1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Jezus wat heb ik genoten gisteren van Max. Zo'n Gasly die ronde na ronde achter Kimi blijft plakken en Max die hem er gewoon resoluut naast zet. En niet bij een Alfa maar bij 2 Ferraris en een Mercedes. Ik had tranen in m'n ogen. Als ze dit volhouden en verbeteren is Max volgend jaar kampioen.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Sjongejonge, 1 goed resultaat en we praten weer over een wereldkampioenschap.

    Zet die oranje bril eens af en zie gewoon onder ogen dat Hamilton dit jaar met 40+ punten verschil van Bottas kampioen wordt en Max 3e wordt.
    Volgend jaar is het precies het zelfde. Maar is het gat tussen 2 (ferrari) en 3 (Redbull) nog iets kleiner, maar wordt mercedes weer kampioen.

    2021 verwacht ik pas veranderingen vanwege de reglementen. Tot dan is het gewoon de grote mercedes show en maakt Max geen reële kans op een WK.
     
    Alexknl en Grave vinden dit leuk.
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Beide uitspraken zijn te voorbarig.

    Als Honda eind dit jaar met de spec 4 beduidend meer vermogen levert, en Red Bull krijgt het weer voor elkaar het beste chassis te bouwen, dan zie ik ze volgend jaar prima meedoen om de winst. Maar dit jaar zou 3 overwinningen al top zijn ja. En een eerste pole in Mexico. Maar no way de titel.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Qua coureur vind ik hem de beste, alleen jammer dat de auto niet meewerkt. Hamilton wint alleen als hij vooraan start of via teamorders
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bullshit. Zo wordt je geen vijf x WDC. Hij heeft ongeveer al zijn directe tegenstanders afgetroefd, en dat waren niet de minsten.

    En natuurlijk heb je een goede auto nodig om te winnen, maar dan nog komt het niet aanwaaien. Zie Bottas, Gasley, Rosberg, etc.. Hamilton is een uitzonderlijke coureur die in het rijtje van de allergrootsten in de sport thuishoort.

    En natuurlijk heb je soms een weekend waarin het allemaal effe niet helemaal op z'n plek valt, en in zo'n weekend wordt je dan gewoon vijfde, want zo hoog ligt 't niveau wel. Ook in een goede auto is geen ruimte om verslappen.
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heb je uberhaupt in de laatste 10 jaren naar de F1 gekeken?
    We hebben het hier over Hamilton, de man die in zijn rookie-seizoen op 1 punt na de wereldtitel misliep tegen reeds gevestigde grootmachten Kimi en Alonso. En dat als 2e rijder!

    Geen fan van Hamilton, maar wat die man keer op keer laat zien is gewoon super indrukwekkend.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    :')
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Ok ok ik had m’n oranje bril nog op. Hamilton is de beste nu iedereen weer blij?
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    EDIT: ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2019
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Lando en Sainz zijn nu mijn favoriete duo! Voorheen waren de video's van Red Bull met Max en Ricciardo geweldig, maar het valt me op dat ze deze niet of nauwelijks meer maken nu Pierre in het team zit.

    Lando is echt een geweldig ventje!
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Is er iets wat een eventuele transfer van Norris naar Red Bull in de weg staat, voor volgend jaar? Is Norris sterk gebonden aan McLaren dat jullie weten?

    Norris is, heel belangrijk, razend snel, hij lijkt een aardige chemie met Verstappen te hebben (al kan dat heel rap verslechteren als er een kampioenschap te verdelen valt), en - ook niet onbelangrijk voor RBR - ik denk dat hij een goede 'marketingfactor' heeft.
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Sainz en Norris tekenen voor een jaartje bij :)
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Had 1 van de twee toch wel graag bij RB gezien maar wel verstandig van McLaren.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938

    :lol::lol::lol:
     
    RemcoM en B Tender vinden dit leuk.
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat... Een... Mafklappers
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ze moeten voor 18 juli nog hun omzet qua blikjes e.d. bekend maken aan dat fiets bedrijf evenals hun ze de sponsoring gefinancierd hebben dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben
     

Deel Deze Pagina