1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.661
    Wat heb ik me zitten ergeren trouwens aan die onzekerheid van Hamilton. Ben je vijfvoudig wereldkampioen en moet je gecoached worden alsof je net je rijbewijs hebt.
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Heeft Lewis altijd als hij onder druk staat.

    Hij gaat er niet zachter van rijden tho.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Het was vrij irritant dat Max hogere pace had maar niet kon inhalen op dit circuit?

    En kut is ook iets anders als saai me dunkt. Maarja ben dan ook voor Max.
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Whaaaa die MotoGP race... Nummers 1, 2 en 3 naast elkaar in de eerste bocht van de laatste ronde!
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Verdomme, ik vergeet het steeds te kijken ;(
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik ook! :p. Laatst wel Formula E Berlijn gekeken, zaten wel wat leuke battles in en Vergne heeft zich mooi naar voren geknokt en is 3de geworden. Was blijkbaar volgens de commentators nog een van de mindere races van het seizoen. Die zijn bijna klaar geloof ik, gaat weer verder begin december dus sluit mooi aan op de F1. Ook nog Moto3 op Jerez gekeken, ben wel een beetje fan van Tatsuki Suzuki, die pakte z'n eerste podium en werd tweede. En het laatste half uur van de Indy500 was ook leuk.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    MotoGP was echt leuk! En zelfs de Indycar was vermakelijk. Markus Eriksson gewoon p2 #hoedan?
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Lekker hoor. 1e hoofdstuk geeft hij gelijk zelf aan wat voor pannenkoek hij is. Maar waarschijnlijk ziet hij dat zelf als een geuzennaam.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Denk aan je hartslag ;)
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Die is wel rustig hoor. Maar vind het jammer dat je in Nederland opgezadeld wordt met een veredelde clown die kokketeert met zijn tekortkomingen terwijl in omringende landen er wel uitzendingen te volgen zijn met een beetje niveau. We hebben in ons kleine landje wel 20 a 30 coureurs rondlopen die op niveau Porsche supercup en hoger racen of geracet hebben. Dan moet er toch wel iemand te vinden zijn met een iets hogere lat en een klik met Olav. Gok dat die hem namelijk in het zadel houdt omdat ze vrienden zijn en toch 20+ weken de wereld over moeten.
     
    RemcoM en B Tender vinden dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Anderzijds... zit ik ook niet op de standaard-reporter te wachten, met de standaard-vragen, die de coureurs in de gelegenheid geeft om hun standaard-PR-antwoorden te geven.

    Ga je morgen voor een eenstopper of een tweestopper?
    > We gaan de te volgen strategie nog uitgebreid evalueren. Het team is hier druk mee bezig, we kijken hoe de race zich morgen ontvouwt.

    Je kwalificeerde wederom vóór je teammaat. Hoe voelt dat?
    > We werken enorm goed samen en pushen elkaar enorm. M'n teammaat is van ontzettend hoog niveau (en ik ben dus van nog hoger niveau) en de samenwerking is heel prettig.

    Gaaap
    Zou zelf het liefst een reporter zien die vooral echt de diepte ingaat op de auto's, de technische ontwikkelingen in de auto's, en de teams daar in de diepte op doorzaagt. Iemand met wat aanzien in het wereldje, en met voldoende know-how, waar je echt iets van kunt leren.

    Ziggo, en ook Olav, zitten daarnaast denk ik gewoon met het soort van luxe-probleem van (relatief) enorm veel kijkers. 5-10 jaar geleden wist je dat er nagenoeg alleen maar hardcore-fans keken en kon je in principe in alles redelijk 'diep' gaan. Nu zijn er relatief veel relatief nieuwe kijkers, en ervaren ze denk ik de noodzaak om het allemaal wat platter te houden. Niet dat Jack 5 jaar geleden nu zo'n diepgang had, maar in de huidige situatie zijn ze gezien de ontwikkelingen in het publiek misschien wel blij met zo'n clown naast Olav.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Helaas heeft Jack zelfs van het 'platte' te weinig verstand. De man heeft zó weinig kijk op de sport, dat ik hem zelfs mijn gebit niet zou laten doen.

    Maar zijn vriendschap met Olav en niet te vergeten, de Verstappens, is erg belangrijk. Het is een heel klein wereldje waar ze inzitten.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Lewis in de muur in FP2.

    Foutjes bij Mercedes... ze bestaan nog.
     
    B Tender en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Honda lijkt nog wat moeite te hebben qua pace gezien torro Rosso en gasly. Verstappen zal er wel weer bij zitten tijdens de race.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Praise the Lawd!!! :+
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Q1 toch wel dichtbij elkaar. Zin in Q2 en Q3.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Pech voor Max
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat maakt Redbull weer belachelijke slechte beslissingen..
     

Deel Deze Pagina