Dat klinkt wel nice idd.. Die optie had ik zelf nog niet bekeken.. Was meer een beetje proberen te vinden wat er kwa gameplay te merken is Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik heb van de rest van het seizoen een championship gemaakt. De puntentelling blijft vooralsnog zoals ik het op het forum bijhoud, evenals de schrapresultaten. Maar zo kunnen jullie de planning en weersverwachtingen alvast zien.
Niet nodig.. Hier ligt helemaal niets ( nog niet als we buienradar moeten geloven) Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik zeg af voor vanavond en de rest van de cups. Kan mij niet meer motiveren voor racen op de console. Ik denk dat mijn vershouddatum als gamer verlopen is. Ik merk gewoon dat mijn reflexen/concentratie met gamen en real world (auto-/motorrijden en sport) erg achteruit zijn gegaan. Ik heb in het verleden heel veel plezier gehad met de XBWcups met veel onvergetelijke momenten. Dank aan iedereen met wie ik heb geracet. Gegroet allemaal en veel plezier met de XBW cups.
*Dislike Jammer om te horen Loyall! Heb in de voorgaande cups altijd leuk met je kunnen racen. Ontzettend zonde dat je in pCars2 de snelheid mist, maar vroeg of laat worden we allemaal oud Wie weet zien we je nog eens terug op de zondag of woensdagavond
Hoe herkenbaar. Frustratie viert hoogtij. Mijn kinderen maken me overal mee in. Tijd voor een motor en een jong bloempje. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik weet niet of ik er bij ben vanavond. Er zit nog visite en zo weglopen om te racen is ook een Tikkie vreemd
Je controller moet in de Xbox zitten om hem niet af te laten slaan toch, niet in een gewone oplader? Want mijn langste kabel haalt de Xbox niet "Jongens ik ben ff naar het toilet". En gewoon doen alsof je een lastige drol hebt die 1,5 uur duurt om eruit te krijgen.
Sorry mannen ik laat deze cup voor wat het is.. Kan het maar niet bevatten dat verschil tussen Career en Multiplayer kwa handling zo groot is.. Ik begin me daardoor alleen maar te irriteren en boos op me eigen aan het worden,, en dat schiet niet op. Ik weet dat ik gewoon kan racen maar zoals het nu gaat is niet leuk meer,, en nee het ligt niet aan jullie.. De groep is juist heel tof om mee te racen,, tis echt ik zelf... De Woensdagen kijk ik nog wel ff aan hoe dat gaat.. Maar op het moment beleef ik geen plezier aan pc2 online. @Kimi NL Thnx voor de cup en 2018 ben ik er wel weer bij Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Geen kwalificatieronde neerzetten en gewoon de 10 punten pakken in race 2. Voelde wel erg lekker zeg! Verder was het gewoon weer lekker kut natuurlijk. Jammer dat dit nog niet kan. Is het niet een idee om even zonder weersveranderingen te rijden zolang dit niet is gemaakt?
Hadden meerdere mensen last van volgens mij. Waren nu 3 opties: regen, regen met plassen en droog... Drama.
Schiet niet op idd. Dan is zonder veranderende weersomstandigheden beter idd. Toch jammer zulke dingen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Een hoop gevloek en getier van meerdere mensen gisteren lieten een bijzonder toffe race om de leiding in race 1 een beetje ondersneeuwen. Toen @ColdzeroNL achter me aanzat was hij sneller; toen hij er langs was, was ik weer sneller. Dit zorgde ervoor dat we rondenlang op elkaars bumper zaten en ondanks het smalle baantje een aantal bochten zij aan zij gereden hebben. De auto is tof, het baantje was tof, en ik heb eerlijk gezegd erg genoten van de 1ste race. Race 2 begon voor mij lekker en kon als #1 de pits in, maar daarna werd alles kut natuurlijk. Ik snap overigens nog niet zo goed hoe jullie het volledige D-pad kunnen toewijzen aan die pitstop selectie... Ik heb die 4 knoppen nu voor iets anders in gebruik en nóg mis ik knoppen op het stuur. Maargoed, da's mijn probleem. @HRT WietHoK NL, sorry to say it, maar er zit geen verschil tussen on en offline. Een lagere baantemperatuur en een zwaardere auto zorgen ervoor dat je minder grip hebt dan in de time trial, maar er is online echt niet ineens een andere physics engine ofzo. Daarnaast zei je dat het bandenslijtage niet klopte, maar toen je voor me reed in de openingsfase van race 1 zag ik je al vol blokkeren bij het aanremmen van bocht 6... en ja, dan gaat het hard met het rubber en vaak ook van kwaad tot erger. Ik finiste race 1 met ongeveer 1/3 aan band linksvoor nog.
BELANGRIJK! Algemene Mededeling: Resultaten Race 2 worden geschrapt. De bug in het weersysteem heeft een aantal leden dusdanig veel voordeel opgeleverd dat er niet gesproken kan worden over een eerlijke race. Resultaten van Race 1 worden behouden. Algemene Mededeling nr. 2: Mensen, zorg ervoor dat je (pit)setups "on the fly" kunt aanpassen! @Jimmy J. Hang een toetsenbord aan je Xbox en map de Nummerieke toetsen aan TCS, ABS, etc. Zodat je toetsen op je stuur vrijmaakt voor het naar rechts/links kijken. De oorspronkelijke D-pad intellingen zijn gewoon nodig. Ik heb bijvoorbeeld een extern toetsenbord aan mijn xbox hangen met de volgende hotkeys op het nummerieke gedeelte: 1: ABS 2: TCS 3: STM (niet te gebruiken in de cup) 4: Links kijken 5: Stoel naar achteren 6: Rechts kijken 7: Reset knop 8: Stoel naar voren 9: Pit request verder heb ik op het qwerty gedeelte: - Instelbare rembalans - Instelbare Stabilisatorstang En nog wat kleine dingen. Belangrijk: Stel geen pitlimiter in. Hij haalt dan vervolgens automatisch de Auto-pit limiter eraf waardoor je gegarandeerd penalty's gaat pakken. Algemene Mededeling nr. 3: En dit is de meest hypocriete, komend van een raceleiding die zich zelf er ook dusdanig vaak schuldig aan heeft gemaakt, maar let op het taalgebruik. Vond het gisteren tijdens race 1 niet om aan te horen. 1 keer snap ik, maar zet je mic gewoon op mute als je veelvuldig wilt schelden. Ik gooi hem tegenwoordig af, dat hielp voor mij. Wiethok, ik heb het gisteren al vermeld in de lobby. Maar de reden dat ik een briefing maak en daar de datum in vermeld is omdat je dan onder de juiste omstandigheden kunt testen. De Timetrial is leuk, maar daarin zijn alle omstandigheden perfect. - De baan temperatuur is hoog - De bandenslijtage staat uit - Weinig brandstof in de auto Gisteren werd race 1 in september verreden. Een koud seizoen, zeker in de UK. Dat je daar minder grip hebt, is vanzelfsprekend. Ik weet niet in hoeverre je een set-up hebt gemaakt (ik reed op standaard met rembalans op 60 en 8 Aero achter) maar als je je helemaal blind staart op de time trial en haar omstandigheden, dan klopt je set-up minder. Daarnaast heb je toch 70kg meer in je auto als bij de time trial, ook niet echt onbelangrijk. Dat je dus minder grip hebt in de multiplayer t.o.v. singleplayer. Is niet omdat er een verschil in physics is, maar omdat het weer/tijd/omstandigheden anders zijn. Voor de rest maakt het mij niet zo heel veel uit of je aanstaande zondag mee doet of niet. Dat mag je zelf bepalen. Maar de game de schuld geven van alles, vind ik een beetje te kort door de bocht.