Je kunt een Cultlid gewoon zonder hints vermoorden hoor, lopen gewoon in t wild rond in 90% van de gevallen. Al een keer een gevecht had op een random locatie, had ik opeens een cultlid vermoord
Heb ook al een paar cultmembers gekilld zonder dat ik het door had. Bij eentje had ik het niet eens door. Ik ging op YT zoeken naar een bepaalde quest die nodig was om een cultmember te unveilen, maar de quest verscheen maar niet op de map. Bleek dat ik de cultmember al een keer random had doodgemaakt zonder dat ik het wist en daarom kon ik die quest niet meer doen : )
Bij mij lag een cultmember langs een weg in de bosjes dood. Was nog niet op die plek geweest. Dus mij een raadsel.
Inderdaad ze zijn gewoon aanwezig. Ik heb er zelf ook een aantal in het wild vermoord. Die zijn alleen wat sterker dus iets lastiger te vermoorden..
Sommigen zitten ook achter quests of kun je nog niet ontdekken als je pas bij een bepaald punt in het verhaal bent geweest btw.
Ik las paar pagina's dat die resources van je schip omlaag zijn gegaan. Had van mij totaal niet gehoeven heb alles +10000 en kan er niets mee. Voorderest hele toffe game, ben nu lvl 63 na 70 uur en heb nog wel even te gaan.
ik zit rond 56 uur geloof ik en ben pas 54 haha, moet wel zeggen dat ik quests aan het zoeken ben. Iemand een tip? Of zijn de side questen gewoon op na een tijdje en moet je echt alleen forts e.d. gaan doen?
Iedere keer als ik een nieuw gebied in loop spawnen er veel missies, daarnaast klik ik bij ieder berichtenbord alle missies aan. Komt best vaak voor dat ik iemand kill en in 1 een keer missie a 145000xp heb gehaald (kill 3 polemarchen of iets dergelijks). En vaak bezorg opdrachten die op mijn pad liggen doe ik ook altijd. Ben nu bezig met hoofdstuk 6 en moet eerlijk toegeven dat ik in het begin alle locaties gelijk deed, maar nu rij ik er vaak standaard langs. Mooiste aan de game vind ik als je schat plundert of iemand onbewust killt, daarna een missie start met de vraag of je iets kan plunderen of iemand killen en dat je dat dan al gedaan hebt.
ik ben level 69 en alle side missies gedaan, onderwater locaties vervuld alleen nog niet alle vraagtekens nu maar is het laatste hoofdstuk beginnen. Qua rescources heb ik nu 1100000 Drachmen 45000 Leer 32500 Metaal 23500 Hout 1000 obsidiaan glas 42 zegels Beetje zonde dat ze die resources hebben aangepast, ik zit nu met een volle koffer. Heb er nu 94 uur opzitten.
Nice man. Heb je alle sidemissies gedaan inclusief de niet-gouden icoontjes op de map? Dat zijn er dan echt ziek veel haha.
Nee alleen de gouden icoontjes, volgens mij op het berichtenbord is het ook alleen een willekeurige spawn van missies? Moet nog 3 achieves: Kill all cultist Complete episode 9 Vind het oog van de cyclops.
Al 95 uur in deze game zitten maar nog lang niet klaar. Wil echt elk vraagteken op de map wegwerken en de locatie completen. Prachtige game!
Eindelijk.. Na 170 uur alles klaar. Elke missie, cultmember, vraagteken opgelost.. Heb nog 1 trophy te gaan voor de platinum maar die lukt me echt niet! Iemand ervaring met “Stink eye” Heb al meer dan 200 geiten vermoord maar niks gevonden...
Kies snel reizen naar keffalonia; statue of zeus, schiet wat geiten neer en plunder ze. Ik had hem heel snel. ongeveer 4 geiten neergeschoten en daar was het stinkende oog.