1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    Maar werd dan ook voor een fractie van de prijs verkocht (zie 20 euro vs. 60 euro).
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat was het punt ook niet, aantal maps zegt niet alles, zolang het maar leuke zijn. Met BF4 speelde ik ook voornamelijk Golmud Railway (volgens mij).
     
  3. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is weinig te weinig. Beter ineens 4 nieuwe mappen.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    BF1 had je een seasonpas en het duurde te lang voordat er dlc uit kwam.
    Dat konden de mensen niet waarderen.

    Nu hebben ze een duidelijker beleid in de vorm van een roadmap aan gratis dlc en geen seasonpas.
    En gewoon weer klagen.....
    Jankerds |:-
     
    RudeRob, Jorrie en Barbabravo vinden dit leuk.
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat is een beetje de trend in de gamewereld toch. Al dat geklaag op de vetste games. Iedereen een mening hoor, daar niet van, maar als ik soms de kritiek lees overal op internet dan denk ik echt van, wat heb je voor leven, geniet lekker van al die dikke games dit najaar.

    Paar dingen die ik afgelopen weken/maanden zo vaak tegen ben gekomen:

    "RDR2 krijgt de grootste gamewereld ooit in een Rockstar Game".
    - "liever een kleinere en vollere wereld want groot is niet altijd beter"

    "Battlefield V krijgt alleen maar gratis DLC waardoor de playerbase niet meer zo verspreid wordt"
    - "ze hebben de basegame uitgekleed en geven na een paar maanden pas het volledige spel vrij"

    "Battlefield 1 heeft te weinig customization opties"
    - "customization opties in Battlefield V zijn onnodig"

    Ach ja, iedereen een mening. Misschien game ik wel te weinig en neem ik daarom met minder genoegen dan sommige anderen :)
     
    Tim, Beltoni en X-Junk vinden dit leuk.
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Veel mensen vinden het gewoon
    Aard van het beestje. Lekker klagen en hopen dat er iets veranderd zonder er zelf iets aan te doen. :whistle:
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ah weer het oude "klagen over het 'klagen'" circlejerk momentje :thumbs:

    Ik begon over maps ed, omdat ik persoonlijk 8 te weinig vind en het gevoel krijg dat het weer een tijd gaat duren voordat bugs uit de game gehaald zijn. Games komen meer en meer als verkapte beta's uit en mensen vinden het gewoon prima om 60 euro voor early acces te betalen. Ik vind dat apart ja en wilde daar een discussie over starten, maar ik had beter moeten weten. Discussies bestaan amper nog op dit forum.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2018
    Raafie en Peter Bijl vinden dit leuk.
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het zijn ook steeds vaker in meer of mindere mate verkapte beta's. Het 'we patchen het na release wel' sentiment van ontwikkelaars/uitgevers is al langer aan de gang en lijkt alleen maar erger te worden. Fallout 76 is wat dat betreft een heel goed voorbeeld, maar ook BFV heeft weer zo zijn problemen.
    Nou is de mogelijkheid om achteraf iets te patchen op de consoles prima natuurlijk. Maar er wordt ook misbruik van gemaakt.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vermaak me gelukkig prima in BF V. Of het nu 8, 10 of 12 mappen zijn.
    Misschien voel je op de lange termijn trouwens wel meer 'geluk' met 8 maps en later 4 (gratis) erbij, dan met vanaf het begin 12 maps. Je krijgt als het ware 2x iets 'nieuws' in plaats van 1 keer.

    Mijn vraag: verliezen jullie ook redelijk regelmatig de verbinding met een server, tijdens het spelen? Ik heb het denk ik al 5-10 meegemaakt. Wanneer ik na het verliezen van de verbinding dezelfde of een nieuwe server join verlies ik meestal na 10-15 minuten wéér de verbinding. De hele xbox herstarten lijkt voor mij de enige oplossing, daarna vlieg ik er meestal niet meer uit. NAT staat open..
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  10. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier ook wel eens. Maar moet de xbow tot nu toe niet herstarten. Gewoon andere match starten en het werkt. Battlefield v is gewoon buggy. Gisteren door de map gezakt. Dan 10 minuten later wordt ineens heel de spel overbelight. Moest helderheid op 10% zetten om deftig te kunnen spelen. En de match erna was iemand van de tegenstander zo glitches dat die in zo een Ammo box zat en zo iedereen kon killen.

    Wat gebeurd er na het behalen van level 50? Kan je dan al of punten behalen voor de komende levels bij de DLC als ze meer levels er in steken?
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha nou zeg.. Jij geeft je mening en ik geef mijn mening. Het is wat :p Ik zeg toch ook dat het maar gewoon mijn mening is en dat het ook aan mij kan liggen? Er is niet één enkele waarheid ofzo, lijkt me. Ieder zijn ding. Maar hoezo discussies bestaan niet op dit forum? Als je meerdere meningen/zienswijzen naast elkaar legt dan is er toch júist ruimte voor discussie? Of mogen we alleen klagen over de game en niet de game juist tof vinden om wat het wel is?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb het ook niet over posts zoals Jorrie en Tender die inderdaad een andere mening geven. Het gaat mij om opmerkingen zoals dit:
    Dat heeft weinig met een discussie te maken.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ja joh, noem het maar klagen. Wat is er mis met kritiek? Als niemand had geklaagd over de premium passen en daardoor splitsing van de community dan was die premiumpass er deze keer weer geweest. Kritiek op games is nodig om ze te verbeteren. En het is gewoon overduidelijk dat EA de ontwikkelaar DICE heeft zitten te pushen om de game zo snel mogelijk uit te brengen.

    Trouwens ik wordt wel schijtziek van die insta-deaths die bepaalde wapens veroorzaken (STG 1-5, KE7 etc). Gelukkig wordt dit gepatched snel.
     
    X-Junk en Peter Bijl vinden dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zo erg zijn die posts toch ook weer niet..

    @Raafie Er is uiteraard niks mis met kritiek.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik snap het niet.. De beta vond ik echt super maar dit is gewoon niet leuk meer. Heb hem zeer weinig aangeraakt, pas 18 uur gespeeld sinds de premier early access. Weet niet waar het aan ligt. Speel nog liever Black Ops 4 :+ Voor BF start ik nu liever BF4 of BF1 op.
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik begin het eindelijk leuk te vinden. Moet zeggen dat ik wel zo ongeveer alleen maar breakthough speel. Dit is vergelijkbaar met Operations van bf1 alleen dan op een enkele map.

    Nu ik wat goede wapens heb unlocked en mn playstijl heb aanfepast aan dit spel gaat het echt stkkenn beter. Vind wel dat de time to kill soms erg kort is, het voelt soms gewoon aan alsof je aan het cheaten ben zo snel krijg je af en toe kills.

    Ik hoop dat er veel mooie maps bijkomen en nieuwe wapens.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    100% eens met AJ, 14:00-14:23 vat het voor mij mooi samen
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nog 6x zo'n update en we hebben eindelijk een normale Battlefield.
     

Deel Deze Pagina