1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Direct contact met MS opnemen. Zolang je een aankoopbon hebt, kunnen ze je gewoon helpen.
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Bedankt voor je reactie. Het leek mij ook een beetje een omslachtig gedoe via Bol. Dan moest ik eerst een afspraak maken voor een ophaalmoment en dan zou dus iemand van Bol hem gaan repareren. Net of er een of andere Random Guy van Bol dan die controllers gaat zitten repareren.....
     
  3. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Kodi op de xbox! Te gek man

    Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
     
  4. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja las al op verschillende forums dat mensen een XBOX ONE willen kopen voor Kodi, en dat doet Microsoft wel heel goed hoor.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Moet je voor KODI gold hebben? Zit namelijk te twijfelen een xbox one x te kopen en mijn oude beneden weg te zetten. Maar ik share al met een maat en wil bijvoorbeeld dat mijn vrouwtje op kodi kan en ik boven kan gamen. Kan ik gewoon een account aanmaken ( die ik al heb ) zonder gold en dan kodi gebruiken? Kan het niet testen bij mezelf aangezien maat van mij gold heeft dus met welk account ik ook inlog ben ik voorzien van gold op mijn huidige xbox one.
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Nee, hier heb je geen gold voor nodig.
     
    Pride vindt dit leuk.
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    nice thnx
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is geen oplaadbare controller? Het gebruikt toen gewoon AA batterijen zoals iedere Xbox controller?
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Is zonder oplaadkabel, daarvoor moet je een Play & Charge Kit kopen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aah dat verklaart het. :) bedankt heren! Denk dat ik hem dan aan me voorbij laat gaan. :)
     
  12. next_gen_x

    next_gen_x New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel jammer dat play en charge niet gewoon inclusief is...
    Dat is ook zoiets als met de eerste xbox, die kon wel dvd's spelen maar dan moest je ook een extra afstandsbediening erbij kopen!
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heeft iemand hier ervaring met de Razer Wolverine tournament en/of ultimate edition (controllers)? Is dit een goed alternatief voor de Elite controller? Ik moet straks voor de vijfde(!) keer in anderhalf jaar mijn Elite controller terugbrengen naar de Mediamarkt wegens een defect.
     
  14. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Misschien een beetje laat, maar ik heb hetzelfde probleem gehad met de elite controller en heb een paar weken geleden (iets van 3 of 4x vervangen mede door slecht werkende knoppen en loslatend rubber), maar heb laatst maar de Razer Wolverine Ultimate edition meegenomen aangezien de elite controller pas eind mei weer wordt geleverd. Hier een beetje mijn review waar je waarschijnlijk geen fuck aan hebt en ik teveel tijd in heb gestoken :+ :

    Wat je wel moet weten is dat de controller niet draadloos is en de extra knoppen op de achterkant er niet af te halen zijn. Echter heb ik met deze knoppen achterop niet het gevoel dat ze in de weg zitten als ik een game speel (zoals fifa) waarbij ik ze niet nodig heb, terwijl ik dit bij de elite controller wel had en ze er dus altijd vanaf moest halen. Het is wel ff wennen, want het ligt toch wat anders in de hand, maar dit voelt gewoon goed. Ook heb je nog 2 extra knoppen aan de bovenkant (bij de triggers en bumpers), dus heb je 6 extra knoppen ipv 4. Echter heb ik van deze bovenste knoppen nog niet echt gebruik gemaakt. Ook kan je volgens mij een sensitivity aanpassing op een knop zetten, zodat je terwijl je speelt de manier van je aiming aan kan passen, maar hier heb ik eigenlijk nog niet mee getest en ben het eigenlijk ook nog niet van plan. Volgens mij heb je zoiets ook wel met de elite controller, echter kon je dit volgens mij niet echt veranderen tijdens de game, tenzij je van profiel switcht. Met deze controller kan je overigens ook meerderen profielen maken.

    De magnetisch vervangbare sticks zijn vind ik iets minder makkelijk te vervangen dan de elite controller, echter is dit nog steeds geen probleem. De steel van deze sticks zijn ook dikker. Ook heb je hiervan maar 1 van elk soort stick (behalve 2x de standaard), terwijl je bij de elite controller van elke soort er 2 had. Voor mij persoonlijk geen probleem, want ik gebruik ook maar 1 andere als ik dit doe.

    Ook zit er een ingebouwde headset adapter in wat ik persoonlijk minder fijn vind. In de adapter wat ik normaal gebruik zat een mic monitor wat ik persoonlijk echt heel erg fijn vind en dit mis ik nu eerlijk gezegd wel.

    En je hebt natuurlijk de razer chroma wat er in verwerkt zit, maar dit is voor mij puur een gimmick. :D

    Al met al wel gewoon een goede controller als je toch al altijd met draad gamed, echter vind ik het raar en jammer dat deze duurder is dan de elite controller. Beter vind ik hem namelijk niet, vooral als je bedenkt dat er toch wel enkele beperkingen zijn. Tuurlijk, je hebt een ingebouwde headset adapter (wat voor mij zelfs een beetje een nadeel is) en de chroma lights, maar dit vind ik de prijs niet rechtvaardigen.
     
    Santino vindt dit leuk.
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks voor de review! Ik heb onlangs maar een standaard controller gekocht. Ik vond deze toch iets te duur. Hopelijk krijgt de nieuwe Elite controller een redelijke prijs. Alleen de kwaliteit vertrouw ik niet.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    [​IMG]
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Misschien moet Microsoft de Xbox dan maar in de markt gaan zetten als een Kodi machine waar je ook games op kan spelen. Sony en Nintendo beginnen al te bibberen!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kodi op de Xbox werkt voor geen meter? heb het erop gezet, paar van die stream dingen gedownload, uitgepakt erop gezet en weet ik het allemaal maar geen enkele stream werkt.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Werkte bij mij inderdaad ook niet. Bijna van alles kon die geen werkende streams vinden..
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ja want Kodi is een app om illegaal films te streamen..

    [​IMG]

    Misschien moet je eerst even nalezen wat Kodi precies is voordat je gaat zeggen dat het voor geen meter werkt. Die brakke add-ons werken voor geen meter, hebben werkelijk niets met Kodi te maken.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina