1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer voor mij!
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zo moeilijk zijn die missies toch ook niet?
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gewoon snel naar die pastoor rennen en weghalen.
     
  4. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor mij wel. Is mijn eerste console. Moet wennen aan alle toetsen. Ik moet in deze mission 2 spellen Poker winnen. Heb nog nooit gepokerd! Weet bij God niet hoe dat gaat.
     
  5. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet toch eerst achter die vreemdeling aan OF KAN ik direct naar de pastor. Krijg zijn voet niet uit de rails.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb sinds chapter 3 totaal geen zin meer om verder te spelen. De omgeving staat me daar gewoon niet aan ofzo. Heb echt moeite om de game weer op te starten en missies te gaan doen.

    Herkenbaar?
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Al vanaf het begin ja:+
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zei iemand hier niet vlak voor de game uit kwam dat veel mensen de game gaan kopen uit hype maar erachter zouden komen dat het hun gewoon niet ligt
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De game ansich ligt me wel, maar het is puur even de missie sleur icm de omgeving waarin het kamp zich bevindt.

    Het eerste kamp had ik echt een binding mee. Maar ik neem aan dat er meerdere kamp locaties komen?
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    T is je game gewoon niet dude.

    Ditchen die handel
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Aan jou zeker voor een zacht prijsje zodat je de game vervolgens weer met winst kunt verkopen en er cocaïne van koopt? Laten we dat maar niet doen en je in bescherming nemen.
     
    Yellow 13 en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die controls beginnen met nu wel te vervelen. Niet zo zeer het inventory systeem. Maar het klungelige besturen van je paard. Ik loop zo vaak per ongeluk tegen iemand aan en dan heb ik weer het hele dorp achter me aan
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2018
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nee, dat verzin je nu gewoon...

    Anyway, ben nog steeds in chapter 2, want ben al die side-missions aan het doen, maar dat hele Wanted-systeem is wel fucked up: Ik probeer non-stop 'good' te spelen, maar dan doe je een story-mission waarbij je iemand moet bevrijden (een voorvader van Trevor ofzo, want geschifte sociopaat, en vervolgens heb ik dus een 'Dead or Alive' bounty op mijn hoofd, ondanks dat ik gemaskerd was.

    Loop je in Valentine, doe niemand iets kwaad, gaan die Driscoll boys zomaar ruzie zoeken en hun pistool trekken. Trek ik uit zelfverdediging mijn guns en knal er een paar af, boem, Wanted-level.

    Is er een stranger die een lift nodig heeft. Sure, no problem. Wil ik op mijn paard stappen, heb ik L-trigger nog ingedrukt, dus ik spring op die gast om hem te wurgen...(!) Wil ik loslaten met B, geef ik hem nog een beuk voor zijn harses. Ik achter hem aan rennen om hem kusje te geven, maar hij vertrouwde me niet meer.

    Oh ja, ontsnapte gevangene die om hulp vraagt. Ik ben brave burger, dus ik lasso hem en gooi hem achter op mijn paard om hem naar de gevangenis terug te brengen: Boem, iedereen denkt dat ik hem aan het ontvoeren ben. Hallo, hij heeft een fucking gevangenispak aan!!!

    Zwaar irritant, vooral als je bijna geen geld hebt.

    Kan nu ook die laatste Story-missie van chapter 2 niet doen, want dat is dus precies in dat gebied waar ik Wanted: Dead or Alive ben, dus zodra ik daarin de buurt kom heb ik meteen een posse in mijn nek die me genadeloos afknalt...

    Oh ja, ook nog per ongeluk een gold prospector afgeknald bij de rivier, toen ik helemaal niemand lastig viel terwijl ik even een kijkje nam in zijn zadeltas, en hij zomaar, zonder reden, op mij begon te schieten.
     
    Cyrax, Daz, Tyrant en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Over die laatste missie, stay off the roads ;)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Iemand meenemen die een gevangenis pak aanheeft moet gewoon kunnen, heb dat een paar keer gedaan en gewoon geld gekregen.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gaan we dat komende week nog eens proberen. Vond het zwaar irritant in ieder geval. Ook omdat ik nog niet helemaal goed doorheb hoe dat Dead Eye systeem lekker werkt. Ik druk wel snel beide thumb-sticks in en dan wordt het geel en slow-mo, maar dan nog is het irritant, en het raakt erg snel op. Kan het wel bijvullen, maar dan nog.

    Oh, en het cover-systeem werkt ook niet altijd lekker.

    Grootste probleem is gewoon dat ik soms vanuit het niets mezelf moet verdedigen, en vervolgens word ik als bad guy gezien. Slaat nergens op.
    Als ik een bounty doe (nu 1 keer gedaan, die dokter in the gorge), dan maakt het idd niet uit dat hij op je paard ligt. Maar die ontsnapte gevangene benaderde mij om hem te bevrijden. Aanvankelijk had ik hem best willen helpen, maar hij gaf me lip, dus toen dacht ik 'fuck it', vastgebonden en probeerde hem mee te nemen naar de gevangenis/sheriff. Maar toen flipte dus iedereen die ik tegenkwam.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ja, dat laatste bedoel ik ook, ik kreeg daar gewoon geld voor.
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat had ik bij deel 1 al,,... dus aan deze begin ik (nog) niet,.... misschien op de ps5 ofzo :rolleyes:
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Game verkocht. Kon me er niet meer toe zetten helaas.
    Prachtige wereld, kwa productiewaarde zeker top notch... Je ziet dat er veel tijd in is ingestopt.

    Maar de kut controls de lange paardenritten.
    De suffe shootouts.. Mehhh...
    Jammer had er stiekem toch teveel verwachtingen van.

    Voor een ieder die er wel van geniet, enjoy!!
    Zeker geen slechte game, maar zeker niet voor iedereen.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is vissen toch easy
     

Deel Deze Pagina