1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik wordt meer stil van de wereldwijde media die bijvoorbeeld de oorlog in Jemen verstoppen alsof die er niet is.

    Maarja, niemand heeft belang aan dat pauperland dusja boeie
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sukkel... Soms is iets echt niet grappig pik
     
    tim91 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Jorrie

    Kan je deze onvoorstelbaar lage klootklappers even één weekje op vakantie sturen?

    Omdat dat al 60000 jaar in het nieuws is geweest en er geen fuck veranderd. Maargoed, volgens mij gisteren nog een uitgebreid artikel gelezen over het feit dat daar één miljoen kinderen in nood zitten. Geloof dat Nederland daar wel degelijk actief mee bezig is ...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kap eens met dat kleinzerig gezeik en dat gewijs naar anderen. Stelletje heiligen.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat je gewoon even je snuit moet houden en niet zo tof moet doen. Die opmerking van Dyonko is gewoon een no-go. Heeft echt niets te maken met heilig zijn, meer met fatsoen. Niet alles is een grap.

    Of dat gedrag met gelijk wijzen naar andere dingen die er in de wereld gebeuren, die nog veel erger zijn. Zullen we dat de volgende keer doen als een geliefde van een member hier iets overkomt en diegene verteld erover op de site? Dat we dan zeggen dat hij of zij zich niet moet aanstellen want er zijn veel ergere dingen in de wereld. Of dat vriend Dyonko weer even denkt leuk te zijn. Wat nou als een van die kinderen van een member hier zijn? Het kan zomaar.

    Met je "stelletje heiligen". GTFO
     
    tim91, L.A. en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heeft geen zak met kleinzerig gezeik te maken ... Leuk man, grappen maken over dode kinderen. Geweldig. Hulde!
    Vier jonge kinderen die om het leven zijn gekomen door een ongeluk. Laat dat even tot je doordringen.

    Maar gezien het feit dat je zelf geen vader bent ... zal dat besef nooit komen ook.
     
    tim91 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit heeft nergens in de wijde wereld ook maar te maken met het wijzen naar anderen. Het enige punt waar dat wel mee te maken heeft is fatsoen en dat tonen Recka en Dyonko niet.
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    4 dode kinderen en misschien 5 + begeleidster die nog in kritieke toestand in het ziekenhuis liggen wegens een mankement aan die bakfiets. Van mij mag je snel grappen maken over ernstige situaties en ben absoluut niet heilig, maar dit is weldegelijk een 'too soon' vind ik.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit is gewoon not-done.
    Volwassenen die elkaar de hersenpan intikken vanwege geloof, een ex, wat geld ... prima. Die maken de keuze zelf.

    Kinderen die komen te overlijden als gevolg van een ongeluk waar ze niets aan kunnen doen ... Gewoon niet.
     
    tim91 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Voorspelbaar, dacht even kijken waar we hier weer de grens trekken.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Stoere jongen :)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat vind ik ook wel beetje krom Rammie
     
    Rampage en L.A. vinden dit leuk.
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Leuk geprobeerd om dit nog te redden, maar helaas. En gelukkig is het voorspelbaar. Als je een kutopmerking maakt die de schreef over gaat dan ben ik blij dat er een voorspelbare reactie volgt.
     
    Cyrax, L.A., COLOSSUS NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaat er meer om dat men dit weer veel te serieus neemt, het is maar waar je je druk om maakt. En ja, dit was inderdaad om te provoceren want zo makkelijk gaat dat hier.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Zo makkelijk gaat dat hier? ... ik kan me weinig makkelijkere onderwerpen voorstellen om te provoceren eigenlijk.

    Maar dan maak jij je toch lekker druk over een of ander kutfestival wat volgend jaar niet meer in Australië wordt georganiseerd. Leven andere wel mee met de situatie in Oss.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Scoren over de rug van dode kinderen.
    Trots op je.
     
    tim91, Kevf, Killamonkey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Uiteraard was mijn grap niet provocerend of lullig bedoeld. Sorry voor de mensen die dat zo opvatten.

    Blijft ontzettend sad nieuws.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zo kan je dan inderdaad ook wel zeggen: ''Moet je maar geen drugs nemen'' Totaal ongefundeerd van hem en ik vind het nog hypocriet ook ergens... los van het tactloze en sneue aan zijn opmerking.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Life tip: je kunt opmerkingen die je niet aanstaan negeren.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527

Deel Deze Pagina