Ik heb tot nu toe één substantiële frame-drop meegemaakt (bij een waterval) in 4-5 uurtjes de de XB1X maar verder loopt de game best prima. Denk dat de reviewer dus ook een beetje pech had. Ik kreeg wel de indruk dat Ori wat wendbaarder, wat minder log, ging voelen en de game daarmee wat 'frisser / alerter' (meer in lijn met deel 1) werd, nadat ik de stick-deadzone naar beneden schroefde in de settings.
Heb zelf een Xbox One X en zo’n 10 uur gespeeld. Merk idd wel de nodige haperingen, maar bedacht me dat mn console op standby staat en daar kan het ook aan liggen.
In 27 uur ge100%. Zat ook wel wat idle time bij (net een baby in huize Killa ). Heerlijke game! Vooral de taversal viel zo heerlijk aan! Sfeer en design waren top notch. Enige kutte blijven imo de chase sequences...
Haha, ik heb het dus precies andersom Je bent ook binnen no time overpowered as hell dus bazen waren easy
Na vele meldingen van bugs etc toch maar gaan spelen. Ik had eigenlijk net zo veel plezier met deze game als met deel 1. Maar nu zit ik gewoon vast, en jawel door een gigantische bug. Ik heb overal op internet gekeken en er zijn veel mensen die met exact dezelfde bug te maken hebben. In de mainmissie Find Kwolok in de Luma Pools dien je Kwolok te vinden ( die gigantische kikker). Ik ben dus op de locatie waar hij zou moeten zijn, maar hij is er gewoon niet! En zodra ik daar op die locatie in het water spring word het beeld zwart en kan ik niks meer. Echt heel bizar, iemand hier dit ook meegemaakt?
Gaat het toevallig om deze situatie? De ontwikkelaar werkt namelijk aan een patch, maar vervelend is het inderdaad wel. Heb er zelf gelukkig geen last van gehad.
Weet jij misschien wanneer die patch komt, ik kan er niks over vinden en zit nog steeds vast door die bug...
In het topic reageert de ontwikkelaar op 16 april dat de patch een week later naar de PC moet komen en tevens in de maak is voor de Xbox. Ik durf niet te zeggen of de patch daadwerkelijk op de PC is uitgebracht, maar laten we hopen dat de Xbox patch wel snel volgt. Duurt wel erg lang namelijk.
NEXT-GEN UPDATE VOOR ORI AND THE WILL OF THE WISPS NU BESCHIKBAAR GAME DRAAIT OP SERIES X IN 4K HDR MET 120 FPS Ori and the Will of the Wisps heeft een flinke update gekregen, waarmee het spel onder andere klaargestoomd wordt voor de komende generatie. De update verbetert de prestaties van de game echter op alle Xbox-platforms en pc. Op Series X draait de game straks in 4k HDR met 120 fps. Spelers kunnen daar ook kiezen voor een modus in 6k en 60 fps. De laadtijden worden ook verbeterd. De update komt beschikbaar voor Ori-eigenaren via Smart Delivery. Dat is ook het geval op Series S, waar het spel in 1080p HDR met 120 fps gespeeld kan worden. Op alle Xbox-systemen zijn er nu extra settings om de scherpte van de graphics in te stellen. Ook worden er diverse bugs opgelost en kunnen mensen via het pauzemenu Quick Access en Backup Saves kiezen. Op pc tot slot zijn ook nieuwe audiovisuele opties om mee te spelen. Moon Studios heeft op zijn website een duidelijke lijst met alle aanpassingen staan.