Om even op deze ban terug te komen; Ik vraag mij oprecht af waarom ik hiervoor gebanned ben @Jorrie ? Was gewoon gevalletje "wie de bal kaatst kan hem terug verwachten". Maar goed, ik ben ontzettend benieuwd naar je beargumentatie.
Ik heb van de week de Epilogue afgerond. Ik ben nu wel weer vet benieuwd naar het verhaal van Red Dead Redemption 1. Gaaf dat je in de credits ook al de aanloop naar dat verhaal zag. Het is alleen balen dat ik nu echt alle leuke dingen al gedaan heb en alleen nog maar dingen kan verzamelen en zo. Dat zijn toch de minder boeiende dingen. Ik ben benieuwd of en wanneer we iets horen van mogelijke story DLC.
Zou zomaar gevalletje GTA V kunnen zijn waar er ook geen story DLC komt en alles en alleen op online wordt gefocust.
Heb hem toch de deur uit gedaan. Weinig tijd en nog een aardige backlog. Betrapte mij erop dat ik het verhaal een beetje zat was, ik het toch te traag vindt gaan, en al weken uitkijk om aan andere spellen uit de backlog te beginnen. De laatste 10x aangeslingerd en binnen 10min overgegaan op Netflix oid. Zonde, want is een mooie game, maar toch te traag denk ik. Ergens tot chapter 6 gekomen.
Denk dat deze game gewoon voor 9/10 mensen die hem speelt niet gemaakt is. Als de meeste hier The Good, The Bad and The Ugly of Once Upon a Time in the West kijken vinden ze dat waarschijnlijk ook saaie trage ruk films. Vooral als ik zie hoe erg er gegeild wordt op Marvel in het film topic, dat is ongeveer het tegenovergestelde daarvan. Dus misschien ligt het daaraan dat jullie het niet zo leuk vinden, gewoon niet jullie ding. Ik vind het zelf één van de beste games ooit gemaakt.
En als je allebei de genres leuk vindt? Maar haken mensen ook niet af omdat deze game zo ontzettend groot is? Je moet er maar aan beginnen...
De game is groot, maar de game is redelijk linear, dus story-wise is het best prima te doen. Ass Creed Odyssey lijkt me een grotere time-sink. Ik ben nu in de laatste epilogue, maar heb me er tot dusver prima mee weten te vermaken. Ik begrijp het ook wanneer anderen het niets vinden, maar eerlijk gezegd moet je zelf ook een beetje weten waar je aan begint als je een game als deze koopt...
Once upon is geweldig. Traag maar niet lang. Dit is traag, eentonig, erg scripted en onwijs lang. Maar toch ook wel geweldig. Heb sowieso al problemen met lange grote games. En dit is dus echt TE, voor mij. Toen ik nog student was, ooit, en je 6 weken zomervakantie had had ik zo'n game wsl met alle plezier uitgespeeld.
Eentonig? Nee joh. Ik vind dat er best wel wat variatie in de missies zit hoor. Zeker als je hier en daar wat side missies erbij pakt. Traag op sommige momenten inderdaad. Scripted en lang wel ja.
Oké guys ik vrees dat ik hem niet op 100% ga uitspelen. Ik ben na de epilogue begonnen met alle challenges en verzameldingen en ik besef nu hoe immens veel werk het is. Dat gaat echt nog tientallen uren de hele map doorrijden met m'n paard, puur om hier en daar dingen te verzamelen. Dan maar wachten op eventuele DLC.
Earn Gold Nuggets and XP for completing Daily Challenges, a new series of wide-ranging objectives covering everything from skinning animals to finding treasure, winning feuds and more. Pull up the Player Menu to see your 7 Daily Challenges that will rotate each day, each challenge earns Gold Nuggets and XP and completing all 7 earns you a bonus. Starting next week, compete with rival teams and Posses in the new Free Roam Event Fool’s Gold, where players fight to wear a protective suit of Golden Armor. Take down the current wearer to earn the armor and points, then turn the tables and rack up kills against the opposition. And looking ahead, new game modes will arrive in the Red Dead Online Beta each week. Put your highwayman skills to the test with Target Races as you race other players on horseback to take down targets with speed and accuracy. Proficiency with a bow and arrow will give you an edge, take advantage of weapon and horse stamina pickups where you can, use your limited bullets wisely to remove targets or your attack your competition. Take on friends and rivals in new Fishing Challenges. Opt in to a challenge to receive the appropriate equipment and bait, head to the water’s edge and start reeling in the big ones. For added ease, use Eagle Eye to pick a spot full of fish. Remember, you’re trying to catch the highest total weight of fish to win – which could be achieved by hooking several smaller fish or angling for one large catch - so keep everything you reel in. Also coming soon: three new Showdown Modes where players and teams compete to capture and deliver bags, steal loot from each other and survive. Stay tuned for more details around Up in Smoke, Spoils of War and Plunder. With the addition of these new modes also comes the Featured Series blip - visit the Featured Series sign post or from the Quick Join menu to play the latest modes. Updated Player Radar and Visibility: We’ve reduced the visibility of players blips over longer distances, so now your location won’t display to other players unless you are nearby – minimizing the likelihood of being targeted across the map by more aggressive competitors. This includes limiting voice chat to near proximity rather than players from across the map. Overly aggressive players will be highlighted from the map with a progressively darkening dot. If your style of play becomes more hostile, your map position (including your Posse members) will become darker and visible from further away. Easier Parley and Feuds: Turn quarrels with other players into timed mini-deathmatches with easier to trigger Feuds, which can be initiated against a rival and their Posse after one kill. Alternately, instigate a temporary truce quicker after one kill with similar updates to the Parley system. Enhanced Law and Bounty System: If you stir up enough trouble to earn a high bounty, you’ll increase the chance that a cadre of NPC Bounty Hunters will be out to get you. The higher the bounty gets, the more persistent your pursuers will become… so watch out! https://www.rockstargames.com/newsw...=rdobeta-update-02262019&utm_content=newswire
Zelfde bootje, maar ik zie het meer als game waar ik straks gewoon weer even een uurtje in kan terugvallen wanneer ik daar zin in heb. Als ik nu actief op jacht zou gaan naar die 100%, dan lijkt het me een frustrerende boel worden, maar als ik morgen even een uurtje heb, ga ik gewoon eventjes 1 legendary animal vangen, en dan ben ik weer even klaar ermee. En over een paar dagen heb ik misschien weer zin om even een klein opdrachtje te doen, dus dan zelfde verhaal. Lijkt me een veel relaxtere manier om ermee om te gaan, en was sowieso al de manier waarop ik in deze game zit. Gewoon je tijd nemen en genieten van die wereld.
Zo speel ik de game ook ja. Bij RDR1 ook zo gedaan. Vond het toen geweldig om af en toe weer even in de wereld te 'stappen' en zo de game 100% te completen. Volgens mij is de uitdaging om RDR2 op 100% te halen iets te groot voor mij maar vind het heerlijk om af en toe de game weer even op te pakken.
Merkte ook dat ik weinig voldoening haalde uit een sessie van een uur. Je moet echt minstens 3 uur zitten wil je progress maken. Dat is helaas ook de reden waarom ik het ook al maanden niet meer heb aangeraakt.
Ik heb juist het tegenovergestelde. De sessies van een paar uur voelen goed aan. Een uurtje heb ik al haast nodig om weer even in te komen, te wennen aan de besturing (na tussendoor wat andere games te hebben gespeeld) en weer een beetje in de sfeer en de wereld te komen. Is in mijn optiek juist een game die je niet even een uurtje speelt, te traag voor en na een uur geen gevoel van voldoening. (mijn mening)