1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb heel veel (maar dan echt heel veel) slechtere wedstrijden van Ajax gezien. Nee, best tevreden over vanavond.

    Twente doet z'n ding
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ligt het nou aan mij of wordt het gewoon elke wedstrijd slechter met PSV. Zelfs een Bergwijn zit nu toch ver onder zijn kunnen.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Twente - PSV is echt een van de slechtste wedstrijden die ik me kan herinneren. Niet te doen dit.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja, dit had weinig met vermaak te maken. Prima avondje zo toch? Ja, ik ben tevreden.

    Feyenoord morgen lijstaanvoerder. Niets mis mee
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ondanks het gelijkspel vond ik het ook niet zo slecht.

    Alleen had Donny voor rust zijn 2e moeten maken. Dan was er weinig aan de handje. Marin had ook moeten scoren voor open doel.

    Erger me wel mateloos aan Dolberg. Doet echt mee voor spek en bonen die jongen. Kan ook geen bal bij zich houden. Erg jammer, dat hij maar blijft kwakkelen met zijn vorm.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kesper is idd frustrerend. Vitesse uit altijd lastig, maar dit was een wedstrijd die gewonnen had (moeten) worden.

    Mja story of Ajax' life

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Godver man amper geslapen. Echt zenuwachtig. We kunnen vandaag zomaar de 1e plek in de competitie overnemen. Pff realiseer 't nog niet echt.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarschijnlijk bezwijkt Feyenoord onder de druk. Snap dat je slecht geslapen hebt.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Onderschatte reactie verdient aandacht
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als ik echt supporter was van een club, dan was ik wel veel vaker naar het stadion gegaan. Het probleem met Heerenveen voor mij is dat je daar in het stadion geen kritiek mag hebben op de club, dan krijg je de wind van voren. Echt vaak zien gebeuren al, tot twee opa's met kleinkinderen in het stadion aan toe. Snap deze steek wel, maar daar moet ik nog aan toevoegen dat mijn Heerenveen uitspraken vooral kwamen door enthousiaste ervaringen in het verleden. Ik heb nooit in de Arena gezeten nog, maar misschien een idee ooit een keer. Weet wel dat ik wel bereid ben om een contract als supporter te tekenen onder toeziend oog van de F side als dat nodig is om me te bewijzen. En als laatste toevoeging: Ajax was en eigenlijk is nog steeds mijn eerste club, anno 1994. Het komt enkel en alleen dat ik voor Heerenveen heb zitten juichen omdat in het verleden de sfeer altijd goed was. Bij mijn eerste aanschouwing van de Johan Cruijff Arena vorig jaar juni begon de omslag. Geen idee hoe ik het anders moet uitleggen. Ik ben ook niet tweetalig opgevoed, anders was Heerenveen wel blijven plakken. In 1994 werd iedereen Ajax supporter bij mij op school. Nou tevreden??? Waarom ben ik ook zo openhartig??? :+
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hoezo denk jij weer dat het over jou gaat dan!? :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geen idee. Vanwege mijn vorige post hierover kreeg ik het idee. Leg het eens uit wat je bedoelde??? :eek:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nehh, zat beetje te fucken. Is helemaal goed Geel. Je bent ten minste niet voor PSV of Feyenoord dus it's all good. Ajax mooiste club van de wereld dus snap het wel.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    28-3-3 Zullen we daarvoor tekenen en de schaal? <3
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Waar zat je dan in het stadion naast de trainer van Heerenveen of bestuur?

    Geen kritiek mogen hebben in het stadion? Ik hoor al 3 jaar lang kritiek in het stadion en heb nog nooit iemand de wind van voren zien krijgen als die wat kritiek geeft of het spel niet om aan te zien vind.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Bij Feyenoord mag je ook niks over 't bestuur zeggen idd.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Het lijkt me soms onwijs zwaar om Feyenoord supporter te wezen ze. Zie je Ajax en PSV punten verspelen en denk je mooi wij moeten thuis en tegen Sparta dat moet toch goed komen. En dan gebeurd er dit...
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Je raakt er aan gewend.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel eens tussen oude seizoenkaarthouders gezeten? Die zijn echt verschrikkelijk. Van pak en beet 2004 tot 2018 geregeld naar Heerenveen geweest. Na de nipte bekerwinst tegen FC Twente in 2009, ging het snel minder. En nog niet zo lang geleden moest iemand van het bestuur nog onderduiken als ik me goed herinner. Ze hebben gewoon een ander bestuur nodig. Combinatie Riemer van der Velde, Foppe de Haan zeg maar was goud waard. Zoiets zie je nu een beetje met ten Hag, Overmars. Het moet alleen dit jaar nog even blijken, maar daar heb ik wel vertrouwen in met Ajax. Hopelijk krijgt Heerenveen ooit weer zo'n bestuur. Uit sympathie voor mijn vader, blijft het wel mijn tweede ploeg.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Soort van combi riemer/foppe zal wel niet meer gebeuren. Zou ook niet weten wie dat zou moeten zijn. Buiten Verbeek weet ook niet echt een club man die Heerenveen echt goed kent.

    Waar Heerenveen altijd goed in was, was jonge scandinaviers enzo scouten en halen. Alleen tsja dat is er niet meer.

    Tussen oude seizoenkaarthouders bedoel je mee de oudere supporters? Maar goed we zitten ook in een competitie buiten de top 5 echt alles heel dicht bij elkaar zit. Heerenveen kan zo 7e worden, maar zou ook zomaar 14e kunnen worden bij wijze van.

    We zullen het zien zo eerste competitie wedstrijd zegt mij nooit zoveel. Eerst maar een aantal ronde verder wezen om te kijken hoe ver een club er echt voorstaat.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina