1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mercedes ging net op tijd weg. Iedereen daar achter te laat voor een goed gat. Mercedes gaf het order om niemand voorbij te laten, dus die zagen het al een beetje aankomen.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee, zoals Doornbos het mooi verwoordde was Max (redbull) te lief en liet hij het kaas van zijn brood eten vlak voordat hij zijn 2e run wilde beginnen. Vettel en beide Renault staken er voorbij waardoor Max te laat over de finish kwam.
     
  3. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Verstappen had zich op de baan achter Charles Leclerc gepositioneerd en zocht voor de hairpin een gaatje om zijn snelle ronde in aan te kunnen vangen. Daarvoor ging de Red Bull Racing-coureur langzaam rijden. Vettel besloot vervolgens om de Nederlander in te halen, een voorbeeld dat de Renaults volgden. Verstappen was daardoor niet in staat om op tijd over de meet te komen om aan zijn laatste snelle ronde te beginnen.
    Verstappen stelt dat het voorval zijn kwalificatie 'verneukt' heeft. "We bleven gewoon netjes achter elkaar en op een gegeven moment kwamen Vettel en de twee Renaults voorbij. Dat verneukt mijn hele aanloop. Het is een ongeschreven regel dat je elkaar niet inhaalt in zo'n opwarmronde. Dat maakt nu niet meer uit, want vanaf nu ga ik voor hun de kwalificatie ook verneuken. Bron f1today


    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Te lief / naief wellicht, maar als Max dit had andersom had gedaan had je de poppen aan het dansen gehad. Wint geen schoonheidsprijs.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Denk ik niet, het mag gewoon, ongeschreven regel of niet. Zolang het clean gebeurt zoals nu.
    Maar Max laat zich dit geen 2e keer gebeuren en de volgende keer als hij de kans krijgt naait hij ze net zo hard terug.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Leermomenten noemen we dat. Nu zuur, maar gaat hem niet nog een keer gebeuren.
     
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Toen de klok nog 43 seconden aangaf, zei ik tegen m'n vriendin "een aantal jongens gaan de vlag te zien krijgen". Onbegrijpelijk dat de pitwall zoiets niet doorheeft soms.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ze hadden het ook gewoon gehaald, tenminste Max dan, Gasly leek het mij inderdaad sowieso niet te halen.

    Ik vond het ook weer typisch dat ze meteen alle camera's richtten op Hamilton zijn tweede snelle run terwijl je weet dat er daarachter iets ging gebeuren met zoveel man die nog moesten haasten om op tijd de lijn te passeren.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Beide Haas’s hebben het ook niet gehaald, die waren vol te laat.
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Logisch dat Vettel en de Renaults Max inhalen anders halen zij het ook niet , beetje rare reactie van Max imo

    Gasly moeten ze zsm vervangen , hier heeft Max ook niets aan. Als de Renault het weer begeeft morgen dan wilt Ricciardo misschien wel terug :+
     
  11. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Pffff wat een saaie race weer zeg. Hoop dat dit beter gaat worden dit seizoen.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ferrari ook weer geweldig met de opoffer tactiek.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Idd geen bijster interessante race, wazig camerawerk, meest belachelijke straf voor Kvyat ooit en een Redbull met matige race pace.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gaapverwekkende race. 100% bandenmanagement race, weinig racen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ben net wakker. Is er een race geweest? Ik weet dat ik droomde dat Max bijna Vettel inhaalde.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Eens met alles eigenlijk. De straf voor Kvyat was bizar, camerawerk was dramatisch. Overigens ben ik ook helemaal klaar met Mol, wat een kinderachtig gedrag bij de uitvalbeurt van Hulkenberg. Hij heeft echt haat aan Renault en laat zich zo erg kennen op deze manier.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mol was echt verschrikkelijk bezig. Later met de nabeschouwing Coronel weer bezig om een bruine arm bij Max te halen, goede reden om F1 Pro te nemen om maar van die ellende af te zijn.

    Ja, hij stond toevallig nog op nabeschouwing, normaal kijk ik dat niet :+
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep, erg tevreden met F1TV. :) Helaas geen directe voor en nabeschouwing, maar wel andere extra’s in de week van en na een GP + Engels commentaar, meer dan waard.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2019
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Klopt. Dat mis ik ook wel. Maar dat kijk ik op RTL van onze oosterburen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

Deel Deze Pagina