1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik over twee jaar 40 :D

    Denk dat vanaf mijn 36e oid ik begon te merken dat ik gemakkelijker vet ging aanzetten.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik nu al op 32. Gaat niet zo snel meer eraf als 5 jaar geleden
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Drie weken vakantie in een kleine 40 graden met talloze gemiste maaltijden (backpacken) hakt er harder in dan verwacht. 5.3 kilo lichter en echt alles voelt zwaar. Ga met deadliften stuk op zesjes met 185:'-(

    Voor de vakantie:
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar straps!... kidding. Damn nice man. Ook niet echt formbreakdown. Wat woog je toen dan?




    Jaloers op dat platform. Dat ding wat ze hier hebben gebouwd is echt gaar. Soort van kussens geplaatst zodat het geluid gedempt wordt maar die kussens zijn al ingedeukt en nu rolt de bar alleen maar. Plus ik sta half op het hout en op die kussens met sumo :confused:
     
    Marty NL vindt dit leuk.
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Techniek is mooi man! Alleen waarom maak je hem niet helemaal af met je ass?

    Platform hebben we zelf gebouwd. De demping is wat aan de dikke kant omdat we veel geluid en trilling wilden dempen. Hierdoor deukt het helaas ook wel een beetje. Echter met minder dikke rubberen tegels is dit veel minder het geval. Platform zat in een ochtend in elkaar. Kan je geen dealtje sluiten met de gym? Jij maak het platform, zij betalen de kosten (is 80 tot 110 euro oid).

    Ik doe alleen nog maar hookgrip, stuk relaxter voor mijn schouders. Maar alles boven de 3 reps doe ik met straps. Ik woog hier 100kg oid. Nog steeds niet echt dik imo.
     
    Marty NL en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lock eigenlijk alleen bij 1/2/3 reps. Geen idee waarom. Het is een fit for free. Denk niet dat die manager op dat soort dingen zit te wachten. Die tegels zijn voor het geluid dempen. Leenbakker zit eronder en klaagde elke dag en nu hebben ze het hele freeweight gedeelte betegeld. Ook als je gewone dumbells laat vallen stuiteren die overal naar toe. Het is in ieder geval een vooruitgang. Eerst wilden ze dat je de bar echt gecontroleerd naar de grond bracht. Nou lekker voor je onderrug

    Ik doe ook alleen nog maar hookgrip sinds een jaar nu. Heeft in het begin veel pijn gekost. Duimen stonden in de fik van de wrijving. Veel eelt. Nu voel ik het niet meer. Heerlijk om zo te pullen. Kan mn lats ook veel beter vast zetten omdat mn arm niet gedraaid is. Over/under voelt echt heel vreemd nu.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2018
    Kevf vindt dit leuk.
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Probeer weer elke training een volume pr te pakken hoe klein dan ook en tot nu toe gaat dat lekker

    Gepauzeerde deads:



    En voor mijn schouders veel bezig met weighted pushups:
     
    UpInSmoke0611 en Scarlett vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Verhuisd. Nieuwe gym. De tering wat druk. Fuck deze shit.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Huis met garage? Want dan tijd voor een homegym.

    Zelf alweer vier weken geblesseerd aan mijn linkerknie. Werd de dag na een squatsessie ineens erg dik en kon er alleen nog maar wat mee strompelen. Nu heel voorzichtig weer opbouwen. 60kg squatjes gedaan maandag, vandaag aan de bak met 80:'-(
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Helaas niet. Maar wel een goal voor de toekomst ja.

    Wat zaad zeg. Echt zwart vd mensen. Zo niet chill. Belachelijk gewoon. Baal er flink van.

    Fuck die gym maar, kga wel straight uit werk naar mn oude. Ligt toch op de route.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar woon je nu dan?
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Amsterdam weer. West. Basic fit de Baarsjes geprobeerd. Nooit meer. Nu gewoon weer naar Basic fit bij de RAI.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is Vondelgym dan niet wat voor jou? Meen dat ze daar echt goed spul hebben:

    www.vondelgym.nl/
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vriend van me werkt daar. Goede gym. Wel prijzig zo een gym. Die bij Overtoom is ook mega druk vaak
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2018
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Fit for free lijnbaangracht hier. Cheap ass maar wel prima qua materiaal en drukte
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ligt een beetje aan je standaard ofc. Maar als powerliften zou ik mij daar maar matig redden :)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja mijn fff heeft een schijt deadlift platform. Kussens zodat het minder geluid maakt, maar daardoor rolt de bar steeds weg. En als sumo lifter komen m'n voeten half op het hout en half op de kussentegels. Om maar niet te spreken van 1 bench en 1 squatrack. Ik train nu overdag maar s'avonds kan je soms rustig een half uur wachten tot je kan benchen. Helaas is de stad net iets te ver voor mij

    Wat is een goede glute oefening om m'n sumo deads te assisten. Ik moet meestal m'n deadlift stoppen omdat m'n glutes verrekken en voel dat m'n benen en rug gewoon nog verder kunnen
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2018
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Een oefening voor hamstrings en onderrug maar zonder glutes...dan valt eigenlijk elke hinge beweging af.

    Of kan je wel door met conventional?

    Je zou er ook voor kunnen kiezen om juist je glutes sterker te maken zodat die niet de beperkende factor zijn: goodmornings, hip thrusts, pull throughs, Barbell hypers etc
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik doelde ook op een glute oefening omdat die me belemmeren. Ik deed gisteren amrap 175 en bij 6 moest ik stoppen. Terwijl ik echt nog 3 ofzo kon doen als mn glutes geen pijn deden. Ik weet niet of ik door kan met conventional. Doe geen conv meer. Ben een cheater geworden :p

    En dan veel reps bij die oefeningen? Of hoge intensiteit
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2018

Deel Deze Pagina