1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Was te verwachten. Zonde dat hij op deze manier afscheid gaat nemen, met zo’n dramatische auto. Ben benieuwd wie er volgend jaar in de McLaren zit.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik zal er geen traan om laten. Arrogante vent. Was Schumacher overigens ook - en die vond ik geweldig - maar aan Alonso heb ik mij altijd geïrriteerd.
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hij was wel de meme-lord van de F1. Ben benieuwd wie dat plekje gaat opvolgen.

    Overigens ga ik Indycar absoluut (meer) volgen als hij daar een stoeltje bemachtigt.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, doei! Maar wat zegt-ie nou... I know you love me? LOL, lekkere arrogantie ook. Zeg dan gewoon: Thank you for everything, love you all of zo. 8)
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Of, love conquers all
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, of Max je bent een klootzak ofzo. Byebye!
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Of dat 'ie Ron Dennis toch altijd al een lul vond. Net als Hamilton. En Massa. En al die andere waarmee hij gezeik had. Behalve boef Flavio, dat zijn eeuwige vriendjes ;)

    Arrogante stuk vreten, die Alonso. Maar ik ga ook zeker de Indycars beter volgen. Sowieso weer een leuke klasse geworden, dus 2019 wordt een topjaar voor ze :thumbs:
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik pak af en toe een race Indycar mee, maar vaak is het het helaas niet echt waard vind ik. Laatst werd weer de race beslist door een gebrek aan blauwe vlaggen, waardoor het nooit tot een gevecht kwam tussen de twee kandidaten voor de overwinning. Er zijn leukere spec-series om te volgen, vind ik.
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hij en Hamilton hebben altijd erg veel respect voor elkaar gehad. Nu nog. Aan wie Alonso écht een hekel/afgunst heeft is Vettel. Heeft nooit willen erkennen dat hij een topper is en schreef al zijn wereldtitels op het conto van Newey.

    Mijn waardering voor hem is een beetje met ups and downs gegaan. In 2005 was ik voor Kimi en vond Alonso toen de allegrootste lul ooit toen hij extreem uitzinning zijn overwinning zat te vieren op de Nurburgring terwijl Kimi vlak voor de finish in P1 was uitgevallen. Rond 2012 wel veel respect voor hem gekregen en je kon echt zien dat hij alles uit die wagen perste wat erin zat. Sinds zijn Mclaren tijd is die waardering weer wat gedaalt; hij duwt mensen te vaak van de baan en loopt te veel te zeiken over andere. Wel nog steeds een enorme drive en werklust, en er zijn er maar weinig die meer uit een race kunnen halen dan hij. Veel gekke races gewonnen in een mindere auto omdat hij er altijd goed bijzat wanneer er een SC kwam of iets.

    En wat hij uit z'n broekzak toverde in de Indy 500 en Le Mans dit jaar kan ik ook alleen maar respect voor hebben, hoeveel ik hem als persoon ook niet mag. Soms denk ik; als je zó goed bent, dan mag je misschien wel arrogant zijn.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dit is dus precies de reden waarom ik zo'n enorm arrogante klootzak ben.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Le Mans? Nul concurrentie en alles was er op gericht om Alonso te laten winnen. Alleen een crash of mechanische pech had hem van de overwinning kunnen afhouden.
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dan nog. De 100 snelste rondetijden van elke Toyota coureur:

    [​IMG]
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Singapore 2008 :+
     
    Matrix en Racerblade01 vinden dit leuk.
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Sainz bevestigd bij McLaren voor 2019.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan is Gasly naar Red Bull toch ook wel officieus een feit. En dan Norris toch naar Toro Rosso?
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zou hartley dan gewoon z'n zitje houden?
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het gerucht gaat nu dat papa Stroll zijn zoon Lance al in of na België in een Force India wil hebben.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoe dan ook, Vandoorne of Ocon gaat de lul zijn.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Als Ik zou moeten kiezen vind ik lijkt ocon me de betere van die twee dus Stoffel zal wel het bokje zijn dan.
     
    Tim vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina