1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Ori and the Will of the Wisps

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb tot nu toe één substantiële frame-drop meegemaakt (bij een waterval) in 4-5 uurtjes de de XB1X maar verder loopt de game best prima. Denk dat de reviewer dus ook een beetje pech had.

    Ik kreeg wel de indruk dat Ori wat wendbaarder, wat minder log, ging voelen en de game daarmee wat 'frisser / alerter' (meer in lijn met deel 1) werd, nadat ik de stick-deadzone naar beneden schroefde in de settings.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb zelf een Xbox One X en zo’n 10 uur gespeeld. Merk idd wel de nodige haperingen, maar bedacht me dat mn console op standby staat en daar kan het ook aan liggen.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    In 27 uur ge100%. Zat ook wel wat idle time bij (net een baby in huize Killa ;) ). Heerlijke game! Vooral de taversal viel zo heerlijk aan! Sfeer en design waren top notch. Enige kutte blijven imo de chase sequences...
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind de bazen kut, echt geen hol aan. Chase sequences zijn wel leuk.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, ik heb het dus precies andersom ;) Je bent ook binnen no time overpowered as hell dus bazen waren easy
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Na vele meldingen van bugs etc toch maar gaan spelen. Ik had eigenlijk net zo veel plezier met deze game als met deel 1. Maar nu zit ik gewoon vast, en jawel door een gigantische bug. Ik heb overal op internet gekeken en er zijn veel mensen die met exact dezelfde bug te maken hebben.

    In de mainmissie Find Kwolok in de Luma Pools dien je Kwolok te vinden ( die gigantische kikker). Ik ben dus op de locatie waar hij zou moeten zijn, maar hij is er gewoon niet! En zodra ik daar op die locatie in het water spring word het beeld zwart en kan ik niks meer.

    Echt heel bizar, iemand hier dit ook meegemaakt?
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij mij was Kwolok er gewoon!

    Maar wel echt balen zeg.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Gaat het toevallig om deze situatie? De ontwikkelaar werkt namelijk aan een patch, maar vervelend is het inderdaad wel. Heb er zelf gelukkig geen last van gehad.
     
  9. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Yes het gaat exact om die situatie..
     
  10. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet jij misschien wanneer die patch komt, ik kan er niks over vinden en zit nog steeds vast door die bug...|:-
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    In het topic reageert de ontwikkelaar op 16 april dat de patch een week later naar de PC moet komen en tevens in de maak is voor de Xbox. Ik durf niet te zeggen of de patch daadwerkelijk op de PC is uitgebracht, maar laten we hopen dat de Xbox patch wel snel volgt. Duurt wel erg lang namelijk.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    NEXT-GEN UPDATE VOOR ORI AND THE WILL OF THE WISPS NU BESCHIKBAAR

    GAME DRAAIT OP SERIES X IN 4K HDR MET 120 FPS
    Ori and the Will of the Wisps heeft een flinke update gekregen, waarmee het spel onder andere klaargestoomd wordt voor de komende generatie.
    De update verbetert de prestaties van de game echter op alle Xbox-platforms en pc. Op Series X draait de game straks in 4k HDR met 120 fps. Spelers kunnen daar ook kiezen voor een modus in 6k en 60 fps. De laadtijden worden ook verbeterd. De update komt beschikbaar voor Ori-eigenaren via Smart Delivery. Dat is ook het geval op Series S, waar het spel in 1080p HDR met 120 fps gespeeld kan worden.

    Op alle Xbox-systemen zijn er nu extra settings om de scherpte van de graphics in te stellen. Ook worden er diverse bugs opgelost en kunnen mensen via het pauzemenu Quick Access en Backup Saves kiezen. Op pc tot slot zijn ook nieuwe audiovisuele opties om mee te spelen. Moon Studios heeft op zijn website een duidelijke lijst met alle aanpassingen staan.
     

Deel Deze Pagina