1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Nee lijkt me heel sterk. Wat nog wel zou kunnen is dat gewoon niemand die we verwachten gaat winnen omdat ze allemaal dood gaan en dat ze een of andere democratie op gaan richten met Varys als president.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee want deze schrijvers zijn niet zo goed.
     
    Maddmonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heerlijk goed opgemerkt. Ze hebben ook al excuses aangeboden voor de Starbucks beker. :+
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik zou t eigenlijk nog wel geniaal vinden als Lannisters winnen, zij spelen het spel echt ziek goed.
    Alsof ze 0 empathie hebben, alles voor de troon.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Come'on. Jaime en Brienne? Dat was zo random en abrupt en out-of-character. Die draak? Meh, quick fix.

    Waarom skippen ze die reacties van Sansa en Arya op Jon's outcome? Dat wil je toch juist zien, zeker van Arya miste ik nu.

    Matige episode, kijk nog steeds met plezier maar dit soort dingen halen me wel uit GoT. Ook wel omdat het nu steeds meer opvalt, eerdere seizoenen waren ook geen perfecte seizoenen maar die compenseerde het nog ergens. Nu is het volgas naar de finishlijn en alles snel afronden.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja dat vond ik ook irritant, laat die reacties van hen zien, eps duren toch lang zat.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Minstens zo erg vind ik dat je een runtime ziet en 15 minuten gereserveerd is voor de preview van de volgende episode en inside de episode. Fuck zeg, die 15 minuten hadden inderdaad beter voor reacties en meer uitleg gebruikt kunnen worden, of plot fillers.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627


    :whistle:
     
    Rienbu, tim91 en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Damn hahaha
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat een slap excuus. Net zoals ze vergat dat er in Westeros geen Starbucks is zeker?
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Der is wel zeker een Starbucks..hoe had ze anders een Starbucks koffie kunnen hebben? :lol:
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Las net dat HBO het budget veel hoger had gemaakt voor een langer seizoen (of zelfs meer dan alleen nog dit seizoen), maar D&D hebben dat geweigerd. 6 afleveringen waren genoeg, want sommige acteurs wilden niet langer doorgaan.

    Doodzonde zeg.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Honestly, afgelopen seizoen waren langzaam aan al minder, dit nog langer uitspreiden had het ook niet beter gemaakt denk ik. Best be done with it, voordat we nog meer Starbucks reclame krijgen en other trash.

     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2019
    Maddmonkey en tim91 vinden dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    https://speld.nl/2019/05/12/5-manieren-waarop-game-of-thrones-dit-seizoen-nog-kan-redden/

    Sean Bean blijkt The Mountain te zijn, Littlefinger is Sean Bean, de verloren Starbucksbeker was van de Night King en Podrick kan met draken praten. De draak vertelt hem dat hij Danaerys nooit echt als zijn moeder heeft gezien, Bran was heimelijk verliefd op de Night King, Tyrion is niet echt een dwerg maar liep al 8 seizoenen op zijn knieën en het was eigenlijk allemaal een droom. Wow. Die zagen ze niet aankomen.

    Hahaha
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vond Jaime en Brienne niet echt random. Zat er echt al heel lang aan te komen. Die switch (?) van Jaime vond ik dan wel weer vreemd.

    Vond ook slecht dat niemand die schepen van Euron ziet totdat het te laat is. En wat moeten ze met Missandei? Alsof ze weten dat zij belangrijk is... En iedereen weet ook meteen dat ze gevangen is genomen en niet ergens dood op een strand ligt.

    Snapte ook die eindscene niet echt. Dacht dat het plan was om King's Landing te belegeren totdat het volk in opstand zou komen? Lijkt alsof ze nu toch gewoon voor het gevecht gaan..
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eerlijk gezegd hoop ik ook op een slachtpartij. Dat verwacht Cersei ook niet. Zou in zekere zin ook een dikke fuck up zijn richting fans die verwachten dat het nog goed komt. Ik hoop nog op stunts van de makers.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wel erg makkelijke humor.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Op zn vroegst pas di aaf laat of wo aaf GOT kunnen checken..Insta van mn tel afgepleurd, uitgelogd op YT..voordat ik weer kapot wordt gespoiled.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahahahahaha... het kan dus wel erger dan vorige episode. Jezus wat een zooi.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Seizoen 8 is gewoon een parody.
     

Deel Deze Pagina