1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik sta op de whitelist van BeeToken. Maar volgens mij moest ik mn KYC toesturen voor 24ste, dat heb ik niet gedaan. Dus die heb ik gemist. Maar RentBerry doet vrijwel hetzelfde. Ik vond alleen die BeeToken interessant maar hun focus ligt echt op 2020.. Dus dat is wel voor hele lange termijn, twijfelde hoeveel x mn investering dan zou gaan

    Ik weet ook niet hoe je ETH moet overmaken naar een ICO omdat er altijd staat niet vanaf exchanges. Kan dit via een online wallet dan?

    Ik dacht dat 26/2 ook Thor zelf uitkwam. Dus je kan 26/2 nog niet staken? Lijkt me ook wel een goede om Thor zelf in te kopen als die uitkomt.. Gezien de populariteit van VeChain staken
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2018
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Myetherwallet.com aanmaken. Daar store je ETH en ERC20 tokens. Al je long term holds kan je daar op slaan. Van daaruit kan je ook Eth sturen naar ICO's etc. Dan sturen ze naar dat adres ook je tokens terug.

    ik heb nergens gelezen dat Thor al uitkomt, ze gaan volgens mij alleen Rebranden naar VeChain Thor. VET. Ik zie Thor pas uitkomen na Mainnet release. Maar wellicht heb ik ergens iets gemist?
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zal sowieso een wallet daar aanmaken dan terwijl ik op mn ledger wacht. Kan ik daar gewoon mn ETH dumpen.

    Ik dacht het te hebben gehoord in een youtube filmpje maar kan me vergissen. Ik ga het sowieso staken als ze hun wallet online hebben. Lekker jaar of 2 laten staan, met Thor erbij huppa

    Hebben jullie ETC gekocht voor Callisto? Free coin
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2018
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nee, heb het ook helemaal gemist :/ Nooit geïnteresseerd geweest in ETC sinds de fork maar dit was best interessant geweest.

    Cofi trade inmiddels op Kucoin. Dankzij registratie op de whitelist, en het niet doorgaan van de public token sale heeft elke whitelister 500 Cofi ontvangen. Is toch al 130 euro, mooie free money. ik ga overigens verder uitbreiden in Coinfi. Project met veel potentie.

    Nog even nagevraagd en Elix gaat de prijs hanteren op CMC voor de verkoop in de volgende token sale. Dat wordt elk uur geupdate.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij is die Etc Callisto airdrop pas 5 maart..
    Lisk heeft 20ste van februari ook een rebranding trouwens. Ook interessant om naar te kijken

    Kreeg trouwens ook een email over Acorn ICO. Had me voor ingeschreven. Is ook een interessante
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2018
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Even een newbie vraag.
    Sinds kort aan het verdiepen in de crypto, via het werk veel vraag naar gekregen.

    Als je beleggingen wil op splitsen tussen lang termijn en om dagelijkse/wekelijkse handelen.

    Wat heeft de verwachting om op langer termijn in waarde te stijgen?
    ik spreek geregeld klanten die alleen maar bitcoins kopen en verder niks meer mee doen.

    Stel dat je € 10.000,- wilt inleggen. op splitsen op lang en kort termijn.
    Hoe zouden jullie dat aanpakken?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor lange termijn zou ik een splitsing maken tussen ETH/BTC/NEO wellicht ook ADA voor hele lange termijn. Dagelijks handelen heb ik geen verstand van, dan moet je echt de grafieken lezen. Maar je kan beetje het nieuws volgen wat populair is. XLM/ICX/VEN/OMG zijn een beetje de coins waarvan veel verwacht wordt komende tijd.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2018
    PrutserNL vindt dit leuk.
  8. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Altijd Do Your Own Research, maar als ik een paar suggesties mag doen (welke ik natuurlijk ook heb):

    Ik vermeld wel de wat "safere" coins, die prima als start portfolio kunnen dienen!
    Echt high risk/high reward coins, dat is voor later.

    Long Term (voornamelijk "platformers", dus projecten waarop gebouwd kan worden:
    ETH (ik zou ETH je main long term stack maken, heel solide met nog goede groeivooruitzichten. BTC zou ik nu laten liggen, ik heb het nog wel maar dat is omdat ik 4 jaar geleden gekocht heb).
    NEO
    EOS
    VeChain
    ICON
    OMG

    Suggestie short(er) term (dus niet day traden, dat is next level, moet je je eerst echt beter bekend maken met het wereldje):
    -XRB
    -REQ
    -Walton
    -Power Ledger


    Maar, doe vooral wat jij denkt. Lees je in elk geval eerst in een coin in voordat je een aankoop doet.
    Ga ook nooit all-in in 1 coin, te risky.
     
    PrutserNL en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Bedankt voor de reacties.

    De wallet die ik nu aangemaakt heb heeft de meeste munten niet die jullie opgeven.
    Wat is een goeie voor de wat kleinere munten?

    Wat is voor jou de reden om BTC te laten liggen? ze zijn toch wel bezig met het versnellen van de transacties?

    Waar halen jullie met namen het nieuws vandaan? onder het mom van inlezen :)
    Ik zit al een tijdje op Etoro, als je daar de nieuwsfeed leest wordt je er ook niet veel wijzer van.
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik gebruik een hardware wallet, maar ik denk myetherwallet.com voor alle ERC20 tokens, die is het meest gangbaar.

    Ik laat BTC niet links liggen, ik heb daar zeker nog wat van. Maar, als je nu instapt, is BTC niet de meest "spannende" munt. Zeker, hij blijft nog een geruime tijd aanwezig, maar ik neem aan dat je iets uit je investering wilt halen? Je kan zeker een deel in BTC stoppen hoor! Maar ik zie daar niet de meeste groei meer in, maar je kan het gewoon niet weten. Daarom, follow your heart!

    Ik gebruik vooral Reddit.com/r/cryptocurrency en de dedicated Reddit pages van een mond, en hier voor een beetje de discussies.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Enige waar btc op dit moment goed is is om wat stabiliteit te brengen in de markt.


    Wat is nu weer de reden voor deze FUD
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2018
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    USDT en Bitfinex worden op het matje geroepen bij de US autoriteiten. En in mindere mate blijkt Bitgrail een scam te zijn.

    Beter dat die USDT scam nu aan het licht komt. Zal even pijn doen, maar we zitten toch al in een dip. Zal nog wel flinke tijd duren voor we weer terug zijn waar we in december waren.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh dat verhaal dat ze eigenlijk geen USD hebben ofzo? Sjonge jonge. Wanneer komen de bulls terug :). Lijkt erop dat we echt de 8k gaan halen zo
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2018
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Mijn VEN wordt binnenkort automatisch VET of moet ik iets doen?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jezelf niet killen met een Boomshot voor die tijd. En ja. Gebeurt automatisch. Maar als je Thor wilt moet je het in hun wallet zetten zodra dat kan.

    Damn, bitgrail :-s
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ben even een tijd weg geweest, maar kan iemand mij uitleggen hoe het met VEN en VET zit?
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    26/2 is er een rebranding. Dan wordt VEN VET. Binnenkort kan je ook VET staken. Dan krijg je dividend over je VET, zoals NEO en NEO GAS..
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik neem aan dat het niet uitmaakt in welke wallet je je VEN hebt staan?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor die rebranding niet. Voor die Thor dividend wel. Hopelijk komt die Thor ook op exchanges. Koop direct een boel
     
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Waar kan je goed ETH kopen?

    gisteren via Litebit.eu 50 euro gedaan, ging opzicht prima, ze hadden alleen 2x gestort.

    Nu wil ik wat meer kopen, alleen zit je met verificaties.
     

Deel Deze Pagina