1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS V8SC - V8 Supercars Cup | #2

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 23 nov 2017.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Het klinkt wel gaaf
     
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dat klinkt wel nice idd.. Die optie had ik zelf nog niet bekeken.. Was meer een beetje proberen te vinden wat er kwa gameplay te merken is

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb van de rest van het seizoen een championship gemaakt.
    De puntentelling blijft vooralsnog zoals ik het op het forum bijhoud, evenals de schrapresultaten.

    Maar zo kunnen jullie de planning en weersverwachtingen alvast zien.
     
    DutchOwnage, hillss, ColdzeroNL en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Raceday!!!

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  5. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Hier in de ardennen meer snowday... :+. Iemand nog een sneeuwschuifert over:D
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Niet nodig.. Hier ligt helemaal niets ( nog niet als we buienradar moeten geloven)

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik zeg af voor vanavond en de rest van de cups.
    Kan mij niet meer motiveren voor racen op de console.
    Ik denk dat mijn vershouddatum als gamer verlopen is.
    Ik merk gewoon dat mijn reflexen/concentratie met gamen en real world (auto-/motorrijden en sport) erg achteruit zijn gegaan.
    Ik heb in het verleden heel veel plezier gehad met de XBWcups met veel onvergetelijke momenten.
    Dank aan iedereen met wie ik heb geracet.
    Gegroet allemaal en veel plezier met de XBW cups.
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    *Dislike

    Jammer om te horen Loyall! Heb in de voorgaande cups altijd leuk met je kunnen racen. Ontzettend zonde dat je in pCars2 de snelheid mist, maar vroeg of laat worden we allemaal oud :p Wie weet zien we je nog eens terug op de zondag of woensdagavond
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Hoe herkenbaar. Frustratie viert hoogtij. Mijn kinderen maken me overal mee in. Tijd voor een motor en een jong bloempje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik weet niet of ik er bij ben vanavond.
    Er zit nog visite en zo weglopen om te racen is ook een Tikkie vreemd :p
     
  11. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik moet ook overslaan. Moet racen op het echte Monza dinsdag dus moet reizen!
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Je controller moet in de Xbox zitten om hem niet af te laten slaan toch, niet in een gewone oplader? Want mijn langste kabel haalt de Xbox niet :p

    "Jongens ik ben ff naar het toilet". En gewoon doen alsof je een lastige drol hebt die 1,5 uur duurt om eruit te krijgen.
     
  13. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Je komt niet meer Kimi??
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Sorry mannen ik laat deze cup voor wat het is.. Kan het maar niet bevatten dat verschil tussen Career en Multiplayer kwa handling zo groot is.. Ik begin me daardoor alleen maar te irriteren en boos op me eigen aan het worden,, en dat schiet niet op. Ik weet dat ik gewoon kan racen maar zoals het nu gaat is niet leuk meer,, en nee het ligt niet aan jullie.. De groep is juist heel tof om mee te racen,, tis echt ik zelf... De Woensdagen kijk ik nog wel ff aan hoe dat gaat.. Maar op het moment beleef ik geen plezier aan pc2 online.

    @Kimi NL Thnx voor de cup en 2018 ben ik er wel weer bij

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2017
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen kwalificatieronde neerzetten en gewoon de 10 punten pakken in race 2. Voelde wel erg lekker zeg!

    Verder was het gewoon weer lekker kut natuurlijk. Jammer dat dit nog niet kan. Is het niet een idee om even zonder weersveranderingen te rijden zolang dit niet is gemaakt?
     
    hillss vindt dit leuk.
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zit die bug er nog in dan??

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hadden meerdere mensen last van volgens mij. Waren nu 3 opties: regen, regen met plassen en droog... Drama.
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Schiet niet op idd. Dan is zonder veranderende weersomstandigheden beter idd.
    Toch jammer zulke dingen


    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Een hoop gevloek en getier van meerdere mensen gisteren lieten een bijzonder toffe race om de leiding in race 1 een beetje ondersneeuwen. Toen @ColdzeroNL achter me aanzat was hij sneller; toen hij er langs was, was ik weer sneller. Dit zorgde ervoor dat we rondenlang op elkaars bumper zaten en ondanks het smalle baantje een aantal bochten zij aan zij gereden hebben. De auto is tof, het baantje was tof, en ik heb eerlijk gezegd erg genoten van de 1ste race.

    Race 2 begon voor mij lekker en kon als #1 de pits in, maar daarna werd alles kut natuurlijk.

    Ik snap overigens nog niet zo goed hoe jullie het volledige D-pad kunnen toewijzen aan die pitstop selectie... Ik heb die 4 knoppen nu voor iets anders in gebruik en nóg mis ik knoppen op het stuur. Maargoed, da's mijn probleem.

    @HRT WietHoK NL, sorry to say it, maar er zit geen verschil tussen on en offline. Een lagere baantemperatuur en een zwaardere auto zorgen ervoor dat je minder grip hebt dan in de time trial, maar er is online echt niet ineens een andere physics engine ofzo. Daarnaast zei je dat het bandenslijtage niet klopte, maar toen je voor me reed in de openingsfase van race 1 zag ik je al vol blokkeren bij het aanremmen van bocht 6... en ja, dan gaat het hard met het rubber en vaak ook van kwaad tot erger. Ik finiste race 1 met ongeveer 1/3 aan band linksvoor nog.
     
    GoldPwnageNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    BELANGRIJK!

    Algemene Mededeling:

    Resultaten Race 2 worden geschrapt. De bug in het weersysteem heeft een aantal leden dusdanig veel voordeel opgeleverd dat er niet gesproken kan worden over een eerlijke race.
    Resultaten van Race 1 worden behouden.

    Algemene Mededeling nr. 2:
    Mensen, zorg ervoor dat je (pit)setups "on the fly" kunt aanpassen! :p @Jimmy J.
    Hang een toetsenbord aan je Xbox en map de Nummerieke toetsen aan TCS, ABS, etc. Zodat je toetsen op je stuur vrijmaakt voor het naar rechts/links kijken. De oorspronkelijke D-pad intellingen zijn gewoon nodig.

    Ik heb bijvoorbeeld een extern toetsenbord aan mijn xbox hangen met de volgende hotkeys op het nummerieke gedeelte:
    1: ABS
    2: TCS
    3: STM (niet te gebruiken in de cup)
    4: Links kijken
    5: Stoel naar achteren
    6: Rechts kijken
    7: Reset knop
    8: Stoel naar voren
    9: Pit request

    verder heb ik op het qwerty gedeelte:
    - Instelbare rembalans
    - Instelbare Stabilisatorstang

    En nog wat kleine dingen. Belangrijk: Stel geen pitlimiter in. Hij haalt dan vervolgens automatisch de Auto-pit limiter eraf waardoor je gegarandeerd penalty's gaat pakken.

    Algemene Mededeling nr. 3:
    En dit is de meest hypocriete, komend van een raceleiding die zich zelf er ook dusdanig vaak schuldig aan heeft gemaakt, maar let op het taalgebruik. Vond het gisteren tijdens race 1 niet om aan te horen. 1 keer snap ik, maar zet je mic gewoon op mute als je veelvuldig wilt schelden. Ik gooi hem tegenwoordig af, dat hielp voor mij.

    Wiethok, ik heb het gisteren al vermeld in de lobby. Maar de reden dat ik een briefing maak en daar de datum in vermeld is omdat je dan onder de juiste omstandigheden kunt testen. De Timetrial is leuk, maar daarin zijn alle omstandigheden perfect.

    - De baan temperatuur is hoog
    - De bandenslijtage staat uit
    - Weinig brandstof in de auto

    Gisteren werd race 1 in september verreden. Een koud seizoen, zeker in de UK. Dat je daar minder grip hebt, is vanzelfsprekend.
    Ik weet niet in hoeverre je een set-up hebt gemaakt (ik reed op standaard met rembalans op 60 en 8 Aero achter) maar als je je helemaal blind staart op de time trial en haar omstandigheden, dan klopt je set-up minder.

    Daarnaast heb je toch 70kg meer in je auto als bij de time trial, ook niet echt onbelangrijk.
    Dat je dus minder grip hebt in de multiplayer t.o.v. singleplayer. Is niet omdat er een verschil in physics is, maar omdat het weer/tijd/omstandigheden anders zijn.

    Voor de rest maakt het mij niet zo heel veel uit of je aanstaande zondag mee doet of niet. Dat mag je zelf bepalen. Maar de game de schuld geven van alles, vind ik een beetje te kort door de bocht.
     

Deel Deze Pagina