1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Haha dan zit je echt nog niet diep in the game!
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zou Litecoin ook zeker overwegen. Weer redelijk gedaald door 1. De oprichter heeft al zijn LTC verkocht en 2. de markt momenteel. (en 1. is een goed punt :))
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben echt een totale leek hiermee. Wilde destijds wel Gulden kopen toen het destijds hier binnen kwam op XBW, niet gedaan helaas.

    Dacht zelf eraan om voor pak 'm beet 40 euro XRP te kopen voor de lange termijn. Ook als instap voor dit hele gebeuren. Ook omdat de hele markt nu inkakt blijkbaar.
    Zou dit echt ook kunnen aanslaan zoals een Gulden of Ether? Is natuurlijk gissen. En is het het waard om zo'n laag bedrag te kopen aan een currency als XRP?

    Zou iemand me willen helpen waar ik een wallet vandaan haal? :+ De XRP kan ik kopen via litebit, zie ik.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2017
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dat weet je natuurlijk nooit zeker, maar als het net zoveel waard wordt als een Bitcoin, dan vraag je eigenlijk een paar jaar geleden of het het waard is om 40 bitcoins te kopen. Het kan ook net zo goed niks worden, en dan is het jammer. Over het algemeen heeft iedereen wel een goed gevoel bij Ripple.
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wilde gisterochtend eigenlijk grootste deel uitcashen en na kerstdagen weer inkopen maar door tentamen helemaal vergeten. Drop nu was wel te verwachten maar ik ga er vanuit dat begin 2018 meeste weer flink in de + staan.
    Laat er maar veel mensen het goede voornemen hebben om in 2018 te beginnen met crypto. :+
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat heeft totaal geen zin. XRP heeft al een hoge marketcap. Zie coinmarketcap.com. Je 40 euro zal maximaal 80 euro worden met XRP. Je kan met zo'n bedrag beter een coin nemen met een lage market cap zoals XtraBytes, ICX of Elixer.
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Boys boys boys, easy!

    Ripple wordt nooit bitcoin. Je moet niet naar de waarde van een munt kijken voor de potentie, maar naar de marketcap (dus aantal coins x de prijs).
    Los van de tech natuurlijk.

    Ripple heeft 250x zoveel munten, die gaat dus nooit de waarde van bitcoin krijgen.

    Daarnaast, tja Ripple, ik heb er totaal geen goed gevoel bij. Natuurlijk, het werkt, maar heel het principe van "crypto" is weg bij Ripple.
    Ripple wordt namelijk gerund door de huidige banken, dit staat haaks op het decentralized aspect van crypto's, heel het idee van crypto's. Mja, ik ben dan ook voornamelijk een morele investeerder, anders had ik 4 jaar geleden ook geen bitcoin gekocht (de huidige waarde had niemand zien aankomen natuurlijk).

    Verder, NU kopen, mss dipt hij nog, mss is dit de dip, maar 100% dat hij na nieuwjaar weer omhoog gaat, en dan maakt het niet uit of je op 10k of 11k hebt gekocht!
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bij Gulden zijn ze nu PoW2 aan het testen. Zou betekenen transacties met 1 of 2 confirmations, rente krijgen op je guldens als je ze vast zet en meer schaalbaarheid. Ben erg benieuwd of ze het allemaal waar gaan maken, maar ik zie de toekomst zeer positief in. Het dev team neemt ook goed de tijd en is niet constant bezig met hypen. Enige zorgpunt dat ik nog heb is dat er nog niet veel plaatsen zijn waar je met gulden kan betalen.
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Worden er al wel meer in NL overigens, voornamelijk Randstad en Groningen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan dus nergens kopen op dit moment? Behalve als ik bij bitonic > 1000eu direct inleg :confused:. Of bij anycoindirect wel maar daar krijg je echt veel minder.

    kan het kloppen dat ik goedkoper uit ben om ETH te kopen en dan om te zetten naar BTC op een exchange. Op anycoindirect betaal je nog geen euro fee voor 100euro LTC/ETH. Maar voor 100euro BTC betaal je dik 15euro
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2017
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Gewoon op Litebit kopen?

    Dit @Daz. Ik heb aardig wat Ripple, maar dat was toen de coin nog een heel stuk lager stond dan nu. Dus voor mij persoonlijk is het een heerlijke coin. Mijn verwachting was echter altijd dat hij maximaal tussen de 1 en 2 euro zou blijven hangen. Misschien moet ik dit nog iets naar boven toe bijstellen, maar veel meer dan dat zal het niet waard worden.
     
    Daz vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die hebben geen Bitcoin meer op voorraad...

    Nog ergens anders? Litebit heeft alleen maar 100euro per dag :confused:.

    edit: fucking dure coinbase maar gebruikt voor ETH
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2017
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nevermind*
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2017
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik hoor veel dingen over WaBi. Wat denken jullie over die? Sowieso nog niet op veel exchanges maar in de toekomst?

    Klopt het trouwens dat als je BTC wilt hebben. Je beter ETH kan inkopen en dan omzetten naar BTC om minder minersfee te betalen? Het kost me €15,- fee op anycoindirect om BTC te kopen. Als ik ETH koop €0,50. En dan op exchange omzetten naar BTC kost me €0,30. Of maak ik ergens een rekenfout
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2017
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Je maakt geen rekenfout, dat klopt helemaal. BTC kopen is heel duur momenteel. Zelf sturen van - naar wallets ook. De miners fee is exponentieel gestegen. Één van de grote zorgen van BTC. Ik ben ook heel benieuwd wanneer ze dit gaan oplossen. Waarschijnlijk pas ergens eind 2018 als lightning update helemaal is geweest. Wellicht is het in die tijd al ingehaald door ETH of misschien zelfs Bitcoin Cash.

    WaBi ken ik zelf nog niet, niet ingedoken nog :)


    Edit;

    Voor de liefhebbers mijn portfolio in %.

    https://imgur.com/a/giUG4
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2017
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.529
    Heeft iemand een hele nuttige website/links voor cryptoshit voor beginners?
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is verge z'n pricecrash de moeite waard om wat in te gooien? Lees veel geruchten
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Tja... Verge...

    Ik weet het niet, iedereen hoopt/denkt dat het Wraith protocol zo gereleased wordt.

    Maar, dan doet de developer (die in zn eentje is), wat andere grote teams niet kunnen.
    Het kan dus net zo zijn dat het verder gaat dippen. Of, inderdaad omhoog.

    Ik blijf ervan af voor nu in elk geval.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zou van Verge afblijven, tenzij je wilt pumpen / dumpen. Is eigenlijk gewoon Dogecoin met geen echte privacy-eigenschappen. Geen echt team.
     

Deel Deze Pagina