1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Damn gaat weer hard de laatste dagen.

    Ik heb vorige week nog echt BTC gewisseld voor OmiseGO, EOS en IOTA. DIe eerste twee zijn echt verdubbeld tov Bitcoin damn echt lekkah.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Golem en BAT gaan ook eindelijk weer eens goed omhoog. Bitcoin weer terug richting 15k

    Waar hebben de mensen die hier Ripple hebben ze ingekocht?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Litebit.

    Heb aardig wat Ripple ingekocht voor 20 c/s een tijd geleden. :D
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    We zitten echt in een enorm bullish markt. Alle Alts gaan omhoog, ene meer dan de ander. Zelf de helft van mn IOTA verkocht en in TRX, QSP, VEN en REQ gestapt. Laatste twee weken vervijfvoudigd qua investering. Lekker :)

    DE grote vraag is, wat is het moment dat de ALT markt instort en BTC weer vliegt. Dan is het tijd om over te stappen en BTC te kopen.

    Edit; ook vorige week RaiBlocks gekocht. Je moet er wel voor naar Bitgrail of Mercatox (beide niet echt top exchanges). Coin is erg undervalued. Die zal ongetwijfeld op niet al te lange termijn op Binance / Bittrex komen en dan gaat hij los.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2017
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als je nu nog zou instappen, beste optie?
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik zou zeggen spreiden tussen verschillende altcoins en bitcoin. Ik ben net uitgestapt bij Gulden, die is vrij stabiel te volgen in vergelijking met andere coins. Ik wacht tot die weer onder de .10 euro zit en dan stap ik weer in. Verder ben ik wel benieuwd naar ASTRO en verdeel de rest van mijn winst over wat grotere coins. Stap alleen in met geld dat je totaal niet nodig hebt, dat scheelt veel stress en bedenk of je wilt daytraden of voor de langere termijn in je coins wilt zitten.
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Daytraden vergeten :) Of maximaal met 10% van je portfolio.

    Alleen instappen met geld dat je kwijt wilt raken.

    Een paar kansrijke coins momenteel zijn;

    REQ
    VEN
    TRX
    WTC
    ARK
    OMG
    NEO (langere termijn)
    XRB
    IOTA (langere termijn)
    NAV (langere termijn)
    VTC (langere termijn)
    ICX (longshot, ga ik eerdaags ook op instappen - Zuid Koreaanse coin)
    MOD (middelange termijn - Zwiterse coin voor de pharma industrie met al heel veel partnerships, undervalued momenteel)

    Normaliter zou ik zeggen 50% van je portfolio in BTC / ETH. Echter Eth heeft net een bullrun gehad en BTC zit in oorlog met BCH die net op coinbase is toegevoegd. Dus daar zou ik mijn vingers nu niet aan branden.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Had niet verwacht dat Coinbase ook BCH zou gaan aanbieden. Gelukkig heb ik mijn BCH niet verkocht na de fork :lol:.
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Goede zet! Ik het heb wel van de hand gedaan destijds. Coinbase ligt wel zwaar onder vuur nu wegens insider trading beschuldigingen etc. Staat inmiddels op bijna 3K.
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    ik zou persoonlijk nooit grote bedragen op Coinbase zetten, maar dat is meer gebasseerd op mijn onderbuikgevoel :9. Mijn verwachting is trouwens wat dat de BTC weer gaat stijgen en BCH weer wat gaat dalen. In ieder geval mooi dat BCH nu ook wordt aangeboden door Coinbase. Dit kan alleen maar ten goede komen van de prijs in de toekomst.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Over in en uitstappen gesproken, had mijn geld vanuit de gulden app binnen een uur op mijn rekening staan. Bij ABN rekeningen schijnt het minuten werk te zijn dus als je dat belangrijk vindt is dat nog wel iets om rekening mee te houden
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Qua gebruiksvriendelijkheid vind ik gulden ook een groot pluspunt, app is ook fijn.
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik twijfel nog steeds wat ik ga doen op de lange termijn. Wil natuurlijk zo min mogelijk belasting over de inkomsten betalen. Hoe gaan jullie ermee om?
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kunt er ook voor kiezen om je winst in een euro wallet te zetten. Geen koers fluxen maar je hoeft het dan ook niet terug te storten op je rekening waardoor het niet onder je vermogen valt.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik geef het gewoon op bij de belasting. Je betaalt 1,2% over het rendement dat je hebt behaald. Dat is in mijn ogen prima als je het vergelijkt met inkomstenbelasting (30%+). Daarnaast kan je in de toekomst cashen zonder dat de belasting het als zwart geld ziet. De boete voor zwart geld bedraagt 50% volgens mij.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Kleine nuance; Je betaalt 1,2% over het volledig bedrag dat je belegd (inclusief rendement of minus het verlies). Maar alsnog prima idd. Er komen wel nieuwe regels aan, ik vermoed dat dit flink in ons nadeel gaat zijn.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    edit: nvm.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja Tuurlijk, “zichtbaar” vermogen dan
    Enige wat belastingdienst op dit moment kan doen is bij aangifte een extra vraag toevoegen net zoals bij cash geld.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik nu coinbase maar daar ben je wel erg beperkt in currencies. Zijn er nog andere alternatieven voor de wat kleinere currencies?
     
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hier is een lijst met de grootste: https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/

    Oftewel; Bittrex.
     

Deel Deze Pagina