1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vergeet de Engelenburcht ook niet, maar daar moet je wel je tas bij je houden. :+ En de kerk van de Heilige Sint Paulus en uiteraard de tombes onder Rome. Die kerk is misschien wel net zo mooi, zo niet mooier, dan Het Vaticaan. Zit een aardige lading goud in het plafond verwerkt. O en beware the beggars daar. :p
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vraagje: Heeft iemand al eens via vakanties.nl geboekt? Het ziet er allemaal wel uit als een hele betrouwbare site en ik lees ook best wel veel goede recensies op trust pilot of zoiets.

    Ik vroeg het me alleen af, omdat het hotel wat ik op het oog heb niet via de grote namen in de wereld te boeken is en ik heel erg graag naar dat hotel wil. Het is op Rhodos, Griekenland en via vakanties.nl zie ik enorm gunstige prijzen en vluchten ook, als ik bijvoorbeeld voor september boek.

    Ik hoor dus graag even of er mensen zijn die ervaring met de site hebben, want ik roep al jaren dat ik nog graag eens terug wil naar dat hotel omdat ik er goede herinneringen heb liggen. Onlangs las ik ook nog dat er er het nodige veranderd is daar in de afgelopen jaren, dus ook dat trekt mij aan. Alvast bedankt voor de moeite. :)
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Zijn er hier mensen ooit naar Kiev geweest? Ik doe een mini-vakantie van een dagje of 4-5. Ik ga uiteraard naar Chernobyl toe maar afgezien daarvan iemand nog tips?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    6 weken Australie. We gaan van Darwin, Oostkust van Cairns naar Sydney en Melbourne. Iemand must-see-dingen/to-do's?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    13 augustus vijf dagen naar Berlijn. :)
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag naar Nederland vliegen, volgende week naar Mallorca met m'n chick :)
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand een goede site voor het boeken van een stedentrip naar Praag?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Airbnb en Google flights
     
    schijterwt vindt dit leuk.
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    November week zeilen rond de bovenwindse eilanden (Sint Maarten e.d.) en nog wat dagen in een villa vertoeven. Zin in :)
     
    L.A. en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb laatst vakanties.nl ontdekt, weet niet of het wat is, maar lijkt betrouwbaar en hebben ook het nodige aanbod. Niet gekeken of Praag ertussen zat, vrij kleine reisorganisatie, maar ze hebben de boel goed geregeld als ik de recensies mag geloven op trust pilot o.a. Maar goed, moest jij niet uit de USA komen?
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Drie weken in Portugal vanaf vrijdag. Porto en Lissabon worden sowieso aangegaan. Tips in de steden/andere plekken die gedaan moeten worden? Hebben auto's dus zijn flexibel.
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ehm nee, je bent denk in de war met iemand anders. Ik woon gewoon veilig in Nederland.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Portugal is fantastisch man. Aardige mensen, lekker eten, prachtige omgeving. Ik ben vooral in Lissabon geweest..er zijn niet echt enorme must see dingen, maar je moet gewoon lekker straatjes gaan slenteren. Je verveelt je geen moment.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Waar moet ik in november/december zijn voor een strandvakantie?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Antillen?
     
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Thailand
     
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Afrika. Zanzibar.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Aitutaki
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zuid-Afrika
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    3 nachten in deze villa en dan nog 8 dagen zeilen Sint Maarten en omstreken.
    Heel benieuwd, ook naar de status van het eiland en de indrukken die je nog krijgt van de orkaan van vorig kalenderjaar. November it is. Met vriendin en nog 4 andere.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina