1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 2 jun 2017.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ah da's jammer, dacht dat het net als Xbox Game Pass was. Ik dacht dat het voor Xbox ook 10 uur was en er verder geen limitaties aan zaten, maar het staat nergens duidelijk vermeld. Alleen dat je van nieuwe games een trail versie kan spelen, zo te zien ook als je de game niet pre-ordered hebt. Raar.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Beetje Sea of Thieves. Ook altijd weer spannend of je zonder kleerscheuren weet aan te komen bij een Outpost. Natuurlijk kom ik op dat moment vaak net een ander schip tegen :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ben gisteren gestopt bij het gedeelte waar je weer terugkeert naar de garage en nitro moet installeren, waarna je mag kiezen of je overdag of 's nachts wil gaan rijden. Dus heb dat nog niet gedaan, maar het concept dat je overdag voor geld rijdt en 's nachts voor rep en je rep multiplier omhoog kunt krijgen door de politie lijkt me wel echt heel vet. Ben zelf voor de BNW gegaan, maar had gelijk ook al 2 Lancer Evo's van dezelfde rating en nog een Mercedes, Corvette en andere auto die pas unlocken als je een bepaald level bent. Is misschien alleen zo bij de Limited Edition, maar op zich ook wel vet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik heb toch weer sinds lange tijd dan ik zin heb in een game hoor.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik bestel de game denk ik toch maar. Is het overigens niet handig hier gewoon een algemeen NFS topic van te maken?
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is fijn om te zien dat devs beloond worden door de community als een game ook daadwerkelijk goed is.

    Mensen moeten het ook los kunnen laten als voorgaande delen minder waren, of meer in het teken stonden van micro-transactions. Puur vanwege het feit dat ze dit achterwege laten en dat het gewoon een enorm sterke game is, loont dit voor ze.

    Ik merk dat er een groot aantal mensen is die weer zin heeft in deze NFS, t.o.v. de vorige delen. NFS is dus de goede richting ingeslagen :)

    UPDATE ----- Maar dan ook een aantal mindere punten als volgt: ----- UPDATE

    - Ik vind de map echt aan de te kleine kant, Payback was veel groter, daar was je echt afstanden aan het afleggen op de snelweg.

    - Automatische versnellingsbak is fucked up, in eerdere delen wanneer je half gas reed, schakelde de versnelling naar een hogere versnelling om zo rustig te kunnen cruisen met lage toeren. Nu schakelt hij enkel en alleen op de redline, ook als je bijvoorbeeld net onder de 50 komt dan schakelt hij meteen abrupt terug naar de eerste versnelling en ben je dus aan het cruisen met 50 in de rev limiter -_-

    - Totaal ... GEEN ..... npc's in de wereld. In payback had je vaak groepjes mensen staan bij winkels bijvoorbeeld of bij restaurants die nog al eens interactie gaven als je in freeroam vol gas wegreed.

    - Geen snelweg, enkel een weg van noord naar zuid vol met stoplichten en intersections, je kunt dus nergens echt ff lekker op de snelweg gas geven.

    - Wederom geen cockpit view, kijk eens naar Horizon, alle wagens cockpit view. Het is 2019.... De auto's in NFS zijn aan de binnenkant prima gemodelleerd, gooi er wat hi res textures tegenaan en je hebt de basis van een fijne cockpit.

    - De stad is serieus kleiner dan de stad uit Payback.... Hoe dan... Je bent er zo doorheen en het lijkt nogal veel coockiecutter.

    - Politie heeft gigantische rubberbanding, dit maakt ze oneerlijk sterk en ook normale patrol wagens houden je Ferrari bij alsof er een V12 onder de kap ligt.





    MAAR:

    Ondanks deze minpunten, geen game is perfect, vermaak ik me echt prima ermee en is het gewoon een heel vermakelijke NFS.

    En wat klinken die wagens toch lékker zeg!
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2019
    B Tender, NuclearGoat, Zifnap en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    IGN geeft een 8.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kan niet meer verder met de trial. Je kunt max tot rep lvl 10.

    Nu paar maandjes wachten op een 30 euro sale :+. Vind hem lang geen full price waard, maar 30 zeker wel.

    Vind het ook tof dat heel veel elementen in de wereld breekbaar zijn trouwens. Bomen, muurtjes etc rij je gewoon doorheen.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Net binnen even installeren en dan beginnen. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben ook aardig onderweg met de trial maar ga hem nu zeker niet halen. Verwacht eigenlijk dat hij volgend jaar rond deze tijd wel bij EA Access zit dus ik denk dat ik daar maar op wacht (hopelijk zit de nieuwe Star Wars game er dan ook al bij :+)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mack is verdomd tevreden!
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    begonnen met de trial leuke game hoor ziet er goed uit en het speelt lekker weg
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dit is best wel tot nu toe een leuke Need for Speed. Moet alleen even enorm wennen aan de car handeling.
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Wellicht leuk om te weten:
    Deze gast is mede verantwoordelijk voor veel auto's en bodykits in de game: https://instagram.com/the_kyza?igshid=5gwuyza7ppw4
    NFS Heat was het laatste project waar hij aan heeft gewerkt, hij is daarna gestopt bij Ghost en richt zich nu volledig op zijn bedrijf LTO, waar zijn bodykits werkelijkheid worden.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Metacritic 73 (PS4) / 77 (Xbox One)
    OpenCritic 73 (52% recommend)

    IGN 8/10
    Need for Speed Heat is a mosaic of existing ideas but it is easily the most impressive Need for Speed game in years.

    GamesRadar + 3.5/5
    Great modding and a decent game engine can't disguise the tired story and simplistic driving.

    Polygon (Unscored)
    In present day, Need for Speed Heat seems limited, reminding me of all the things that made it distinct, but still hedging against them in case I don’t find them enjoyable. I’m confused about what would have made this game better, but the series seems just as confused about what it wants to be.

    AreaJugones 8/10
    Need for Speed heat has one of the best gameplay and visuals ever seen in a racing game. It also marks a change for the franchise, a game that focus more on street racing rather than the story. However, it takes a lot of mechanics from other games like The Crew or Forza Horizon, resulting in an experience that, although it's fun, lacks personality.

    IGN Italy 7.8/10
    Need for Speed Heat wakes up back the series from the nightmare and it's just like a greatest hits of the most iconic episodes of the franchise. Ghost Games did a great job in terms of gameplay and concepts, but Palm City is bloated of filler events and the progression isn't smooth enough. Anyway, the night races are great and the free tuning is back. If you are driven by Underground and Most Wanted nostalgia, Heat is definitely your game.

    God Is A Geek 7.5/10
    ">Need for Speed Heat puts the franchise back on the right track, but the various bugs and dull story means the series is still behind the pack.

    CGMagazine 6/10
    ">Need For Speed Heat is a fun racing game that is still held back by a weak, multiplayer, story, and lack of event variety.

    HobbyConsolas 8/10
    ">Need for Speed Heat leaves a good taste: a enormous map, lots of races and missions to complete, good speed sensation and huge customization options (both in cars and avatar)... It feels like a greatest hits album, with the best parts from the previous 15 years of NFS remixed.

    3Djuegos 6.5/10
    ">Need for Speed: Heat needs a better balance, both in the progression system and police chases, to make it all fun, instead of frustrating.

    JeuxVideo 5.5/10
    ">This Need for Speed has everything it needs to please the players, especially those looking for an heir to Most Wanted. But Heat lacks of driving sensations, of a proper physic management, and has plenty of balance problems, making the game more frustrating than fun.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Kan je op de Xbox ook de HDR settings en/of blur instellingen aanpassen ?
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Night stages looks incredible, day stages not so much
    - All console versions locked to 30fps
    - Xbox One X: Dynamic 4K with checkerboarding (rarely if ever goes below 1900p)
    - PS4 Pro: Dynamic 4K with checkerboarding (drops to 1700p)
    - Xbox One: Dynamic 1080p with checkerboarding (drops to 900p)
    - PS4: Dynamic 1080p with checkerboarding (no recorded drops under 1080p)
    - Motion Blur hides checkerboarding on enhanced consoles, but not on base consoles, leading to grainer textures
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2019
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Heb de game binnen maar echt maar heel even kunnen spelen. Ziet er wel heel vet uit
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Raar de EA acces trial heb ik nog 6 uur van staan maar als ik hem wil spelen staat er dat ie locked is en ik de game moet kopen..
     

Deel Deze Pagina