1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Je kunt een Cultlid gewoon zonder hints vermoorden hoor, lopen gewoon in t wild rond in 90% van de gevallen. Al een keer een gevecht had op een random locatie, had ik opeens een cultlid vermoord :D
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb ook al een paar cultmembers gekilld zonder dat ik het door had. Bij eentje had ik het niet eens door. Ik ging op YT zoeken naar een bepaalde quest die nodig was om een cultmember te unveilen, maar de quest verscheen maar niet op de map. Bleek dat ik de cultmember al een keer random had doodgemaakt zonder dat ik het wist en daarom kon ik die quest niet meer doen : )
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Bij mij lag een cultmember langs een weg in de bosjes dood. Was nog niet op die plek geweest. Dus mij een raadsel.
     
    Pride vindt dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb er ook al perongeluk een keer 1 gedood zonder te unveile inderdaad.
     
  5. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Nou dan zal dat wel. Zelf nog helemaal niet meegemaakt.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad ze zijn gewoon aanwezig. Ik heb er zelf ook een aantal in het wild vermoord. Die zijn alleen wat sterker dus iets lastiger te vermoorden..
     
  7. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Oke, dan zal ik ze wel onderweg tegenkomen!
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Sommigen zitten ook achter quests of kun je nog niet ontdekken als je pas bij een bepaald punt in het verhaal bent geweest btw.
     
    Pride vindt dit leuk.
  9. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik las paar pagina's dat die resources van je schip omlaag zijn gegaan. Had van mij totaal niet gehoeven heb alles +10000 en kan er niets mee.

    Voorderest hele toffe game, ben nu lvl 63 na 70 uur en heb nog wel even te gaan.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Kom echt standaard hout te kort. Maar vind die naval battles niet tof, mis de kanonnen uit BF :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik zit rond 56 uur geloof ik en ben pas 54 haha, moet wel zeggen dat ik quests aan het zoeken ben. Iemand een tip? Of zijn de side questen gewoon op na een tijdje en moet je echt alleen forts e.d. gaan doen?
     
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Iedere keer als ik een nieuw gebied in loop spawnen er veel missies, daarnaast klik ik bij ieder berichtenbord alle missies aan.
    Komt best vaak voor dat ik iemand kill en in 1 een keer missie a 145000xp heb gehaald (kill 3 polemarchen of iets dergelijks). En vaak bezorg opdrachten die op mijn pad liggen doe ik ook altijd.
    Ben nu bezig met hoofdstuk 6 en moet eerlijk toegeven dat ik in het begin alle locaties gelijk deed, maar nu rij ik er vaak standaard langs.

    Mooiste aan de game vind ik als je schat plundert of iemand onbewust killt, daarna een missie start met de vraag of je iets kan plunderen of iemand killen en dat je dat dan al gedaan hebt. :)
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    ik ben level 69 en alle side missies gedaan, onderwater locaties vervuld alleen nog niet alle vraagtekens nu maar is het laatste hoofdstuk beginnen.

    Qua rescources heb ik nu
    1100000 Drachmen
    45000 Leer
    32500 Metaal
    23500 Hout

    1000 obsidiaan glas
    42 zegels

    Beetje zonde dat ze die resources hebben aangepast, ik zit nu met een volle koffer.

    Heb er nu 94 uur opzitten.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nice man. Heb je alle sidemissies gedaan inclusief de niet-gouden icoontjes op de map? Dat zijn er dan echt ziek veel haha.
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee alleen de gouden icoontjes, volgens mij op het berichtenbord is het ook alleen een willekeurige spawn van missies?

    Moet nog 3 achieves:
    Kill all cultist
    Complete episode 9
    Vind het oog van de cyclops.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Al 95 uur in deze game zitten maar nog lang niet klaar. Wil echt elk vraagteken op de map wegwerken en de locatie completen. Prachtige game!
     
  17. Jeromekke

    Jeromekke New Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Eindelijk.. Na 170 uur alles klaar. Elke missie, cultmember, vraagteken opgelost.. Heb nog 1 trophy te gaan voor de platinum maar die lukt me echt niet! Iemand ervaring met “Stink eye” Heb al meer dan 200 geiten vermoord maar niks gevonden...
     
    LuckyLuciano, Zifnap en Tyrant vinden dit leuk.
  18. Jeromekke

    Jeromekke New Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    mocht je het oog vinden, laat me ff weten waar? Heb al honderden afgeschoten maar niks...
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb deze redelijk snel opgehaald in het begin van de game



    Alstublieft
     
  20. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Kies snel reizen naar keffalonia; statue of zeus, schiet wat geiten neer en plunder ze. Ik had hem heel snel. ongeveer 4 geiten neergeschoten en daar was het stinkende oog.
     

Deel Deze Pagina