Heren vanwege het mogelijk samensmelten van DutchGT3series en XBWRacing is deze poll opgesteld om te inventariseren welke avond(en) er eventueel door jullie geraced zou kunnen worden. Geef zoveel mogelijk jullie avonden (meerdere antwoorden mogelijk) door dan kunnen we kijken welke avond er een gezamenlijke cup georganiseerd kan worden! Op naar vollere lobby's!!
Hoi! Voor mij past heel de week behalve vrijdag en het weekend. Indien nodig kan ik mij wel aan racedagen aanpassen Op naar een leuk kampioenschap! :
Hallo allemaal ik ben Mario kom ook van dutch gt3 af voor mij maakt ook niet uit welke dag behalve woensdag
Hallo mensen, wat leuk dat wij binnenkort in een leuke en volle lobby kunnen racen. Ik kijk ernaar uit! Wat betreft de racedag is het weekend en de vrijdag lastig voor mij maar de rest van de dagen is geen probleem.
Ben zo'n lul die op een enkele dag stemt. Werkdagen zijn voor mij een uitdaging, vrijdagen onmogelijk en zaterdagen houd ik liever vrij. Welkom nieuw volk
Trigger was Kimi, maar vanwege de meerderheid van stemmen wordt de gezamelijke raceavond Maandagavond !!
Ik ben wel vaker de trigger denk ik! - Wiethok die ons (eindelijk) verliet - Dave die een menthal breakdown krijgt - Deze poll *whoehoe!*
Ik ga mogelijk van werk en tijden wisselen en mogelijk dat ik hierdoor niet op maandagavond kan racen. Ik hou jullie wel op de hoogte en ga er vanuit dat jullie wel willen wisselen van avond als ik niet meer kan op maandag vanaf 1 februari