1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Er worden meer mappen toegevoegd. Vooral bij 6vs6 maps zijn ze druk bezig. BO4 hier had ik ook overgeslagen. Met COD WW2 toch vele uren ingestoken. Maar dat heb ik bij COD MW toch al overtroffen. De game is toch veel leuker dan die Black ops serie waar ik nooit echt voor ben geweest en nooit zal worden. Enkel wat BO1 en 2 wat gespeeld. Jammer dat de matchmaking wel constant je bij harde teams dropt. Terwijl je bij andere COD's toch meer. Een relax vibe hebt. Gelukkig is er af en toe eens een match die meer. Chill is waar je rustig wat goede kills kunt behalen.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De mappen in deze COD zijn de slechste die er zijn geweest ..
    Zoveel gangetjes, raampjes, kiertjes waar je doorheen kan lopen. Het is wel geestig dat mappen zoals Vacant en Crash beter spelen dan de andere mappen :+
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mee eens, map design is idd om te huilen. Laten we hopen dat ze net zoals in het eerste seizoen alleen maar remakes uit gaan brengen van de beste mappen uit MW1/2/3
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind er genoeg heel vermakelijke maps tussenzitten (speel wel met name 6vs6, de grotere maps en gamemodes laat ik links liggen). Alleen Picadilly heb ik een hekel aan, dat is ook een map waar ik structureel slecht op scoor (waar Azhir en Crash structureel lekker gaan).
    Ramazza speel ik verder heel graag, en St Petrograd is ook heel interessant (long range vs close quarters).
    Hackny Yard en Gun Runner vind ik qua gevoel en flow redelijk inwisselbaar, maar spelen allebei ook best prima toch?
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is gewoon raar dat je op mappen als Vacant en Crash wel de enemy 9/10x voor je hebt in plaats van achter je. Vind het behoorlijk irritant dat je tegenstanders maar in je rug spawnen om zo ervoor te zorgen dat er altijd actie is. Het gaat simpelweg te langzaam, sluit games af met 8 kills :+
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat je tegenstanders op Vacant/Crash vóór je verschijnen, kan ook betekenen dat jij áchter ze spawnt ;)

    Spawns draaien regelmatig om, maar je zit ook niet op een spawnkill-ellende te wachten.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, d'oh. Als mijn tegenstanders op mij af komen (of ik op hun) ... dan spawn je goed en kan je een gevecht aangaan. Op Vacant en Crash heb ik echt veel minder last van mensen die ineens op 2 meter afstand spawnen. De Shipment map is daar een mooi voorbeeld van; kan me echt niet herinneren dat die map zo zaad was in COD 4. Die grot map is echt een bak ellende, net als Piccadilly Circus. Je legt daar mensen om en ze spawnen letterlijk achter je :+

    De 6v6 TDM mappen zijn er te weinig en degene die er zijn zijn niet fantastisch (afgezien van de remakes).
    De 10v10 TDM mappen zijn veel-en-veel te groot. Daar ben je aan't zoeken naar je tegenstander en omdat je actief door de map heen rent ben je reglematig 'et bokje.
     
    Tim vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo. Na een paar weken gespeeld te hebben kan ik zeggen dat de game me wel bevalt. Enfin, de spawns op meerdere mappen zijn kut en de mappen zelf "flowen" niet geweldig maar je kan merken dat dit een poging is geweest om weer terug te gaan naar de roots.

    Hopelijk brengt Season 2 wat nieuwe dingen zoals wapens en mappen en ein-de-lijk die Battle Royale modus ... dan zit het wel snor. Enige wat ik niet helemaal begrijp is de lobbies die de game voor je opzoekt. Vind het niet prettig om in een <116 ping lobby gegooid te worden omdat er niemand anders beschikbaar is in mijn "skill" level
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    van mij mogen ze wel wat meer nieuwe maps uitbrengen beetje variatie kan geen kwaad
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Tof, maar ben bang dat Apex Legends toch veel toffer blijft voor als ik zin heb in Battle Royale.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Apex begon leuk maar werd heel rap saai. Pakte me niet zoals bv. Fortnite.
    Ben benieuwd.

    Warzone is overigens gratis.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Alexknl en Tim vinden dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Warzone is a 83-101GB download for new, free-to-play users.

    At launch, players can squad up in trios with their friends on Playstation® 4, Battle.net for PC, or Xbox One across two game modes: Battle Royale and Plunder.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die PS4 klopt niet geloof ik.
    [​IMG]
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ok dus dit is een modus die ik zo ook kan spelen, maar daarnaast mensen die het spel niet hebben, mogen gratis alleen deze modus spelen?

    Trailer is best vet, maar weet niet of ik dit iets vind. Vind Ground War al een kut modus. Opa heeft een beetje overzicht nodig.
     

Deel Deze Pagina