Heb me ook prima vermaakt. IkIrace te weinig en miste daarom net aansluiting met de top. Mijn voorbereiding bestond uit 2,5e lap in een auto waar ik nog nooit in had gereden. Gelukkig is de R8 een vrij simpele auto om goed mee te draaien.
Eerste bocht werd ik van de baan gekegeld maar kon mijzelf terugvechten maar P4, dat zijn vaak nog de leukste races. Tweede race netjes P3, zat wel meer in maar maakte teveel fouten. Moet even aan mijn conditie gaan werken.
Even paar filmpjes van eerste bocht achter elkaar gezet: https://xboxdvr.com/gamer/beltoon/video/60490179
Met 4 man door de eerste bocht is wel erg enthousiast. De gele BMW (Tender?) aan de binnenkant trekt zich op het laatste moment terug. Denk dat de rode McLaren (cold?) daarom ook niet de apex pakt. Kimi (NSX) stuurt wel in terwijl Cold er nog rijdt en neemt mij mee in zijn spin.
Had bij nader inzien gewoon de deur dicht moeten gooien maar had niet verwacht dat er zo hard werd gereden in de eerste bocht. Ben meer van het leven en laten leven, nam de eerste bocht daarom ook erg wijd. Jammer van mijn goede quali en prima start.
Laatst bewerkt: 17 sep 2018