Nee, dat verzin je nu gewoon...
Anyway, ben nog steeds in chapter 2, want ben al die side-missions aan het doen, maar dat hele Wanted-systeem is wel fucked up: Ik probeer non-stop 'good' te spelen, maar dan doe je een story-mission waarbij je iemand moet bevrijden (een voorvader van Trevor ofzo, want geschifte sociopaat, en vervolgens heb ik dus een 'Dead or Alive' bounty op mijn hoofd, ondanks dat ik gemaskerd was.
Loop je in Valentine, doe niemand iets kwaad, gaan die Driscoll boys zomaar ruzie zoeken en hun pistool trekken. Trek ik uit zelfverdediging mijn guns en knal er een paar af, boem, Wanted-level.
Is er een stranger die een lift nodig heeft. Sure, no problem. Wil ik op mijn paard stappen, heb ik L-trigger nog ingedrukt, dus ik spring op die gast om hem te wurgen...(!) Wil ik loslaten met B, geef ik hem nog een beuk voor zijn harses. Ik achter hem aan rennen om hem kusje te geven, maar hij vertrouwde me niet meer.
Oh ja, ontsnapte gevangene die om hulp vraagt. Ik ben brave burger, dus ik lasso hem en gooi hem achter op mijn paard om hem naar de gevangenis terug te brengen: Boem, iedereen denkt dat ik hem aan het ontvoeren ben. Hallo, hij heeft een fucking gevangenispak aan!!!
Zwaar irritant, vooral als je bijna geen geld hebt.
Kan nu ook die laatste Story-missie van chapter 2 niet doen, want dat is dus precies in dat gebied waar ik Wanted: Dead or Alive ben, dus zodra ik daarin de buurt kom heb ik meteen een posse in mijn nek die me genadeloos afknalt...
Oh ja, ook nog per ongeluk een gold prospector afgeknald bij de rivier, toen ik helemaal niemand lastig viel terwijl ik even een kijkje nam in zijn zadeltas, en hij zomaar, zonder reden, op mij begon te schieten.
Klik om te vergroten...