Nee lijkt me heel sterk. Wat nog wel zou kunnen is dat gewoon niemand die we verwachten gaat winnen omdat ze allemaal dood gaan en dat ze een of andere democratie op gaan richten met Varys als president.
Ik zou t eigenlijk nog wel geniaal vinden als Lannisters winnen, zij spelen het spel echt ziek goed. Alsof ze 0 empathie hebben, alles voor de troon.
Spoiler Come'on. Jaime en Brienne? Dat was zo random en abrupt en out-of-character. Die draak? Meh, quick fix. Waarom skippen ze die reacties van Sansa en Arya op Jon's outcome? Dat wil je toch juist zien, zeker van Arya miste ik nu. Matige episode, kijk nog steeds met plezier maar dit soort dingen halen me wel uit GoT. Ook wel omdat het nu steeds meer opvalt, eerdere seizoenen waren ook geen perfecte seizoenen maar die compenseerde het nog ergens. Nu is het volgas naar de finishlijn en alles snel afronden.
Minstens zo erg vind ik dat je een runtime ziet en 15 minuten gereserveerd is voor de preview van de volgende episode en inside de episode. Fuck zeg, die 15 minuten hadden inderdaad beter voor reacties en meer uitleg gebruikt kunnen worden, of plot fillers.
Las net dat HBO het budget veel hoger had gemaakt voor een langer seizoen (of zelfs meer dan alleen nog dit seizoen), maar D&D hebben dat geweigerd. 6 afleveringen waren genoeg, want sommige acteurs wilden niet langer doorgaan. Doodzonde zeg.
Honestly, afgelopen seizoen waren langzaam aan al minder, dit nog langer uitspreiden had het ook niet beter gemaakt denk ik. Best be done with it, voordat we nog meer Starbucks reclame krijgen en other trash.
https://speld.nl/2019/05/12/5-manieren-waarop-game-of-thrones-dit-seizoen-nog-kan-redden/ Sean Bean blijkt The Mountain te zijn, Littlefinger is Sean Bean, de verloren Starbucksbeker was van de Night King en Podrick kan met draken praten. De draak vertelt hem dat hij Danaerys nooit echt als zijn moeder heeft gezien, Bran was heimelijk verliefd op de Night King, Tyrion is niet echt een dwerg maar liep al 8 seizoenen op zijn knieën en het was eigenlijk allemaal een droom. Wow. Die zagen ze niet aankomen. Hahaha
Spoiler Vond Jaime en Brienne niet echt random. Zat er echt al heel lang aan te komen. Die switch (?) van Jaime vond ik dan wel weer vreemd. Vond ook slecht dat niemand die schepen van Euron ziet totdat het te laat is. En wat moeten ze met Missandei? Alsof ze weten dat zij belangrijk is... En iedereen weet ook meteen dat ze gevangen is genomen en niet ergens dood op een strand ligt. Snapte ook die eindscene niet echt. Dacht dat het plan was om King's Landing te belegeren totdat het volk in opstand zou komen? Lijkt alsof ze nu toch gewoon voor het gevecht gaan..
Spoiler Eerlijk gezegd hoop ik ook op een slachtpartij. Dat verwacht Cersei ook niet. Zou in zekere zin ook een dikke fuck up zijn richting fans die verwachten dat het nog goed komt. Ik hoop nog op stunts van de makers.
Op zn vroegst pas di aaf laat of wo aaf GOT kunnen checken..Insta van mn tel afgepleurd, uitgelogd op YT..voordat ik weer kapot wordt gespoiled.