1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jaja, dat ging niet helemaal goed, ik kan helaas niet unbannen anders had ik dat gelijk gedaan, excuses :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Excuses ... wauw.

    Gna Gna ... ik ga lekker posten om te rellen ... Gna gna! Lachen man! Grappen maken over overleden kinderen ...
    Een ban van 'n week krijgen en dan gaan lopen huilen dat het je spijt ...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Discussië? :lol:

    Je kunt toch prima onderscheid maken tussen een mislukte grap en een opmerking bedoelt om te discussiëren?
    Of dacht jij echt dat Dyonko het wilde gaan hebben over bakfietsmoeders?

    Ik vind t allemaal beetje overtrokken maar goed.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2018
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het was een begeleidster, niet een bakfietsmoeder. Dus daar wilde hij het vast niet over hebben. Daarbij, waarom moeten wij wel onderscheid maken en mogen we van Dyonko niet verwachten dat hij het onderscheid kan maken wanneer een grap wel of niet kan worden gemaakt?

    Het is gewoon best wel heel kleingeestig als je het eerste waar je aan denkt als er 4 kinderen komen te overlijden om reacties uit te lokken op een forum. Dan is er gewoon oprecht iets niet goed met je, serieus. Er is niets overtrokken aan, het is nog veel te kort.
     
    tim91 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zeg toch ook niet dat het kleingeestig is.
    Maar als je zelf ook al inziet dat het bedoelt is om reacties uit te lokken, waarom dan allemaal reageren.

    maar goed ik bemoei me er verder niet mee maar.
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.757
    Lijfstraf?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Natuurlijk snapte ik dat.... De discussie ging toch ook over het feit dat de grap ongepast was? Niet over de bakfiets.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Weer leven in de xbw-brouwerij! :D
     
    Yellow 13, Rampage, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Er is werkelijk niemand die beweert dat de grap gepast was.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Het was een running gag waarbij ik me achteraf realiseerde dat het in deze situatie ongepast was, vandaar m'n excuses. En daarna werd ik gebanned. Rustig aan he pik..
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Je bent er toch gewoon? Ben je 2 seconden gebanned geweest dan?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Het hebben van zwarte humor getuigt van een hoge intelligentie en het is voor veel mensen ook een bepaalde vorm van het verwerken van heftige gebeurtenissen.

    Je hoeft je er dus niet voor te schamen, het is alleen wel slim om je te bedenken met wie je je humor deelt want zoals je ziet kunnen andere mensen er onbedoeld veel aanstoot aan geven.

     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nou, wat een humor zeg, geweldig.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Daarom noemt hij het zwarte humor
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Overbodige opmerking. Doet er verder helemaal niet toe. Of het waar is of niet. En vrij dom ook. Welk type intelligentie bedoel je dan? Wat verwacht je dan verder? Iemand maakt een gevoelloze kutopmerking. Slimme gast! In welke situatie helpt het om dit te weten? Ik dacht altijd dat het was dat het hebben van een goed gevoel voor humor getuigt van intelligentie. Lompe kutopmerkingen kan iedereen maken.

    Lompe kutopmerkingen op internet interesseren me niet zo veel, maar ik was niet sterk genoeg om deze idiote opmerking aan me voorbij te laten gaan.
     
    COLOSSUS NL vindt dit leuk.
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Jij vindt het een lompe kutopmerking maar je zegt het zelf al.

    "Ik dacht altijd dat het was dat het hebben van een goed gevoel voor humor getuigt van intelligentie."

    Dat jij het geen goede humor vindt wilt dus niet zeggen dat het daadwerkelijk slechte humor is. Het is een kwestie van smaak.

    Overigens heb ik niet gelachen om Dyonko zijn opmerking aangezien het imo een slechte grap/opmerkingen was. Maar mocht het daadwerkelijk een goede grap geweest zijn dan kan ik daar erg van genieten. En dat wil uiteraard niet zeggen dat ik de ernst van de situatie niet kan inschatten of dat ik gevoelloos ben.

    Reckuuza zijn opmerking van kut jaar etc vond ik oprecht grappig. Juist omdat het slecht en "gevoelloos" is. Het is gewoon een kwestie van smaak.

    Ik heb bijvoorbeeld echt geweldig grappige verhalen gehoord van een bestuurder van een lijkenwagen die bijvoorbeeld ook de stukjes mens van de weg moest schrapen. Ik vermoedt dat zijn zwarte humor hem altijd hielp om alles wat hij zag en meemaakte te verwerken om zo wel een normaal leven te kunnen leiden zonder psychische klachten. Dus nuttig kan het ook nog eens zijn. Het toont imo aan dat je buiten de hokjes kan denken en dat is een zeer nuttige eigenschap vind ik.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Daarnaast zijn we verder ook allemaal een grote meuk ongestelde wijfen bij elkaar die al 3 pagina's lopen te zeiken of een opmerking gepast is of niet..
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, het is ook allemaal wat...

    Goed verhaal. Lekker kort ook. Zwarte humor wordt inderdaad gebruikt door mensen om dingen te verwerken. In mijn kring werken veel mensen in de hulpverlening, het werkt ook echt. Snap ik, en velen met mij. Maar zijn opmerking heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik ben helemaal voor inktzwarte humor. Laat dat helder zijn. Als iets grappig is, vind ik het al snel kunnen.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vergeef het je <3

    Als je eenmaal vader bent komt dit nieuws toch anders binnen...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina