1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij is goed, vandaag was ontzettend dom natuurlijk. Hij is Mercedes junior, en de aangewezen opvolger van Hamilton. Dus ja, ook als hij er volgend jaar niet bij is, dan heeft hij het jaar erop een zitje bij Mercedes.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die wordt morgen gewoon bevestigd bij Williams. Heeft Toto hem beloofd als hij deze actie zou uitvoeren.

    Nog nooit zoiets als vandaag gezien. Die vieze smerige lach van Ocon vind ik nog het ergste.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat hoor ik heel vaak dat hij goed is, maar is hij dat ook echt? Hij heeft Perez nog nooit verslagen volgens mij. En als hij dat al heeft gedaan dan zal het nipt geweest zijn.

    En inderdaad, vooral die grijns is het nog het ergste van alles.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heeft Alonso anders ook niet zo veel kwaad gedaan een jaar zonder F1. En ja ik schat hem wel op niveau toekomstig Wereldkampioen in

    @Modder-Eter Denk niet dat Mercedes Max zal halen zo lang Hamilton er nog rijdt
     
  6. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Max krijgt een taakstraf. Pffff...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hoe kut het ook is en onnodig. Had Hamilton na afloop niet gewoon gelijk? Max had alles te verliezen, Ocon niet. Ervarings ding ook hoor, laat Ocon maar gaan jooo. Gooide de deur ook wel heel hard dicht.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    In een situatie waar 2 auto's elkaar raken, hadden ze beide altijd iets kunnen doen om het te voorkomen. Wil niet zeggen dat de schuld niet 100% bij Ocon lag.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    In een situatie waarbij die twee auto's met elkaar racen misschien. Maar in dit geval was het een achterligger die ging racen met de leider. En hoewel een achterligger zichzelf mag unlappen mag die niet de leider in de weg rijden. Wat hier meer dan duidelijk het geval was. Daarnaast was het ook nog een keer compleet onzinnig om het op dat punt te doen waarbij Max op het volgende rechte eind weer DRS had en hem toch weer voorbij zou gaan. En verder lag Ocon ook nog een keer op een kansloze positie, er was dus niets te winnen voor hem. Behalve misschien een wit voetje bij de Mercedes bazen.
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat zeg ik toch? Dubbele ontkenning dus ik geef Ocon 100% de schuld.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het was nog vroeg, nog geen koffie en dus over het tweede woordje 'niet' gelezen.
    .. maak het dan ook niet zo ingewikkeld op de vroege ochtend.. ;)
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    [​IMG]

    Die kop van Ocon, puur leedvermaak.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is precies wat Hamilton zei ... : "Hij heeft niets te verliezen, jij wel ... "
    Ervaring komt met de jaren ... dit doet Max niet nog 'n keer.

    Hoe dan ook, Ocon had aan de kant moeten gaan ... maar als leider van de race had je daar ook voorzichtig kunnen doen.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    F1TV Pro komt nu ook naar Nederland :)
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Aangezien het in samenwerking met Ziggo is, vermoed ik alleen de onboards en teamradio's. TV-feed zul je moeten volgen met een Ziggo abbo nog steeds.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik weet niet 100% hoe het werkt maar het lijkt me toch gewoon in dat pakket te zitten? Het is niet echt goedkoop en om dan een gecastreerde versie te krijgen lijkt mij ook raar.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hier hebben ze het wel over live stream every race dus ik ga er toch wel van uit dat je iig ook gewoon de Ziggo feed kunt kijken

     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik was heel ff vergeten dat zowel Ziggo als de F1 van Liberty Media zijn... zal hun dus een worst wezen of je Ziggo betaalt of F1TV... geld komt uiteindelijk in toch dezelfde handen terecht.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vraag mij wel af wat de prijs gaat worden gezien je voor Ziggo Go €10 p.m. betaald en je dan ook gewoon de Champions League etc krijgt. Nu zal je via F1TV Pro wel wat meer F1 content krijgen dan met een Ziggo Go abbo maar duurder dan die €10 p.m. kunnen ze het denk ik niet maken
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Fout. Ziggo is onderdeel van Liberty Global en F1 is in handen van Liberty Media. Zijn weldegelijk twee aparte bedrijven. ;)

    Ik hoop dat F1 TV Pro onderdeel wordt van Ziggo Sport Totaal zodat ze het abonnement hiermee onderscheidend maken t.o.v. het gratis Ziggo Sport kanaal 14. Tot en met dit seizoen waren de vrije trainingen nog enkel te zien via Ziggo Sport Totaal, maar ook die gooien ze nu op het open kanaal. Dus dan zou F1 TV Pro wel een mooie lokker zijn om mensen naar Ziggo Sport Totaal te trekken.
     

Deel Deze Pagina