Het is fijn om te zien dat devs beloond worden door de community als een game ook daadwerkelijk goed is.
Mensen moeten het ook los kunnen laten als voorgaande delen minder waren, of meer in het teken stonden van micro-transactions. Puur vanwege het feit dat ze dit achterwege laten en dat het gewoon een enorm sterke game is, loont dit voor ze.
Ik merk dat er een groot aantal mensen is die weer zin heeft in deze NFS, t.o.v. de vorige delen. NFS is dus de goede richting ingeslagen
UPDATE ----- Maar dan ook een aantal mindere punten als volgt: ----- UPDATE
- Ik vind de map echt aan de te kleine kant, Payback was veel groter, daar was je echt afstanden aan het afleggen op de snelweg.
- Automatische versnellingsbak is fucked up, in eerdere delen wanneer je half gas reed, schakelde de versnelling naar een hogere versnelling om zo rustig te kunnen cruisen met lage toeren. Nu schakelt hij enkel en alleen op de redline, ook als je bijvoorbeeld net onder de 50 komt dan schakelt hij meteen abrupt terug naar de eerste versnelling en ben je dus aan het cruisen met 50 in de rev limiter -_-
- Totaal ... GEEN ..... npc's in de wereld. In payback had je vaak groepjes mensen staan bij winkels bijvoorbeeld of bij restaurants die nog al eens interactie gaven als je in freeroam vol gas wegreed.
- Geen snelweg, enkel een weg van noord naar zuid vol met stoplichten en intersections, je kunt dus nergens echt ff lekker op de snelweg gas geven.
- Wederom geen cockpit view, kijk eens naar Horizon, alle wagens cockpit view. Het is 2019.... De auto's in NFS zijn aan de binnenkant prima gemodelleerd, gooi er wat hi res textures tegenaan en je hebt de basis van een fijne cockpit.
- De stad is serieus kleiner dan de stad uit Payback.... Hoe dan... Je bent er zo doorheen en het lijkt nogal veel coockiecutter.
- Politie heeft gigantische rubberbanding, dit maakt ze oneerlijk sterk en ook normale patrol wagens houden je Ferrari bij alsof er een V12 onder de kap ligt.
MAAR:
Ondanks deze minpunten, geen game is perfect, vermaak ik me echt prima ermee en is het gewoon een heel vermakelijke NFS.
En wat klinken die wagens toch lékker zeg!
Laatst bewerkt: 8 nov 2019