1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En Moslims fokken meestal wel aardig. :+
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij "kent" mij echt alleen maar van hier haha ... thank fuck :D Zo houden we het spannend.

    In de 30... ben 31 gek. In de 30 klinkt alsof je de 40 aantikt.

    Rustig aan plz :+
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oh wtf dacht echt dat ik reckuuza zag hahah sorry
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    GAST IK HEB OOK KINDEREN
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben ook toe aan een nieuw leasebarrel, dit keer was het echt lastig graag wilde ik de cheapass uithangen en Electrisch gaan rijden (VW GOLF E, NISSAN LEAF 2) maar helaas de actieradius is nog te beperkt voor die dingen.
    Mijn vrouw wou ook graag een grotere auto dus nu wordt het waarschijnlijk deze:

    Peugeot 5008 Blue Lease Premium:
    [​IMG]

    Afgelopen weekend proefritje gemaakt en dat smaakte naar meer :)
    Eerlijk gezegd vind ik de 3008 ietsje mooier(sportiever) maar met 2 kinderen en een hoop baggage is dit wel top
     
    WorkingTitle en Alexknl vinden dit leuk.
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Zullen we gewoon afspreken dat auto's als een 3008 en consorten niet de term 'sportief' mogen dragen?

    Heel leuk hoor, dat je met je hele gezin + aanhang en ski uitrusting op wintersport kan, maar zo'n hok is net zo sportief als een fucking badslipper natuurlijk.
     
    Reckuuza, Dyonko en Kimi NL vinden dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik vind hem tof hoor. Zeker als gezinsauto is dit toch perfect. Vind zelf de 3008 ook ietsje fraaier omdat die niet zo vierkant is als deze maar als je de ruimte goed kunt gebruiken go for it.
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Iets kan gewoon sportief ogen dude.. ik wil het best met je afspreken maar dan moet ik met achterlijke termen als "dynamischer" oid gaan aankomen en ik heb geen flauw idee hoe ik het dan moet gaan omschrijven.. iedere halve zool weet inderdaad wel dat je niet met een sportwagen te maken hebt voor fuck sake.

    Yes inderdaad dit is precies de reden.. andere optie zou een station oid zijn maar t leek me wel een keer leuk om het hogerop te zoeken ;)
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    @HanTheMan je moet alle posts van Jimmy met een dikke knipoog lezen en vooral niet te serieus.

    Mooie wagen trouwens. Heb zelf geen goede ervaringen met Citroën/ Peugeot maar bij een leasewagens boeit dat geen drol.
    Ook uitvoering zoals op de foto?
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Volgens mij is de foto de GT line en die van mij wordt dan de Blue Lease Premium, komt aardig in de buurt inderdaad maar niet helemaal. (Moet nog een beetje te betalen blijven ;) )

    Qua ervaring met peug en citroen.
    Ben ooit begonnen met een 207 en daar had ik inderdaad veel last van haperende electronica/lampen die belachelijk snel stuk gingen etc.
    Ik moet zeggen sinds de 308II hebben ze het een stuk beter voorelkaar je merkt dat er een ander platform wordt gebruikt en dat de electronica beter in elkaar steekt.
    Mijn huidige 308II Hatchback heeft me echt nog nooit in de steek gelaten en zou ik zelfs prive durven rijden :)
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Crossovers en SUV's mogen gewoon uitsterven. Belachelijk concept met een nog belachelijkere doelgroep.
    Fuck die hele "Go out and explore and feel alive" marketing-bullshit die achter elk spotje hangt.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Smaken verschillen toch.

    Behalve als het om de Multipla gaat dan.
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het concept van de Multipla is 40000x interessanter en origineler als een Suv.
    Lelijk, dat is hij. Maar qua concept echt een indrukwekkende auto.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    SUV is een briljant concept gezien de verkopen gast. Wat was het ook alweer, 1 op de 4 verkochte wagens is een SUV.

    Dat jij je niet in de positionering kan vinden zegt natuurlijk niets over het concept he.
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat een gedoe hier ineens zeg :)

    Ik kan prima begrijpen dat iemand voor een 5008 (GT) gaat. Binnen die markt een erg mooie auto, zéker van binnen. Sportief is daarbij natuurlijk een wat lastig begrip. Al kan het prima. De Porsche Macan rijdt rondjes om het gros van de normale auto's. Echt sportief gaat het natuurlijk nooit worden, maar dat geldt voor 99% van de auto's.

    Zolang fabrikanten 'sportief' zien als het leveren van stoelen met lekker veel steun en een lage zit (voor de auto), gecombineerd met een dik stuurtje welke je goed naar je toe kunt halen, een beetje aangedikt uiterlijk, een goed gedempt onderstel met weinig onderstuur (kun je ook flink beïnvloeden met de bandenkeus) en weinig rol en een fijne motor, dan vind ik het al prima.

    Verder is het SUV concept natuurlijk prima. Zolang ze kappen met het standaard leveren van 4WD op die dingen. Dat is echt onnodig. Maar verder snap ik het wel. Al zijn de prijzen vaak wel èrg fors. Maar hé, ze verkopen als een tierelier, dus blijkbaar doet men ook daar niet moeilijk over.
     
    HanTheMan, Alexknl en RaouLioo vinden dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Als?!? o_O
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Iets kan zeker sportief ogen. Een Peugeot SUV alleen niet. Wat is er mis met gewoon 'mooier'? Je zegt toch ook niet dat chick A sportievere of dynamischere tieten heeft dan chick B? Nee. Iets kan best gewoon mooier zijn hoor.

    Haha 100% eens. SUV is zo'n kut concept. Ze zijn niet snel, niet ruim, niet per se comfortabel, niet zuinig, kunnen niet off road... ze zijn helemaal niks. Alleen 'lekker hoge instap' en zogenaamd een brok status. Ik kan de merken geen ongelijk geven, want het verkoopt inderdaad als warme broodjes. Maar ja, dat deden fidget spinners ook, dus over het product zelf zegt zo'n statistiek vrij weinig.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Sportief / Dynamish
    [​IMG]

    Classy
    [​IMG]

    Sportief / Dynamish
    [​IMG]

    Classy
    [​IMG]


    Maargoed, ja mooier kan ook inderdaad.. k snap t probleem niet zo :+
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    BMW x6/x5M
    Porsche cayenne
    Mercedes Ml63 AMG
    Maserati Levante

    En dit zijn er nog maar een paar, niet snel? 8)
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Snel staat niet gelijk aan sportief. Een Bentley Bentayga is serieus snel, maar alles behalve sportief.

    Maar goed, laten we hier maar over ophouden.
     

Deel Deze Pagina