1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Las het, ga mn VET wel op Binance zetten tijdelijk. Maar is wel tricky. Door mijn x-node is er een snapshot op 27-7 3-8 en 10-8 voor bonus VET. Dus ik moet mijn VET weer terug in mijn wallet hebben op 3-8 voor de snapshot. Anders verlies je alsnog X-node status...

    Maar dit Binance buitenkansje kan ik niet laten lopen.
     
  2. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Is wel VTHO he, niet VET.

    Hoeveel zou de distribution % zijn?
    Ofwel, hoeveel % van alle VET zou op dat moment op Binance staan?

    Ik wou gister eigenlijk meer accumilaten richting een Strenght node, maar geen tijd. Nu huilen :mad:.

    En lachen, want VET is 1/3e van mijn portfolio. Maar toch ook huilen.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    VET is gelijk 25-30% gestegen. :lol:

    Wilde nog wat inslaan, maar ben nu misschien net te laat. Alhoewel, het gaat toch nog verder stijgen en een extra beetje bonus is nooit weg. :D
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Las dat die Binance bonus echt minimaal is. Sowieso voor kleine holders niet worth. Ik zit iig onder x-node status.

    Ik laat het op m'n ledger staan tot de ledger support er is.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En weg bullrun....

    Als die andere ETF ook niet doorgaat gaat dit echt een nog zuurder jaar worden
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2018
  6. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nee man, ETF is voor het grote geld, maar veranderd niks aan de tech.

    Zonder wordt het geen explosief jaar, maar zeker geen zuur (ik lees zuur als bearish, dat bedoelde je toch?).
    Heb je een linkje? Ik zit ook onder x-node status maar zit er zeker aan te denken.
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja dit is de grote vraag.

    Ik heb mn EOS nu in een wallet maar duurt nog 2 dagen om te unstaken, wist ik veel.
    ETH heb ik een aantal naar Binance gestuurd gister om toe te slaan wanneer er een goed moment is, maar geen idee of dat nog komt, of dat ik nu meteen moet toeslaan....
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Kan het helaas niet meer vinden, was ergens een comment op de VEN subreddit.

    Ik zit er iig niet op te wachten om meerdere duizenden euro's naar Binance te sturen en daar te laten. Kan me niet voorstellen dat die airdrop dusdanig veel waard is om mijn gedachten te veranderen.
     
  9. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nee maar jij hebt het ook nog op je ledger staan.

    Gozer, tot gister was ik precies zoals jij. Alles op de ledger.

    Maar eerlijk, eigenlijk moet je het gewoon doen, ik merkte zelf dat ik angstig was om iets te doen met de coins, maar dat is niet de bedoeling van crypto natuurlijk. Het is eng, vind ik ook met zulke bedragen, maar dat is onderdeel van crypto: Jij bent 100% verantwoordelijk en in controle. En net zoals fietsen; op het begin is het eng, maar je moet het gewoon doen en raak je er vertrouwd mee.

    Maar toch, het is nu tastbaar en het is eigenlijk zo gepiept.

    Het meest angstige vind ik nog steeds het 10x checken van de adres waar je naartoe stuurt, voordat je duizende euros aan cryptos wegstuurt.

    Ik heb de swap via Lbank.info gedaan. Werkt perfect. Wordt rond 5 uur snachts verstuurd naar je mobile wallet, want ze werken alleen in (chinese) business hours.

    De Vethor gen was het allemaal waard :).

    Daarnaast, Binance is ongeveer wel de meest gerespecteerde exchange. 2fa erop en zoveel kan er niet fout wel?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zuur als bearish ja. Zonder een katalysator zoals ETF in vooruitzicht gaat niemand echt. kopen Bedoel het ook niet op lange termijn.
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wat? Ik snap je 'iets te doen met de coins' comment niet. Of ik het nu op de ledger heb staan, of op binance. Maakt toch geen verschil?

    Zodra ik iets wil traden oid kan ik het in een paar min op binance hebben.

    Edit: Weet trouwens niet of we het over hetzelfde hebben. Heb je het in de VEN Mobile wallet, of heb je het op Binance staan?
    E2: Ai heb het omgezet en naar Binance gestuurd :p
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2018
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Hahaha toch om?

    "iets mee doen" was meer van; beter dat je nu al bekend raakt met het sturen, houden en gebruiken van coins, en niet puur investering.
    Kan je alleen maar bekender maken met de blockchain en de succeskans indirect verhogen door adoptie.

    Nee ik bedoel de mobile wallet, ik heb het niet op Binance staan.
    Maar, volgende week wss wel ff die airdrop meepakken natuurlijk.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zal wel weer zwaar gedumpt worden na die airdrop
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is de reden voor deze 30 min 300dollar boost
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wie weet
     
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Wie gaat VET op Binance droppen voor Airdrop?

    Hoe lang moet dat erop staan? 1 dag?

    Staat dat ze het de 5e uitbetalen, maar heb na de snapshot die shit zo snel mogelijk weer op de app.
     
  17. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Fuck it, als ik ga rekenen op basis van deze aantallen, en dan mijn aandeel daarin, dan is het het (bijna) niet waard, want versturen kost ook 100 VTHO (toch?)
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik laat het in mijn wallet staan. Durf het niet aan omdat ik, als ik niet op 3-8 alles terug heb mijn x node status verlies. Stel dat binance net de vet wallet even twee dagen in onderhoud plaatst....

    Als ik geen x node had zou ik het sowieso sturen. Gratis geld jongens... (Tenminste wel even de Withdrawal fee meerekenen idd).
     
  20. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja ik verdien 5 euro dan, krijg ik ook met een dag VTHO generaten in de wallet :).
     

Deel Deze Pagina