1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Thanks. Ga er naar kijken[/QUOTE]


    Wat?
    Je koopt een M135i en hebt geen foto gemaakt?

    Ik maak al 12 foto's van mijn nieuwe remschijven :p
     
    B Tender, Bobst27 en Jimmy J. vinden dit leuk.
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zal vanmiddag eens proberen wat foto's te posten ;)
     
  3. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58

    Deze gozer maakt echt goeie banden reviews. in de sneeuw is het verschil tussen winterband en goeie all season relatief weinig.

    Als je een auto voor dagelijks verkeer hebt en niet echt geintresseerd bent in lekker hoeken dan zijn all season prima. (vredenstein all season schijnen goed te zijn)
    In de zomer zijn goeie zomerbanden toch wel erg lekker hoor. Voor zo een Z4 zou ik dat zeker aanraden.

    Heb zelf nu winterbanden erop liggen en heb echt serieus meer grip in de regen dan met mijn zomerbanden, driften vergt iets meer ballen nu :D.
    Zomer banden zijn wel runflats, geen fan van dus eerst oprijden en ander iets anders eronder.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb hier sinds een maand de Vredestein Quatrac Pro XL (17 inch), mijn eerste allseason banden. Las inderdaad goede verhalen over Vredestein.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gave velgen. Style 572 denk ik te zien hier?[​IMG]
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb nooit op winterbanden gereden altijd zomer en nog nooit het gevoel gehad dat ik winterbanden nodig had maar dat kan ook aan mijn 69 pk sterke Nissan pixo hebben gelegen. Mijn z4 staat nu dus op 19 inch en vind ik net te groot en spoorgevoelig met eet dus wilde 18 inch proberen en die man waarmee ik mijn z4 gekocht heb had nog wel een setje liggen met winterbanden erop. Dus ga dat proberen en dan na de winter kijken wat ik erop ga leggen. Wel gelezen dat all season qua duur veel langer mee gaat maar dat is logisch als de compound anders is als een zomerband.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Al sla je me dood, haha. Standaard m135i wielen .Ik vind ze fraai maar het gros vindt ze afschuwelijk
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja ik lees het ook net. Iemand hier een verstandige reactie?
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Geen verrassing. Goede commerciele truc en lobby autobandfabrikanten.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lobby van autofabrikanten om winterbanden als compleet nutteloos af te schrijven? Die hele 7 graden regel gaat hier over de boeg, lijkt me toch geen commercieel standpunt

    Dat kanaal is toch wel overwegend neutraal?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2019
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Hij bedoelt dat winterbanden de truc zijn denk ik
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oja mogguh.

    Ik ga mn winterbanden verbranden nu.
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Als ze het sneeuwbanden zouden noemen is het ok toch? Maar commercieel iets minder handig denk ik
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ja, ik, op de vorige pagina.

    Goeie test, waarbij het overigens wel héél nat is. Ga je in Nederland amper zien met al dat zoap hier. Nog meer voordeel voor de zomerband dus.
     
    Taab vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ben sinds een tijdje ook maandelijks wat geld apart aan het zetten om een leuk sportautoje voor erbij te kopen. Elise s2 of exige staan beide wel op de nominatie. Of een cayman misschien. Zal nog wel 5 jaar duren dus kan er hoop veranderen, maar wat kriebelt het als ik (heel sporadisch) een exige of Elise zie rijden. :)
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ken het gevoel:thumbs:

    Heb m’n Exige nu bijna 3 jaar, maar wou al vanaf 1999 een Elise nadat ik een docu over de Elise op Discovery Chanel zag. De S1 Elise werd uiteindelijk dan de Exige S2.

    Als ik een grotere garage had zou ik er met de tijd zeker nog een Evora of S1 Exige bijzetten.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Even lekker uitgewaaid. Tweede rit van het jaar, hopelijk nog een paar mooie ritjes komend jaar ondanks het Corona gebeuren. Toch fijn dat je in het Noorden wat meer ruimte hebt.
     
    WorkingTitle, Taab en B Tender vinden dit leuk.
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Holwerd? Was vandaag mooi weer voor een rondje. Gebruik mijn z4 nu een heel stuk minder omdat ik niet meer naar mijn werk hoef te rijden. Zit nog niet in mijn systeem om 'doelloos' een rondje te gaan toeren. Veel plezier met je Lotus!
     

Deel Deze Pagina