1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Vanaf vrijdag 10 dagen door Kroatie boeken met de wagen. Nog shit die we absoluut niet over kunnen slaan?
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Plitvicemeren en de Krka watervallen.
     
    Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Plitvice EN krka is niet persee nodig als je 10 dagen gaat imo. Waar ga je heen. Istie (noord) of dalmatie (zuidelijker)? Plitvice is niet meer leuk in hartje zomer. Of je moet om 7 uur voor de deur staan. Je kan amper meer lopen zo druk.

    Wat is je doel. Rondtrekken? Zuipen? Actief? Natuur.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nog bijzondere dingen te zien in Milaan en Madrid?
    Ben vanaf woensdag voor werk in Parijs/Berlijn/Milaan/Madrid maar laatste twee nooit geweest. Heb niet veel vrije tijd, maar zou mss wel iets mee kunnen pakken.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Van een oude bekende heb ik begrepen dat er een grote Expo is/was, maar misschien is het jaarlijks. Soort van E3 op het gebied van eten o.a., misschien even googlen. Kan ook in de regio rond Milaan zijn, maar dat kan ik me niet goed herinneren.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Crappy foto, maar dit wordt mijn hotel maandag over een week in Berlijn:
    [​IMG]
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ehh alle 4? We rijden van Split naar Zagreb langs de kust. Is er iets wat we gewoon echt gezien moeten hebben?
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zonde dat je dubrovnik niet mee pakt! Veruit de mooiste stad van Kroatiƫ! Zagreb is overigens ook best leuk en mooi. Sibenik is een leuk stadje, vlakbij is een roofvogel opvang waar je diverse roofvogels kunt zien waar het personeel van de opvang mee jaagt etc. Best leuk om even te bezoeken.

    Plitvice meren zijn tof, maar erg druk! Vlakbij is nog een leuke grottencomplex en een dorp waar ongeveer 80 watervallen zijn. Grotten heten Baraceve Spilje en het watervaldorp heet Slunj

    Als jij tijd hebt, rijd even door naar Sloveniƫ om de skocjan grotten te bezoeken. Aanrader bij de plitvice meren is de accommodatie House Izvor. Ontzettend vriendelijke man die een paar kamers en een blokhut verhuurd.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    In november weekje naar New York (en Washington) op de planning. Iemand aanraders qua hotel in Manhattan?
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Als je tevreden bent met een compacte maar complete en moderne kamer raad ik je aan eens kijken naar de POD hotels in Manhattan. Ik zat in maart met mijn vriendin een kleine week in een 2 persoonskamer in het POD Times Square hotel en dat is ons erg goed bevallen.
    Zoals ik al zei niet erg groot, maar net genoeg ruimte om je spullen kwijt te kunnen en er zit precies alles in wat je nodig hebt (super chille badkamer met stort douche, tv, airco, genoeg stopcontacten), de locatie is uitstekend (vlakbij Hell's Kitchen en Times Square), en allemaal voor relatief lage prijs.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Al gezien inderdaad, is een optie maar mag wel wat luxer qua accommodatie (als je dan toch naar NY gaat, dan maar goed haha). Budget is opzich geen probleem, zolang het niet extreem is natuurlijk.

    Weet overigens dat de kamers in NY altijd klein zijn, maar toch haha.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zou ook ff avondje in Trogir en vooral oud Trogir stoppen.
    Stappen is Split zelf ideaal voor en natuurlijk Zagreb.
    Krka ligt ook redelijk op de weg. En als je echt avontuur wilt ga je hiken in Paklenica NP.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Aantal jaar geleden in The Westin Times Square gezeten. Prima hotel en locatie en was qua prijs volgens mij ook best te doen
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Edison Hotel
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zijn zelf ook aan het kijken voor NY in december, maar wat is handiger eigenlijk; boeken via Tui of apart doen?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zou niet weten waarom je een citytrip bij een reisorganisatie zou moeten boeken. Gewoon vlucht en hotel zelf boeken is net zo makkelijk of er moet natuurlijk via een reisorganisatie net een super aanbieding zijn
     
    WorkingTitle en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, tja... puur gemak denk ik en mochf er iets misgaan dat je terug kan vallen op hun. Ik ga het wel even uitpluizen, maar volgens mij is het ook al een beetje laat voor goede deals. Prijs klimt omhoog.
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wat zou er mis moeten gaan? Je boekt een ticket -> je krijgt een bevestiging, je boekt een hotel -> je krijgt een bevestiging.

    December is altijd wel duurder in NY zeker vanaf periode dat de kerstboom staat. Er kan wel een flink verschil zitten tussen eind november en december.
     
    Lethal AK47 en Cyndris vinden dit leuk.
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat zag ik al. Aardig verschil ook, haha. Maar meer als er iets misgaat met vlucht of hotel. Eigenlijk altijd via een reisorganisatie geboekt, maar je hebt gelijk. Boeken jullie direct bij hotel of via bijv. Booking.com?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zoek de hotels altijd gewoon via Booking.com en kijk dan als ik iets gevonden heb altijd nog wel een keer op de site van het hotel zelf om de prijzen te vergelijken
     
    Dyonko, Lethal AK47 en L.A. vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina