1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ware het niet dat RDR 1 al een mega mooie Enhanced patch heeft. :+
     
  2. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Om even op deze ban terug te komen; Ik vraag mij oprecht af waarom ik hiervoor gebanned ben @Jorrie ?

    Was gewoon gevalletje "wie de bal kaatst kan hem terug verwachten". Maar goed, ik ben ontzettend benieuwd naar je beargumentatie.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2019
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat ken echt niet hoor wat je daar zei :eek:
     
    Reckuuza, BlazeBoy en Dusky Demon NL vinden dit leuk.
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb van de week de Epilogue afgerond. Ik ben nu wel weer vet benieuwd naar het verhaal van Red Dead Redemption 1. Gaaf dat je in de credits ook al de aanloop naar dat verhaal zag. Het is alleen balen dat ik nu echt alle leuke dingen al gedaan heb en alleen nog maar dingen kan verzamelen en zo. Dat zijn toch de minder boeiende dingen. :p Ik ben benieuwd of en wanneer we iets horen van mogelijke story DLC.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Zou zomaar gevalletje GTA V kunnen zijn waar er ook geen story DLC komt en alles en alleen op online wordt gefocust.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb hem toch de deur uit gedaan. Weinig tijd en nog een aardige backlog. Betrapte mij erop dat ik het verhaal een beetje zat was, ik het toch te traag vindt gaan, en al weken uitkijk om aan andere spellen uit de backlog te beginnen. De laatste 10x aangeslingerd en binnen 10min overgegaan op Netflix oid. Zonde, want is een mooie game, maar toch te traag denk ik. Ergens tot chapter 6 gekomen.
     
    Daz vindt dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik deel je mening volledig, hij gaat hier ook weg. Wellicht als hij voor pc uitkomt weer oppakken.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Denk dat deze game gewoon voor 9/10 mensen die hem speelt niet gemaakt is.
    Als de meeste hier The Good, The Bad and The Ugly of Once Upon a Time in the West kijken vinden ze dat waarschijnlijk ook saaie trage ruk films.
    Vooral als ik zie hoe erg er gegeild wordt op Marvel in het film topic, dat is ongeveer het tegenovergestelde daarvan.

    Dus misschien ligt het daaraan dat jullie het niet zo leuk vinden, gewoon niet jullie ding.
    Ik vind het zelf één van de beste games ooit gemaakt.
     
    Zumpelvelder en TreV vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    En als je allebei de genres leuk vindt? :D

    Maar haken mensen ook niet af omdat deze game zo ontzettend groot is? Je moet er maar aan beginnen...
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De game is groot, maar de game is redelijk linear, dus story-wise is het best prima te doen. Ass Creed Odyssey lijkt me een grotere time-sink.

    Ik ben nu in de laatste epilogue, maar heb me er tot dusver prima mee weten te vermaken. Ik begrijp het ook wanneer anderen het niets vinden, maar eerlijk gezegd moet je zelf ook een beetje weten waar je aan begint als je een game als deze koopt...
     
    Zifnap en Barbabravo vinden dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Once upon is geweldig. Traag maar niet lang. Dit is traag, eentonig, erg scripted en onwijs lang. Maar toch ook wel geweldig.

    Heb sowieso al problemen met lange grote games. En dit is dus echt TE, voor mij. Toen ik nog student was, ooit, en je 6 weken zomervakantie had had ik zo'n game wsl met alle plezier uitgespeeld.
     
    Zumpelvelder, Bidle en Daz vinden dit leuk.
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Eentonig? Nee joh. Ik vind dat er best wel wat variatie in de missies zit hoor. :eek: Zeker als je hier en daar wat side missies erbij pakt. Traag op sommige momenten inderdaad. Scripted en lang wel ja.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oké guys ik vrees dat ik hem niet op 100% ga uitspelen. Ik ben na de epilogue begonnen met alle challenges en verzameldingen en ik besef nu hoe immens veel werk het is. Dat gaat echt nog tientallen uren de hele map doorrijden met m'n paard, puur om hier en daar dingen te verzamelen. Dan maar wachten op eventuele DLC.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Earn Gold Nuggets and XP for completing Daily Challenges, a new series of wide-ranging objectives covering everything from skinning animals to finding treasure, winning feuds and more. Pull up the Player Menu to see your 7 Daily Challenges that will rotate each day, each challenge earns Gold Nuggets and XP and completing all 7 earns you a bonus.


    Starting next week, compete with rival teams and Posses in the new Free Roam Event Fool’s Gold, where players fight to wear a protective suit of Golden Armor. Take down the current wearer to earn the armor and points, then turn the tables and rack up kills against the opposition.


    And looking ahead, new game modes will arrive in the Red Dead Online Beta each week. Put your highwayman skills to the test with Target Races as you race other players on horseback to take down targets with speed and accuracy. Proficiency with a bow and arrow will give you an edge, take advantage of weapon and horse stamina pickups where you can, use your limited bullets wisely to remove targets or your attack your competition.


    Take on friends and rivals in new Fishing Challenges. Opt in to a challenge to receive the appropriate equipment and bait, head to the water’s edge and start reeling in the big ones. For added ease, use Eagle Eye to pick a spot full of fish. Remember, you’re trying to catch the highest total weight of fish to win – which could be achieved by hooking several smaller fish or angling for one large catch - so keep everything you reel in.


    Also coming soon: three new Showdown Modes where players and teams compete to capture and deliver bags, steal loot from each other and survive. Stay tuned for more details around Up in Smoke, Spoils of War and Plunder. With the addition of these new modes also comes the Featured Series blip - visit the Featured Series sign post or from the Quick Join menu to play the latest modes.

    Updated Player Radar and Visibility: We’ve reduced the visibility of players blips over longer distances, so now your location won’t display to other players unless you are nearby – minimizing the likelihood of being targeted across the map by more aggressive competitors. This includes limiting voice chat to near proximity rather than players from across the map. Overly aggressive players will be highlighted from the map with a progressively darkening dot. If your style of play becomes more hostile, your map position (including your Posse members) will become darker and visible from further away.


    Easier Parley and Feuds: Turn quarrels with other players into timed mini-deathmatches with easier to trigger Feuds, which can be initiated against a rival and their Posse after one kill. Alternately, instigate a temporary truce quicker after one kill with similar updates to the Parley system.



    Enhanced Law and Bounty System: If you stir up enough trouble to earn a high bounty, you’ll increase the chance that a cadre of NPC Bounty Hunters will be out to get you. The higher the bounty gets, the more persistent your pursuers will become… so watch out!

    https://www.rockstargames.com/newsw...=rdobeta-update-02262019&utm_content=newswire
     
  15. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Fuck online, geef gewoon singleplayer DLC verdomme.
     
    Yellow 13 en Alexknl vinden dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zelfde bootje, maar ik zie het meer als game waar ik straks gewoon weer even een uurtje in kan terugvallen wanneer ik daar zin in heb.

    Als ik nu actief op jacht zou gaan naar die 100%, dan lijkt het me een frustrerende boel worden, maar als ik morgen even een uurtje heb, ga ik gewoon eventjes 1 legendary animal vangen, en dan ben ik weer even klaar ermee. En over een paar dagen heb ik misschien weer zin om even een klein opdrachtje te doen, dus dan zelfde verhaal. Lijkt me een veel relaxtere manier om ermee om te gaan, en was sowieso al de manier waarop ik in deze game zit. Gewoon je tijd nemen en genieten van die wereld.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hoe kan je deze game nou 'een uurtje' spelen? Op je fucking paard stappen duurt al 45 minuten.
     
    WHAT, Alexknl en Kimi NL vinden dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zo speel ik de game ook ja. Bij RDR1 ook zo gedaan. Vond het toen geweldig om af en toe weer even in de wereld te 'stappen' en zo de game 100% te completen. Volgens mij is de uitdaging om RDR2 op 100% te halen iets te groot voor mij maar vind het heerlijk om af en toe de game weer even op te pakken.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Merkte ook dat ik weinig voldoening haalde uit een sessie van een uur. Je moet echt minstens 3 uur zitten wil je progress maken.

    Dat is helaas ook de reden waarom ik het ook al maanden niet meer heb aangeraakt.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik heb juist het tegenovergestelde. De sessies van een paar uur voelen goed aan. Een uurtje heb ik al haast nodig om weer even in te komen, te wennen aan de besturing (na tussendoor wat andere games te hebben gespeeld) en weer een beetje in de sfeer en de wereld te komen.

    Is in mijn optiek juist een game die je niet even een uurtje speelt, te traag voor en na een uur geen gevoel van voldoening. (mijn mening)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina