Voetbal toto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 aug 2003.

  1. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind met die Championsleague wel een goed idee, dan hebben de nieuwelingen ook wat meer kans
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja, CL erbij lijkt me ok. Kies dan wel ff leuke wedstrijden natuurlijk, beetje onvoorspelbaar, niet Real Madrid - Inter Bratislava of whatever :cool:

    Daarnaast is het leuk dat de TS alles wil regelen, maar het gaat er hier niet om om de grootste thread of whatever te hebben, gewoon leuk blijven met voetbaluitslagen. Ik neem aan dat als je op maandag of zondagavond post dan ook meteen de wedstrijden van die midweek van de CL erinstopt, dan lijkt het me logisch dat iedereen al zijn uitslagen in 1 post stopt.
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Maar moet je alleen de uitslag goed hebben? Leuk idee, vooral de echte krachtmetingen (wedstrijden waar het om spant wie gaat winnen)
    Alleen jammer dat ik geen fok geef om de CL maar dat is een detail :)
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik neem natuurlijk 2 wedstrijden, 1 op dinsdag en 1 op woensdag die er echt om spannen. Ik post ze natuurlijk meteen bij de Eredivisie wedstrijden, zo hebben jullie nog genoeg tijd. Maar weet je waarom ik liever heb dat jullie ze apart posten dan blijft het overzichtelijker voor mij, dat denk ik teminste. Dan hoef ik niet iedereen z'n post door te gaan spitten waar de CL uitslagen staan. Een kort berichtje van iedereen is daarom makkelijker met dus rode letters er boven Champions League. Ik hoop dat jullie daar het begrip voor op kunnen brengen, ten slotte ik houd deze thread bij en ik vind dat handiger.
    Maar de eerste 2x doen we het voor de zekerheid anders, de eerste keer posten we los van elkaar, de 2de keer doe je het alle 2 bij elkaar. Dan kan ik als nog beslissen welke overzichtelijker is voor mij. Maar hier krijgen jullie nog een officieel bericht over als het zover is.

    ThNku all
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    FF voor de zekerheid, we posten die 2 champions league uitslagen bij de competitiezooi en kunnen daar extra punten mee verdienen voor in 't klassement?
    Dat vind ik wel een goed idee
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Robbertos 8)

    Ik snap jou niet, volgens mij wordt het namelijk alleen maar overzichtelijker als je alles in 1 post plaatst. En dan daarbij, anders krijg je straks dat iedereen twee posts achterelkaar doet. Niemand gaat op maandag CL doen en dan pas op dinsdag Eredivisie.
     
  7. Brother Bear

    Brother Bear Xbox Live addict!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zeggen, dit slaat poep. Zo lijkt het weer of je het je écht alleen om de posts gaat. Gewoon boven in het scherm de eredivisie uitslagen met daaronder in het rood de 2 CL wedstrijden. Hoe wil je het nog overzichtelijker? Als je de twee apart post dan staan alle users ook nog eens door elkaar :)

    Grtz Brother Bear
     
  8. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een leuk idee om de CL erbij te doen, en ook om het zo te doen dat je het alleen goed heb als je echt precies de uitslag goed hebt (is het trouwens ook de bedoeling dat je de ruststand er ook bij zet?). En ik denk dat het overzichtelijker is om alles in 1 post te doen, en dan gewoon met kleuren aangeeft voor wat het is, bijv. rood voor CL en blauw voor de eredivisie ofzo.
     
  9. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    8) gaat echt niet om t aantal posts hoor 8)
    Maare doe maar in 1 post dan kijk ff of ik t fijn vind, hoop van wel, zal ook wel O-)
     
  10. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    News:

    Trabelsi haakt gebleseerd af voor aankomende wedstrijd tegen Grazer AK

    |:- Shit zeg een van de beste spelers van Ajax, maar Ajax red het wel denk ik. Kan alleen morgen niet kijken :mad: |:- ben met klas weg, introductie.
     
  11. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik hoop dat ajax verliest8)8)
     
  12. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja, ook maar weer meedoen...

    1: Vitesse - AZ
    2: Willem II - SC Heerenveen
    3: Roda JC - RBC Roosendaal
    4: FC Twente - PSV
    5: Feyenoord - NAC Breda
    6: Ajax - FC Zwolle
    7: FC Groningen - ADO Den Haag
    8: RKC Waalwijk - FC Volendam
    9: FC Utrecht - NEC

    1: 2
    2: 1
    3: 1
    4: 2
    5: 3
    6: 1
    7: 3
    8: 1
    9: 3
     
  13. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Vitesse - AZ
    2: Willem II - SC Heerenveen
    3: Roda JC - RBC Roosendaal
    4: FC Twente - PSV
    5: Feyenoord - NAC Breda
    6: Ajax - FC Zwolle
    7: FC Groningen - ADO Den Haag
    8: RKC Waalwijk - FC Volendam
    9: FC Utrecht - NEC

    1: 2
    2: 2
    3: 1
    4: 2
    5: 2
    6: 1
    7: 2
    8: 1
    9: 2
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    1: 2
    2: 2
    3: 1
    4: 2
    5: 2
    6: 1
    7: 2
    8: 1
    9: 3
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, leuk dit.. kan ik nu nog mee doen of kan dat niet meer:):mad:
     
  16. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat echt meende vind ik dat gruwelijk stom, ik ben altijd voor de Nederlandse club in internationaal verband, de meeste geloof ik.

    @ QwX Ja kan nog meedoen, alleen je hebt een beetje een achterstand op gelopen
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou daar komt ie

    1: 1
    2: 2
    3: 2
    4: 1
    5: 1
    6: 1
    7: 2
    8: 2
    9: 1
     
  18. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, de meeste mensen die ik ken vinden dat raar maar ik ben nou eenmaal fel tegen ajax en feyenoord en ik hoop ook dat ze iedere wedstrijd verliezen, ook europees:+
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Whatever........:{
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    de meesten mensen zullen het niet raar vinden dat jij raar word aangekeken..

    Wat voor gekke Fan boy ben je nou?? |:-
    nja, stuur die toto`s in :p
     

Deel Deze Pagina