1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    https://www.nu.nl/cryptovaluta/5112...-wenselijkheid-nederlands-verbod-bitcoin.html

    Nog even los van de wenselijkheid van een verbod.. Zou het technisch uberhaupt mogelijk zijn om bitcoin 'te verbieden'?? Weten jullie dat? Betwijfel het namelijk, klinkt als een fraai staaltje symboolpolitiek om weer een keer met je kop in de krant te komen.

    Natuurlijk zijn er duistere kanten aan crypto-currency (denk met name aan betaalmiddel van/voor criminelen) en daar mag politie/justiitie/politiek best naar kijken, maar in dit artikeltje wordt indirect de reden "achossie soms gaat de koers omhoog of omlaag en dat is zielig voor demense" gegeven (Hoekstra waarschuwt al tijden voor de bitcoin. Ook toezichthouders Autoriteit Financiële Markten en De Nederlandsche Bank wijzen op de risico's.). Dat vind ik nu precies de minst goede reden voor een verbod. Klinkt een beetje al een minister, niet gehinderd door enige kennis, die even gaat beslissen wat er goed is voor 'het volk'.

    Misschien dat internet ook eens verbieden dan :)
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind het maar onzin. Mensen moeten zelf weten wat ze kopen met hun geld. Wel kunnen ze mensen beter informeren en waarschuwen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Er zijn een hoop scam ICO's en ook gewoon een hoop troep in de crypto space. Dat ze dat aan banden willen leggen lijkt me prima. Het lijkt me een gegeven dat er meer regulering gaat komen, maar het verbieden van BTC lijkt me onzin. Ik vraag me ook af of dat daadwerkelijk de intentie is of dat dit weer zo'n sensatie headline is.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom gaat XRB zo lekker boys? Alles is down behalve die. Heeft binance datum bekend gemaakt ofzo. Edit: awhhhh rebranding is official. Ik met m'n domme kop maar 5 bij gekocht op 11 dollar
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2018
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh man. Bee token mailinglist is gehackt. Iedereen krijgt een fake newsletter met een partnership met Microsoft en en ETH adres. Plus geruchten gaan dat ook hun KYC data is gehackt. Dat zou erg slecht zijn en ook voor toekomstige icos. Daarnaast kon je maar max 0,1eth investeren in hun whitelist
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    waar kan je snel en goedkoop munten kopen?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Litebit.eu anycoinsdirect.eu coinbase
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    En al $262.000 gestort.... https://etherscan.io/address/0xe336327426b8f95a5f5eb1f74144fd9065069c28
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jezus. Niet gezond dit. Ik kreeg die mail gisteren en zag partner met MS... onzin. Liever krijg ik wat gratis Bee Token

    Btc opweg naar 8k .. heb wat winsten in tether om te buyen zodirect. Maar op meeste coins echt wat verlies. Irritant...

    Wat gaan jullie kopen?
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2018
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Lekker dagje zo :+:'-(:'-(
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze correctie is heftig.. Heb wat ADA/VEN bij gekocht. Maar te vroeg denk ik, ah well.. ALS BTC morgen 8k raakt gooi ik weer fiat erin
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ja heb vanniddag ook wat extra VEN gehaald maar had beter nog wat uurtjes kunnen wachten. Maar goed in the long run maakt het toch niet zo veel uit
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat we support hebben bij 8800... Zullen zien of het echt de bodem is. Wil nog wat LSK voor een discount.
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    De site van binance is best lastig te lezen in het begin.

    Wat zijn de verwachtingen van VEN?

    Ook echt alles staat rood de laatste paar dagen.
     
  15. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Je weet wat er nu gaande is met tether he?

    Ik zou het risico niet nemen en naar fiat zetten of in crypto houden.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat was gisteren. Maar heb toen al Crypto gekocht met die tether. Nu hodlen

    VEN verwachtingen zijn hoog. Maar denk dat we 2 maanden nodig gaan hebben om deze crash te herstellen. Marketcap onder de 400
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Wat een crash inderdaad... Lekker moment om bij te kopen :) Icon, Enigma, Modum, allemaal meer dan 50% gedaald in de laatste drie dagen. Ik ga zeker wat extra investeren.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Shit. Jammer dat ik niet wat meer profits erin had weggelegd. Wat gaan jullie bijkopen?

    Ik denk zelf alleen eth/neo/btc.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Is die zaak met tether echt erop of eronder voor crypto? Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe erg het is als ze de audit niet doorkomen.

    En zet jij je crypto om naar fiat zolang dit duurt? Ik kan me alleen voorstellen dat dat handig is als je geen maanden (jaren?) de tijd hebt om op het herstel te wachten. Of denk je dat er mogelijk geen herstel zou kunnen zijn? Dat laatste geloof ik namelijk niet. Het is alleen frustrerend dat alle problemen, reguleringen, discussies en verschuivingen die plaatsvinden waarschijnlijk voor een paar jaar vertraging gaan zorgen voor het echt goed doorbreken van deze technologie. Ik had eigenlijk gehoopt dat het sneller zou gaan, maar blijkbaar zijn dit soort ontwikkelingen toch altijd nodig als de disruptie groot is.
     
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    domme vraag misschien, maar hoe kan het zijn dat het zo lang en hard door blijf zakken en dat ook alles zakt?
    niet allen BTC of iets.
     

Deel Deze Pagina