt een naar het obsessieve neigende interesse in mijn manier van reageren, misschien dat je je daar eens zorgen om kunt maken.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Rampage vindt dit leuk.
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Netflix & statutory rape <3
     
    Reckuuza en fredfenster vinden dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312

Deel Deze Pagina