1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan in Nederland ook wel hoor (A)

    Heb 1 keer 200 gereden (achterop dan, op de blackbird), op de snelweg tussen Enschede en Hengelo....sjezus...ik werd er bijna vanaf getrokken....maar gaf echt een kick om hard te rijden. Mijn vader ging wel eens met een vriend een weekend weg naar duitsland, maar die vriend is echt gek! Gaat ie met 210 km/h op de Duitse Autobahn met losse handen rijden....oké, je stuur klapt dan minder snel om..maar da's echt sick!! 8)
     
  2. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Met losse handen rijden leer je ook op de VRO.

    Maargoed, hier een piccie van mij en m'n bike:

    [​IMG]
     
  3. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk een suzuki gsx-r, dat is veel beter dan die naked-bikes/shopper
     
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    GSX_O_

    Het wordt hier onderhand drukker met motorrijders dan op MF:+
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ziet er keurig uit man.....morgen gaat beuk ff de x11 schoonmaken en zal nog wat pics schieten.

    tijdens de rit eergister ook een heerlijke stoplichtsprint gehouden op een mooi recht stuk weg tussen oosterbeek en arnhem in.
    de deelnemers waren een v-max een buell x1 lichtning een kawasaki zzr1100 en mijn honda x11O-)
    3 keer raden welke motor er aan de horizon bijna van de planeet afschoot na alle 3 andere compleet zoek gereden te hebben:D
     
  6. JaN Nl

    JaN Nl Just another guy

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf zoek naar een schakel brommer, mt's zijn vaak afgeneukt of veelste veel kilometers gemaakt, kreidlers zijn 0wnage _O_ mja, wel veelste oud, iemand nog een tip?
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    als je zelf een beetje handig bent kan je van een oud lijk weer een prachtig ding maken joh......ook van een oude kreidler of een mt.
     
  8. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  9. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Die kawasaki zzr 1100 als het het nieuwe model was, of er zat iemand op de niet kan rijden
     
  10. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: lol

    Nieuwe zzr 1100? De laatste is in 2001 gebouwd, wordt nu niet meer gemaakt. De zzr 1200 wel.

    Maar je had moeten zeggen dat beuk met z'n x-11 ze er allemaal had uitgereden. :)

    De x-11 heeft ook meer koppel dan de zzr en bereikt ook al eerder het max. koppel.
     
  11. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoel het nieuwst model van de zzr 1100 met de nieuwe vormgeving, Ik twijfel eraan dat de x11 meer koppel heeft. Maar wel weet ik cker dat als de zzr1200 had meegedaan, iedereen eruit had gereden. Niet dat ik kawasaki-fan ben hoor, of je wil uitlachen met de x11, want het is een mooie motor, maar de zzr 1200 zit met 2,8 sec. al op de 100 dus. En dat red de x11 denk ik niet.
     
  12. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Romius die bike van jouw is egt zwara mooi die kleuren combi is egt vet zal wel lekker rijden die gsx......vet man tof voor je
     
  13. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je die 2.8 sec. vandaan haalt, maar dat red een zzr1200 echt niet, zeker bij 0-100 zijn de verschillen minimaal bij motoren. Een zzr1200 heeft 152 pk, net zoveel als een R1, en de R1 is 62 kg lichter. En de R1 redt ook geen 2.8 sec.
    En niet te vergeten dat een hoop motoren niet eens vol op het gas kunnen, aangezien je dan de blauwe lucht opeens heel goed kan zien.

    Ik geloof dat een CBR600 iets van 3.6 sec doet, en heeft iets van meer dan 110 pk ofzo. De R1 heeft 152 en doet het in 3.1 sec. ofzo, kun je nagaan hoe klein verschil.
     
  14. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan heeft de moto73 het verkeerd, ik zal morgen ff voor je kijken, heb ik nu geen zin in, dan scan ik wel het plaatje. Ik weet haast zeker dat ie in 2.8 sec op de 100 zit. Maar jah we zullen zien
     
  15. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    excuss het was 2.9 sec.

    Zie hier het bewijs:
    [​IMG]
     
  16. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    deze is wat leesbaarder:
    [​IMG]
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    en dat red de x11 met gemak.
    vergeet niet dat het niet alleen maar met pk's te maken heb.
    de overbrengverhoudingen in je versnellingsbak,voor en achter tandwiel en band en wielenmaat zijn doorslag gevend.
    zo kan een motortje met 50 pk wellicht een zx12 eruit trekken...tot de 100kmph.
    van nul naar 100 is niet echt interresant.......de meeste dikke supersport jongens doen dit in 3 sec of net iets daaronder.
    ikzelf vind van 0 naar 200 kmph veel leuker want daar ligt de kracht van de muscle bikes.
    mijn top van de honda zal zo rond de 270 kmph liggen,daar gaat de zx12 nog met een kleine 50 km overheen.(op de teller,afwijking zal wel enorm zijn)
    't zijn geen warp engines zoals de gsxr 1000,hayabusa en zx12 qua topsnelheid
    maar de fun en acceleratie van dit soort motoren zoals de yamaha v-max,honda cb 900f,kawasaki z1000 en mijn honda x11
    zijn onwerkelijk hoog.
    beuk is toch wel redelijk op de hoogte qua stoplichtsprintjes......mijn buurman rijd op een nieuwe zx12 namelijk:cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    dit lijkt eerder op een 600cc vergelijkings test.
    om welke motoren gaat het hier:confused:
     
  19. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de zzr 1200 is niet eens een dikke supersport jonge, het is een gewone sportive tour motot, en daarvoor vind ik em aardig snel
     
  20. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Het gaat om de:
    - Bmw k1200gt
    - Honda st1300
    - Yamaha fjr1300
    - Kawasaki zz-r 1200


     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina