1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. Zal ze even uitzetten. Inderdaad wel goed hoor met zoveel in Velen. :confused::+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die game is mij volledig onbekend. Ben in dat opzicht ook geen rasechte RPG speler, heb het genre eigenlijk pas goed weten te ontdekken dankzij The Witcher 2 (al weet ik niet eens of je dat wel een volwaardige RPG mag noemen, en niet gewoon een action-adventure ofzo)

    Enige RPG's die ik voorheen heb gespeeld waren TES IV: Oblivion en TES V: Skyrim. Maar dan is iets als The Witcher 3 toch wel van een heel ander kaliber vind ik.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat heb ik toch een hekel aan de Bloody Baron. Goed verhaal, maar ik moet echt teveel doen voor zo'n klootzak. Wel lekker afwisselend samen met de zij dingen. En het geeft een stuk meer rust nu de vraagtekens uitgeschakeld zijn. Wel benieuwd of ik de quest voor Yennefer straks anders kan afronden. Ik haat de persoon echt die aan het einde van de quest zijn intrede doet. Wat dat betreft kan ik
    The Wild Hunt
    wel begrijpen.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hoe kun je nou een hekel hebben aan de Bloody Baron :rolleyes:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Leg hem het liefst om. Heb zijn kaart gelukkig wel. Kan ook bijna met mijn Nilfgaard deck aan de slag. BB is gewoon een dronken driftige klootzak en daar heb ik echt persoonlijke aversie tegen.
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    BB is een baas. Maar wie haat je die aan het einde vd quest komt?

    Als je trouwens al gek wordt vd vraagtekens in velen dan moet je niet naar Skellige gaan.
     
    Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die Elf die Yennefer terug krijgt uit dat monster. The Wild Hunt had gelijk over hem, althans in mijn vorige Playtrough.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    The Nilfgaardian Medium Armor set ook weer binnen, voor zolang het duurt. En wat leuke bonussen in mijn skills. Nu in Oxenfort aangekomen. BB is al beter afgelopen dan de vorige keer, in mijn PT die ik voor het eerst uitspeelde. Staat in een spoiler.
    BB neemt vrouw mee naar healer en dochter accepteert dat. Wel jammer dat keuzes in de game teveel van Geralt afhangen, maar het is beter dan niets. Blij dat ik uit dat rot moeras ben.
    De dood een koning quest ga ik later trouwens ook doen. Eternal Fire is gewoon kut, al toonde ze in de quest van mijn spoiler wel sympathie. :)

    Super tof dat ik nu eindelijk verschillen zie met mijn vorige PT, maar voor een volgende Witcher game of Cyperpunk, mag het wel wat directer gevolgen hebben na je keuzes. Zou wel een herziene review willen doen voor XBW. :oops:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Shiiit.. Deze game inclusief dlc heb ik ook liggen.. al 5 jaar. :F:
     
    Reckuuza, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @Yellow 13 Meestal bij een rpg hangen de keuzes vd speler af. ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeker, maar ik heb niet het idee dat andere personages er invloed op hebben. Geralt is degene die door mij de keuzes maakt en draagt. Het heeft me nog te weinig echte impact. Als je kritisch kijkt, dan hangt bij Mass Effect ook alles van Shepard af, of de keuzes die je als speler maakt. Wat wel een beetje mooi is, is dat je tegenwoordig niet altijd kunt wachten om quests te voltooien, omdat het gevolgen kan hebben. Ik zie liever dat andere personages er invloed op hebben als zijnde zelfstandige beslissingen nemen. Nu doet dus alleen de hoofdpersoon het nog. Ik denk dat hier nog veel in te behalen is voor RPG ontwikkelaars. Cyberpunk even afwachten, maar ik verwacht daar nog niet meteen baanbrekende veranderingen in het keuze en gevolgen systeem. Wellicht in de toekomst. :)
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zodra je dat uit handen van de speler haalt, heeft dat dan niet tot gevolg dat je bepaalde side-characters gaat haten, omdat die wellicht dingen doen/beslissen waar jij het als speler niet mee eens bent? Als dat vanuiit het verhaal voortkomt, okay, maar als het willekeurig is, of het gaat tegen de stroming in waar jij als speler en met jouw in-game voor vrienden voor wilt gaat (ik wil als Capt Shephard de goeierik uithangen, en opeens gaat mijn buddy Frits (ik ken die namen niet) even de gijzelaar doodschieten, dan verneukt dat een beetje de sfeer binnen het team ...
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als ik een rpg speel dan wil ik toch echt wel bepalen welke keuzes er worden gemaakt en niet de computer. Wat Yi-long al zegt kan de npc een keuze maken waardoor je 100 uur playthrough waardeloos wordt. Lekker dan. :thumbs:
     
    Yellow 13 en Yi-Long vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Punt gemaakt, dan maar op de huidige manier. In ieder geval mogen de gevolgen wel iets directer duidelijk worden. Nu heb ik het idee dat het vaak pas gebeurd tegen het einde van een quest reeks. Bij Mass Effect had het soms direct gevolgen, aan het einde van een quest en niet een redelijke reeks. Neem die shit met Wrex over de Ghenophage op Virmire. Dat kon hem zijn leven kosten dankzij Ashley, maar het kon ook zijn dat die meevecht en daar voelde ik dan wel wat directer de gevolgen van mijn keuzes en dat mag dan wel wat meer in deze serie. Hopelijk in Cyperpunk. :)
     
  15. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Deze game ook weer aan het spelen. Destijds al 2 keer uitgespeeld op normal en death march(New Game +). Nu weer helemaal op nieuwe begonnen op death march difficulty. Deze game blijft gewoon super vet.
     
    Yellow 13, Zumpelvelder en Makkabeer vinden dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoe is DM in new game + met alle skills ingevuld? Te doen of nog best een uitdaging?
     
  18. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Toen ik destijds van een 1e normal playthrough naar een NG+ DM playthrough ging, vond ik DM een stuk makkelijker als verwacht. Ik heb toen wel alles omgegooit qua skills etc. Meer in alchemy gestoken, omdat je meer met potions en oils moet werken. Nu ben ik zelf meteen met DM bezig en dat is toch wel wat moeilijker als bij een NG+.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de informatie. Zou een combat build, volledig, te doen zijn op DM? Ik ben altijd meer een vechter geweest in RPG games, vandaar mijn vraag. Misschien in combinatie met iets anders??? Signs???
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Hier een link voor een goede DM Built: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=453260742

    Misschien dat je hier wat mee kan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina