Er worden meer mappen toegevoegd. Vooral bij 6vs6 maps zijn ze druk bezig. BO4 hier had ik ook overgeslagen. Met COD WW2 toch vele uren ingestoken. Maar dat heb ik bij COD MW toch al overtroffen. De game is toch veel leuker dan die Black ops serie waar ik nooit echt voor ben geweest en nooit zal worden. Enkel wat BO1 en 2 wat gespeeld. Jammer dat de matchmaking wel constant je bij harde teams dropt. Terwijl je bij andere COD's toch meer. Een relax vibe hebt. Gelukkig is er af en toe eens een match die meer. Chill is waar je rustig wat goede kills kunt behalen.
De mappen in deze COD zijn de slechste die er zijn geweest .. Zoveel gangetjes, raampjes, kiertjes waar je doorheen kan lopen. Het is wel geestig dat mappen zoals Vacant en Crash beter spelen dan de andere mappen
Mee eens, map design is idd om te huilen. Laten we hopen dat ze net zoals in het eerste seizoen alleen maar remakes uit gaan brengen van de beste mappen uit MW1/2/3
Ik vind er genoeg heel vermakelijke maps tussenzitten (speel wel met name 6vs6, de grotere maps en gamemodes laat ik links liggen). Alleen Picadilly heb ik een hekel aan, dat is ook een map waar ik structureel slecht op scoor (waar Azhir en Crash structureel lekker gaan). Ramazza speel ik verder heel graag, en St Petrograd is ook heel interessant (long range vs close quarters). Hackny Yard en Gun Runner vind ik qua gevoel en flow redelijk inwisselbaar, maar spelen allebei ook best prima toch?
Het is gewoon raar dat je op mappen als Vacant en Crash wel de enemy 9/10x voor je hebt in plaats van achter je. Vind het behoorlijk irritant dat je tegenstanders maar in je rug spawnen om zo ervoor te zorgen dat er altijd actie is. Het gaat simpelweg te langzaam, sluit games af met 8 kills
Dat je tegenstanders op Vacant/Crash vóór je verschijnen, kan ook betekenen dat jij áchter ze spawnt Spawns draaien regelmatig om, maar je zit ook niet op een spawnkill-ellende te wachten.
Ja, d'oh. Als mijn tegenstanders op mij af komen (of ik op hun) ... dan spawn je goed en kan je een gevecht aangaan. Op Vacant en Crash heb ik echt veel minder last van mensen die ineens op 2 meter afstand spawnen. De Shipment map is daar een mooi voorbeeld van; kan me echt niet herinneren dat die map zo zaad was in COD 4. Die grot map is echt een bak ellende, net als Piccadilly Circus. Je legt daar mensen om en ze spawnen letterlijk achter je De 6v6 TDM mappen zijn er te weinig en degene die er zijn zijn niet fantastisch (afgezien van de remakes). De 10v10 TDM mappen zijn veel-en-veel te groot. Daar ben je aan't zoeken naar je tegenstander en omdat je actief door de map heen rent ben je reglematig 'et bokje.
Zo. Na een paar weken gespeeld te hebben kan ik zeggen dat de game me wel bevalt. Enfin, de spawns op meerdere mappen zijn kut en de mappen zelf "flowen" niet geweldig maar je kan merken dat dit een poging is geweest om weer terug te gaan naar de roots. Hopelijk brengt Season 2 wat nieuwe dingen zoals wapens en mappen en ein-de-lijk die Battle Royale modus ... dan zit het wel snor. Enige wat ik niet helemaal begrijp is de lobbies die de game voor je opzoekt. Vind het niet prettig om in een <116 ping lobby gegooid te worden omdat er niemand anders beschikbaar is in mijn "skill" level
Apex begon leuk maar werd heel rap saai. Pakte me niet zoals bv. Fortnite. Ben benieuwd. Warzone is overigens gratis.
Warzone is a 83-101GB download for new, free-to-play users. At launch, players can squad up in trios with their friends on Playstation® 4, Battle.net for PC, or Xbox One across two game modes: Battle Royale and Plunder.
Ok dus dit is een modus die ik zo ook kan spelen, maar daarnaast mensen die het spel niet hebben, mogen gratis alleen deze modus spelen? Trailer is best vet, maar weet niet of ik dit iets vind. Vind Ground War al een kut modus. Opa heeft een beetje overzicht nodig.