1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    /Mod Doe maar niet ...

    Ik plaats geen "nieuws" over witte slechte mensen, maar over racisme. Ik daag je uit om met een vergelijkbare variëteit en hoeveelheid aan actuele berichten te komen over discriminatie naar witte mensen door mensen met een andere huidskleur.

    Dus ook als ik nieuws post trek je de racismekaart? En begin je je onzinnige beschuldigen voor de zoveelste keer te herhalen? Hou even op met me, Cyrax :')
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2019
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik heb het niet over aanrekenen. Ik zeg dat het pijnlijk is. Verder interesseert mij dit akkefietje vrij weinig.

    Individuen aanspreken op een systeem werkt niet Fred. Los van de vraag of je het bij het juiste eind hebt. Discussie gaat alle kanten op. Krijg er hoofdpijn van. Iedereen heeft een vorm van racisme in zich. Iedereen denkt in hokjes. Dat is biologisch ingeprent zodat we een manier hebben om in te schatten of de omgeving veilig is. De laatste decennia wordt actief geprobeerd discriminatie tegen te gaan. Over het algemeen lukt dat redelijk.
    Maar de wereld is niet eerlijk. Macht en geld zijn belangrijke drijfveren voor mensen. Die drijfveren zijn naar mijn mening belangrijker dan racisme. Die drijfveren zorgen voor ongelijkheid maar tegelijkertijd voor het grootste deel van het westen ook voor veel voorspoed. Waar het om gaat is een balans te vinden in zoveel mogelijk gelijkheid en dat is een constante zoektocht denk ik.
     
    Cyrax, Tim, Rampage en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    • Contact opgenomen met lid nav vorige berichten.
    Maar effectief is dat wel het gevolg dat de interpretatie van die cop heeft voor Smollett, en door dat te tweeten heeft het ook weer invloed op de publieke opinie, dus het is ook geen onschuldige mening.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Eenzijdig nieuws berichtten is niet het doel van dit topic. Het is om het nieuws te bespreken wat iedereen zoal bezig houdt. Laten we gewoon weer het houden op normaal nieuws en niet alleen over racisme te berichten.
     
    Alexknl en Tyrant vinden dit leuk.
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je leest de argumenten niet Fred! Wie zegt tegen mij dat door mensen als ik de Holocaust heeft plaatsgevonden? Wie zegt binnen 1 post dat ik een racist ben? Wie roept steeds kleinerende dingen over blanken als snowflake, de witten enz.enz. En toch ben je niet gebanned. Zal ik jou eens constant aanspreken op je kleur? Je steeds zwarte noemen?Eens kijken hoelang het duurt voor ik een ban krijg.

    Verder ben ik er ook wel klaar mee Fred. Het is goed zo, ik ben de racist en blanken kun je niet discrimineren. Door mensen als ik heeft de holocaust kunnen plaatsvinden en jij bet MLK himself, de eenzame strijder tegen de boze witte man.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2019
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nice.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is Smollet niet gewoon schuldig?

    Dan is de discussie die daardoor ontstaat ook compleet nutteloos lijkt me.
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119

    "Yes I am! I'm the gay Tupac, what's good?!"

    Hahaha :lol: deze is fkn goud.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2019
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Haha nou de racisten hebben gewonnen, want als ik nog een keer iets zeg word ik geband. Proficiat!
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Thanks. Bedankt voor het spelen. Volgende keer beter!
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben confused? Jij hebt nu toch verloren?
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zag gisteren een kerel door de stad lopen met een bord 'I am a tortured slave and you are all puppets of a racist society'.

    Was gezellig Fred.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Goed, laatste bericht over dit racisme gebeuren, deze discussie is wel klaar lijkt me. Volgende berichten worden verwijderd.
     
    Yellow 13 en Alexknl vinden dit leuk.
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Reckuuza en TreV vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben er niet rouwig om. Dat mens hier in Sneek is uiterst vervelend tegen klanten. Kijkt je al 30 jaar na of je niets steelt. Helaas franchise onderneming, dus die blijft open. Vond het personeel in de filialen over het algemeen een stuk erger dan die van Bart Smit. Personeel van Bart Smit hier, is gewoon weggepest door het personeel van Intertoys. Nou sorry, maar dan ben ik er wel klaar mee. 8)
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Schandalig!
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  19. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Daar zit zeker wat in, als kind was Intertoys ook altijd mijn favoriete winkel. Blijven er überhaupt nog wat bekende winkelnamen over of zijn het in de toekomst alleen nog maar budgetwinkels zoals bijv. de Action die naast de online verkoop kunnen blijven bestaan? Eerlijk gezegd vind ik dat toch wel een verlies voor de gemiddelde winkelstraat. Of is dat nostalgisch gelul?
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Nee dat is niet nostalgisch gelul.

    Zelfs op m'n fucking 27e kan ik het niet laten als ik in de stad rondloop nog de Intertoys in te gaan. Ff checken wat die kutkoters nu hebben voor Lego. En stiekem ff de meest recente Lego catalogus meenakken.

    Vroeger ook uren in gestruind idd. Elk jaar met Sinterklaas die megadikke Intertoys folder/catalogus doorspitten en omcirkelen wat je wilde hebben voor Snieklaas.

    Ik snap er geen fuck van. Het faillissement is voor een heel groot deel het gevolg van slecht management. Slechte online shop, qua inkoop heb ik van een oud collega van het hoofdkantoor gehoord dat ze gewoon erg achterlopen tov de reguliere online shops.

    En eig is dat bizar. Heel bizar. Want het verdwijnen van de Intertoys creeert toch gewoon een leip gat in de markt? Waar de fuck kopen die koters nu Baby Borns, Barbies, Duplo en Lego? Star Wars figuurtjes, knuffels, etc. Je gaat niet als 5 jarige al samen met papa en mama achter de computer zitten de catalogus checken van bol.com. Of wel? Ok, de jeugd speelt tegenwoordig enkel Fortnite, maar voor de leeftijdscategorie 0-12 is er nog meer dan genoeg vraag naar bovenstaand prul lijkt me. Qua games en entertainment zijn ze kansloos, maar serieus er is toch gewoon nu een gigantisch gat in de markt voor die shit.
     
    lwn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina