1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Yes
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik heb hier dus echt de balle verstand van, maar is het nog wel money makend gezien het momenteel aardig mainstream aan het worden is?
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Volumes gaan omhoog doordat er meer mensen handelen, maar ja het zoeken is naar de nieuwe bitcoin en dan hopen dat je er vol inzit.
     
  4. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    En dat is lastig, dan moet je echt alles gaan volgen en een flinke duit money hebben.

    Ik zeg nog steeds tegen mensen; als je gaat beleggen, dan MOET je eigenlijk ook 5-10% van je inleg in crypto's stoppen. Zo'n unieke high risk-high reward ga je niet snel meer tegenkomen.
    Dus als je al gaat "spelen" met je geld, doe dan in elk geval ook 10% hiervan in crypto's.

    Ik raad mensen aan om gewoon in bitcoin/ethereum of een andere top 10 coin te investeren. Deze zijn "bewezen" munten, om zo maar te zeggen, waar veel in gekocht/verkocht wordt.
    Je kan ook op gevoel gaan, waar jij denkt dat de meeste potentie in zit. Ook zijn er relatief jonge munten in de top 25, dat kan ook nog alle kanten op gaan.

    In hoeverre de munten nog gaan stijgen... Tja dat kun je niet zeggen, wie weet is het over 10 jaar 10x zoveel waard, misschien is dit de all-time high en wordt het minder waard. Mja, dat is altijd met beleggingen. Als je snel nog money wilt verdienen, dan zul je je echt hardcore in crypto gaan verdiepen. Zoveel kennis heb ik ook niet.

    Als ik iets moet aanraden, dan is het om in elk geval iets in bitcoin/ethereum te stoppen. Daarna kun je zelf nog wat kiezen.

    Ik heb bijvoorbeeld:
    -Bitcoin (dé crypto)
    -Ethereum (smart-contract/toepassingen)
    -Verge (maximale anonimiteit, ik denk dat dit altijd aantrekkelijk blijft)
    -PIVX (in mijn ogen een totaal plaatje van wat je zoekt in crypto's)
    -Gulden (Nationalistisch trekje in mij)
    -BAT (online advertentie-betaal coin, zal ook alleen maar groter/belangrijk worden)

    Nog voor kleine hoeveelheden aan siacoin, monero, storjcoin, digibyte, NEM en maidsafecoin.

    Die kleine hoeveelheden stellen niks voor, had er elk voor 50 euro in zitten mochten ze ooit iets aan doen. Zijn nu 4 maanden verder en had achteraf beter gewoon alles in bitcoin kunnen doen, want die is echt blijven groeien. Ethereum ook op 40 gekocht dus daar ook veel winst op. Zo zie je, in elk geval voor mij, de grootste coins hebben mij het meeste opgeleverd.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Precies de reden waarom ik ASTRO heb gekocht. Het team doet de beleggingen voor mij. Een deel gaat terug naar de waarde van de munt (40%) en een deel wordt uitgekeerd als dividend (50%). Het rendement zal lager zijn dan de hardst stijgende munt, maar gezien het team wat er achter zit ga ik er vanuit dat er bijna permanente winst gaat ontstaan.
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Bitcoin gaat maar door... Nogmaals een bevestiging dat je misschien het beste in de grote crypto's geld kunt stoppen, misschien ;)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bitcoin is al links en rechts ingehaald op technisch vlak en zal niet de usecases hebben voor de grote massa. Alleen het brand bitcoin is zo sterk dat ik op korte termijn geen andere munten zie dat in gaan halen. Wel ben ik bang dat Bitcoin op een gegeven moment instort en dat dit een flinke klap zal zijn voor de hele crypto markt.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen bij myetherwallet? Wil het graag naar bitcoins omzetten maar ik moet dan gas price invullen. Heb geen idee wat ik moet invullen haha.
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wat wil je? Myetherwallet is een plek om Ethereum en tokens die op de Ethereum blockchain draaien op te slaan.
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik heb 1 ether maar die wil ik omzetten naar bitcoin. Ik heb mijn adres ingetikt en daarna moet ik de gas price invullen. Waarom? En hoeveel? Gaat dit ook van de prijs van mijn ether af?

    E: Oh ik moest gewoon op het tabblad omwisselen drukken.

    E: Nu snap ik het niet meer
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2017
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand enige ervaring met Coinbase? (zoek een ''makkelijke'' manier om Ethereum te kopen)
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja zelf ethereum via Coinbase gekocht en ben er tevreden over. Overzichtelijk en werkt eenvoudig.
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het hele ID verificatie is om je account legit te maken? I.v.m. fake accounts?
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Weet niet of dat de achterliggende gedachte is, zou kunnen. In ieder geval stukje veiligheid. Wat ik me kan herinneren kon ik de 1e maand ook maar max 325 euro investeren. Daarna onbeperkt.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik gebruik my ether wallet en koop ETH via Litebit. Kan via Ideal en rechtstreeks naar MEW. MEW is weer extra te beveiligen met de chrome add-on 'Meta Mask'.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Lol... de nieuwe bitcoin fork gecancelled door 6! mensen. Iets met macht? ik mag toch hopen dat bitcoin z'n waarde gaat verliezen zodra er exchanges zijn met IOTA als handelscoin (geen fee, instant trade). Het oude logge beestje is op.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Op bitfinex kun je IOTA aanschaffen toch of bedoel je dat niet?
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nja, het waren de implementeurs zelf die het hebben afgeblazen, niet 6 random gasten.
    Is alleen maar een goed teken, ze hebben liever geen verdeelde community dan dat zij "hun" versie doorduwen.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nee, dat bedoel ik niet :) Ik heb al veel IOTA. BTC is in 99,9% van de gevallen de trade currency. Er wordt nu gebouwd aan een exchange waarbij IOTA dat is. Dus dat je IOTA kan pairen met alles ipv alleen met ETH of BTC.

    Natuurlijk waren zij mede verantwoordelijk voor het splitten, maar tot de laatste seconde stug volhouden terwijl de support vanaf het begin al matig was riekt toch echt naar wat anders. Zeker omdat ze zelf ook bedrijven hebben die er in handelen. Of het opzet is of niet, zij zijn er in ieder geval heel rijk van geworden.
     

Deel Deze Pagina