1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Een stuk beter dan Canada!
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, puur door het gekut in de 1e ronde. Niet echt structureel, zeg maar. Verder gebeurde er niet zoveel. Wel vond ik de pitstop van Verstappen heel mooi getimed. Al had 'ie Vettel uiteindelijk toch wel te grazen genomen. En Alonso, die gaat nu toch echt wel naar de Indycars lijkt mij. Wat een blamage, ongekend.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Alonso lijkt mij na de 24 uur ook een coureur die elders wellicht beter is dan in de Formule 1. Ik vind persoonlijk dat Alonso nog steeds een geweldige coureur is en een uitstekende Spanjaard, met een goed karakter, maar hij heeft en krijgt gewoon geen goede auto in de Formule 1.

    Als hij volgend jaar weer mee doet aan de 24 uur, wie weet wint die hem weer. Wellicht dat hij ook nog wel eens de 500 wint of een andere grote klassieker, ook al zal ik zijn aanwezigheid missen in de Formule 1 dan. De man had, en eigenlijks heeft, toen hij begon een enorme hoeveelheid talent dat zich kon meten met Schumacher in zijn beste jaren. :)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk dat hij eerst even afwacht wat Mercedes en Ferrari gaan doen
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Die gaan niks doen. Bottas is snel zat dit jaar en houdt vrede in het team. Ferrari heeft Raikkonen en Leclerc, waarbij laatstgenoemde heel hard op weg is dat zitje over te nemen :)
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Alonso is al sinds het begin van zijn carrière een enorm zure persoonlijkheid met 0,0 respect voor zijn concurrenten en zelfs zijn partners. Goede coureur, maar het enige wat hij de laatste zes seizoenen heeft toegevoegd aan de sport, zijn memes. Ik zal hem totaal niet missen wanneer hij weg is.
     
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Memes, en hopelijk een voorbeeld voor andere F1 coureurs om multidisciplinair te racen. Al was Hulkenberg nog iets eerder natuurlijk.

    Wat ik vooral vervelend vind van de hedendaagse Alonso is dat hij niet meer eerlijk kan vechten. Als hij de kans krijgt je buiten de baan te drukken, dan zal hij dat doen. Vond die spin met Vettel een aardige 'karma' van zijn actie in China.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk je ook niet dat Mercedes Bottas gaat vervangen door Ricciardo mocht de kans zich voor doen?

    Zou ook graag zien dat Leclerc Raikkonen gaat vervangen maar denk dat niet dat het volgend jaar gaat gebeuren. Ga er toch van uit dat Raikkonen volgend jaar niet iig niet meer voor Ferrari gaat rijden ( al dacht ik dat de afgelopen 2 jaar ook :+)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Bottas doet het prima toch? Als hij niet de pech had gehad (lekke band/crash van gisteren) had ie een stuk meer punten gehad. Waarom zou je zo iemand vervangen?
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    En wie gaat er dan op Kimi z'n plek zitten? Het wordt Leclerc of Kimi hoor. En ik zou persoonlijk niet weten waarom je als Ricciardo zijnde weg wil bij Red Bull. De huidige trend is dat RB beter wordt en Mercedes langzaam opgeslokt wordt. Ik denk dat het buiten kijf staat dat de RB14 de beste auto is. Geef ze 20 PK extra en ze doen overal mee voor de winst. Torro Rosso met de Honda torrertjes ging dit weekend harder dan Mclaren met de Renaults.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat het ook goed is dat rb al redelijk vroeg heeft gekozen voor Honda zodat ze de andere aandrijflijn e.d. goed kunnen integreren in het concept van de rb14 en natuurlijk rb15. Dat is nu denk ik de grootste makke bij McLaren dat ze de aandrijflijn niet goed kunnen krijgen tov het chassis en continu tegen problemen aanlopen of het rendement te laag hebben.
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik denk eerder dat Hamilton er de brui aan geeft... Die wil dolgraag een volledig glamour leven gaan leiden in L.A. Het zou wat zijn als Hamilton ook een 'Rosberg' gaat doen, einde van het seizoen :cool:
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat hij toch wel eerzuchtig genoeg is om zoveel mogelijk wk's te winnen om zo de beste aller tijden te worden. Van deze generatie komt hij wel het meest in de buurt bij de cijfers van Schumacher of er zelfs voorbij zoals bij meeste poles. Ja ik weet dat er nu meer GP's per jaar zijn maar toch.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    True, absoluut. Ik hoop alleen dat een paar van Schumi z'n records zullen blijven staan. Dus Hamilton moet kappen :+

    Maar liever heb ik dat Alonso stopt en naar Indycar zal gaan. Kan Norris starten in de F1 en wordt het Indycar kampioenschap ook een stuk interessanter. Ik vind het nu al leuk om te volgen, maar het kan nog wel een boost gebruiken.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Damn, zo snel.

     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Dit gaat geen weekend voor RB worden ben ik bang maar Mercedes en Ferrari zien er goed uit dus dat kan wel leuk worden.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Al helemaal niet als je motor er zomaar mee stopt tijdens de derde training. :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2018
  18. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Wordt gewoon een top weekend.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat een fantastische TT zojuist. _O_
     

Deel Deze Pagina