1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gefeliciteerd allen _O_

    Pracht van een wedstrijd. Al dat gezeik rondom die verplaatste wedstrijd dubbel en dwars waard.
     
    Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Jezus man. Ongelooflijk.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat een avond hier. Nu feesten!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Wtf guys! Zat vannacht letterlijk tussen de kippen en varkens in een homestay in Ha Giang Vietnam, dus ik heb niks kunnen kijken helaas Maar nu net WiFi en wtf happened? Geniale shit! Samenvatting in alle mogelijke talen meerdere malen teruggekeken en kan het nog steeds niet geloven... Briljant :D
     
    Fiasco, Daz en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2019
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lekker fijn wakker worden zo en hopelijk, hopelijk houden ze het vol. Ben overtuigd: Verplaats de rest van de competitie rond de CL data ook maar. :+
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat een heerlijke pot. Gefeliciteerd mannen, verdiend echt.
     
    Daz vindt dit leuk.
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Van harte mannen. Lekker hoor.
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Nee man, het was juist een statement. Die bal gaat over de lijn, true... Maar even.. Als je dat in Madrid doet.... Het leek op Muhren met dat hooghouden. Gewoon even laten zien dat je de baas bent op hun veld. Ik heb Ajax zo ontzettend veel hakjes en pirouettes zien maken dat het leek alsof ze op een pleintje stonden in plaats van in het Santiago Bernabéu voor een plek in de CL kwartfinales.


    Ik zag het nooit echt… Die Frenkie de Jong voor 86 miljoen. Tuurlijk, je zag het talent in die wedstrijd van Oranje en sinds hij de deal naar Barca een plekje heeft gegeven zie je hem groeien. Laatst speelde hij ook aardig tegen Real…. En gisteren zag ik het echt, mijn ogen ging open. Fantastisch en ik snap waarom men lyrisch is van hem want als het niveau omhoog gaat, doet Frenkie mee. Ik denk dat Modric en ook Benzema helemaal gek werden van hem. Een simpele beweging en er lagen 6 Madrilenen op de grond, zoekend naar de bal en de Jong. Genieten man.


    Ik heb sinds 1995en 1996 niet meer zo genoten van Ajax. Maar ik wil toch een kanttekening plaatsen als het gaat om die vergelijkingen met 1995 en 1996. Ajax speelde Madrid in 1996 ECHT helemaal weg. Ajax was toen de CL kampioen en speelde Madrid van de mat. Zelden zoiets gezien, ook gisteren niet. Begrijp me niet verkeerd, het was fantastisch gisteren en ze waren beter dan Real. Deze wedstrijd komt in mijn top 7 wedstrijden ooit van Oranje en Ajax die ik zelf bewust heb meegemaakt.


    Maar die wedstrijd toen in Madrid.. Die 0-2… Die staat boven deze. Madrid kreeg gisteren kansen genoeg. Ajax ook, I know. Madrid kreeg in 1996 2 halve kansen en Ajax ongeveer 25. Dat was echt een masterclass zoals Real Madrid dit nimmer heeft meegemaakt in de CL. En toen kwam gisteren en maakte Real het opnieuw mee, tegen dezelfde tegenstander, ruim 20 jaar later….



    En ik wil heel graag wat hulde voor Daley.. Want hij was het die de Ligt op sleeptouw nam en niet omgekeerd. Niet lullen, overal tussen zitten, ballen de tribune inschieten en de boel neerzetten. Ik ga, omdat jullie dat leuk vinden, cijfers uitdelen en een korte toelichting aight?


    Onana 8


    Liet die Belg aan de overkant zien dat je geen 2.10 hoeft te zijn om ballen uit de kruising te tikken


    Mazraoui 6


    Zwakste schakel in verdedigend opzicht maar is het Goudhaantje van Ajax in de CL


    Tagliafico 7


    Viel een beetje tegen en had toch weinig te vertellen in verdedigend opzicht.


    De Ligt 7,5


    Verloor best veel kopduels en had Daley nodig om Benzema in bedwang te houden. Dat wordt geen 86 miljoen


    Blind 9


    Was alle Madrilenen de baas. Zat overal tussen en was de rust zelve. Op basis van deze wedstrijd alleen al was hij zijn transfersom waard en mag niemand meer zeggen dat hij nep is.


    Schöne 9


    Speelde voor zijn doen een goede pot, maar is niet goed genoeg voor dit niveau. Zijn vrije trap echter was de redding van Ajax en daarom krijgt hij er 3 punten bij


    de Jong 9,5


    Leek wel een hinde zoals hij bewoog met en zonder de bal. Modric was gisteravond in het ziekenhuis gesignaleerd wegens duizeligheid en gelooft niet dat er niets mis is met zijn evenwichtsorgaan.


    van de Beek 7,5

    Ren Donny, ren…. En kijk niet achterom

    Neres 8,5

    Keek zoals altijd alsof hij stoned was. Zijn directe tegenstander trapte erin en was steeds te laat. Actie bij de achterlijn was bizar en hij is daarom de Muhren van 2019


    Ziyech 8


    Scoorde in Madrid de belangrijke 0-1. Genoot zichtbaar van de wedstrijd en wij van hem


    Tadic 10

    Litmanen is mijn held en de beste CL speler ooit van Ajax. Nu is het Tadic. Hij deed een Zidane in het
    Bernabéu, liet ze allemaal omvallen terwijl hij het deeden scoorde de belangrijkste goal van de avond. Hield heel Madrid bezig en ik weet zeker dat Ramos blij was dat hij vrij had gisteravond. Die had hem ook niet tegengehouden. Hij had de tweede helft niet eens gehaald omdat hij met rood naar de kant had gemogen.


    Veltman 7


    Verdedigend 3x beter dan degene die hij verving. Aan de bal ongeveer 8x zo matig.


    Dolberg 6,5

    Mwoah….. Was niet de wedstrijd om in te vallen. Had een paar leuke dingen, maar zat niet in de wedstrijd


    de Wit 5


    Mocht invallen…. Volgens mij….


    Huntelaar 9


    Speelde niet maar was meer energie kwijt dan de basisspelers. Had waarschijnlijk de wiet van Neres opgerookt


    Ten Hag 10


    Ik verstond zijn commentaar weer niet achteraf. Maar ik ben blij dat hij anderen laat beslissen hoe het moet.
     
    geertbargeman, AntraXxX, Yellow 13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat een bazenpost. _O_
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Hoe kan je De Jong een 9,5 geven als ie in de laatste minuten zo makkelijk, onbezonnen, coulant en zelfs arrogant met de bal speelde en Benzema nog een zieke kans liet weggeven.

    Mag ie rest van de wedstrijd wel goed gespeeld hebben, maar een dergelijke 'fout' is imo ontoelaatbaar.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt gelijk.... Een 9,4 dan.

    Vraag verder maar aan Modric waarom hij zo'n cijfer verdient heeft. Tuurlijk is het een grote fout. Maar ik vermoed dat de stand en het wedstrijdbeeld daar debet aan zijn geweest. Zonder hem had er geen 1-4 op dat scorebord gestaan.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    En hij vertelde dat hij nog nooit zoveel kramp had gevoeld als tijdens het einde van deze pot. Niet zeiken, gewoon genieten!
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Dat gekke United doet het ook gewoon! 8)
    En hoe :lol:
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2019
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Penalty slaat natuurlijk nergens op

    United loten en uitschakelen zou wel ultiem zijn
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Klopt. Maar het is PSG, dus dan vind ik het niet zo erg. :+
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat zou een mooie revanche zijn voor de verloren EL finale ja.
     

Deel Deze Pagina