1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Sorry we hebben het hier enkel over asielzoekers etc.
     
    Sliv, Tim en Rampage vinden dit leuk.
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik bedoel dat daarmee een dom precedent is geschapen.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat is weer een andere discussie en hier is de politie het trouwens ook gewoon mee eens.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat is geen andere discussie en het boeit niet wat politie ervan vindt, ik gaf mijn mening erover.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ehm ok maar wat vind je dan dat ze een hoofddoekje bij haar uniform eist?

    Of ga je weer de discussie uit de weg omdat je onze niet je mening verschuldigd bent?
     
    Rampage en RO3Li vinden dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je mening?
    Ah.

    Komt anders over alsof je een feit door ieder z'n strot probeert te drukken.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Geil wel
     
    fredfenster, L.A. en Rampage vinden dit leuk.
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hahahahahaha. Even lekker weg met Corendon
     
    RO3Li, Dyonko, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Volgens mij is de enige reden geweest waarmee ik hier weleens een discussie "uit de weg" ben gegaan, dat ik me nog onvoldoende in een kwestie had verdiept om erover een standpunt in te nemen. Ik hoop dat ik daarin nooit verander.

    In dit geval interesseert het me niet wat die mevrouw heeft gedaan, ik heb er geen mening over.

    Ik zeg dat ik iets twijfelachtig vind, hoe is dat "een feit door ieder z'n strot douwen"?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja doei hoor Fred, je brengt het nota bene zelf ter sprake? Alsof jij dan geen mening hebt. :p
     
    Rampage en Hybrid vinden dit leuk.
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Had je serieus een ander antwoord verwacht dan?
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik plaatste het nieuwsbericht omdat we over het onderwerp eerder discussie hadden en ik de uitspraak een interessante toevoeging vond. Ik heb wel een mening over het hoofddoekverbod, die ik ook destijds heb uitgesproken. Ik vind het naar dat de maatregel zo seksistisch uitpakt, omdat moslimmannen wel een baard bij hun uniform mogen dragen. Maar de actie van die politievrouw, nja daar sta ik neutraal in.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb serieus een antwoord gegeven. Alsof ik over alles een mening moet hebben :')
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja want een baard zie je alleen bij moslims?
    En joodse mannen mogen ook geen keppeltje en christelijke mannen geen kruisje.
    Gaat over religie en niet over geslacht.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Moslimmannen kunnen met het religieus symbool van de baard wel de functie van agent in uniform uitvoeren, moslimvrouwen kunnen dat met het religieus symbool van de hoofddoek niet. De regel gaat over religie (of eigenlijk: over neutraliteit), dat neemt niet weg dat het seksistisch uitpakt.

    Maar deze discussie is in dit topic al gevoerd, ik zit er niet zo op te wachten om dat nogmaals te doen.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Behalve dat je bij een baard nooit zeker kan beoordelen of het een religieus symbool is, waar je dat met een hoofdoek wél kan.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Daar heb je gelijk in, maar dan nog is het een religieus symbool. Bovendien, in theorie hoeft een hoofddoek niet per definitie religieus gedragen te worden, en ook kruisjes worden veelvuldig gebruikt in mode en lang niet alleen door christenen gedragen. Ik vind het beleid inconsequent.
     
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Geef ik aan dan dat je over alles een mening moet hebben? En geef ik aan dat je geen serieus antwoord heb gegeven? Nope.
    Ik geef alleen aan dat ik wel had verwacht had dat je geen mening had, ondanks het aanhalen van het onderwerp en de daaropvolgende discussies. Ik geef hierbij overigens ook niet aan dat je dan een persé mening zou moeten hebben, voordat je dat weer insinueert. Ik vind dat alleen opvallend.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb wel een mening over het onderwerp, alleen niet over die actie van die agente. Snap niet zo goed wat je er opvallend aan vindt, maar heb geen interesse om daar achter te komen.
     
  20. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Gelukkig maar.
     

Deel Deze Pagina