1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Snap het ergens wel. Wie gaat die materialen allemaal schoon houden, je raakt echt veel aan in zo'n sportschool. Loopt er een medewerker de hele tijd achter je aan? Nee. Maken mensen steeds zelf de gebruikte materialen schoon? Daar zou ik zeker niet op vertrouwen.. Is voor sommige sportscholen denk ik ook lastig in toom te houden. In een bios / op een terras zit je gewoon op één plek. Een keer schoonmaken bij vertrek en done, bioscoop per rij leeg laten stromen, etc. Sportschool is gewoon ongecontroleerd zooitje..
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja maar maken ze overal dan zo goed schoon? Wc's? Geen idee... De zelfkassa's bij supermarkten? Nee, maken ze niet elke ronde schoon.

    Je kan toch een soort toezichthouder er neerzetten in een sportschool? Oke, het is zeker geen leuke job... maar zo verklein je wel risico's. Verder zou je misschien ook een start kunnen maken aan groepslessen (met minder mensen)?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Alle stoelen e.d. van t terras zullen natuurlijk niet worden aangeraakt, of alle glazen, etc. En er zal natuurlijk heel erg rekenjng worden gehouden met alle maatregelen als je teringlam word op t terras met de zon in je kop. Flikker toch op met deze onzin joh en gooi een gym open in blokken met afstand.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    zijn ook nog genoeg winkels waar je verplicht een kar of winkelmandje moet meenemen, die niet schoongemaakt worden en door tig andere mensen in de handen zijn geweest. Waarom mag dat nog wel dan?

    In Juli gaan dacht ik alle toilet voorzieningen op campings weer open. Ze gaan die echt niet schoonmaken na elke persoon die binnen iets heeft aangeraakt.

    mijn sportschool stonden altijd al desinfectie middelen. Gewoon netjes je eigen handdoek meenemen en na elk uur even doekje over de handels halen. Is minder werk dan elk karretje na elke klant schoonmaken.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tsja lastige situatie. Ik ben zelf sinds deze week weer aan het fitnessen met m'n fysiotherapeut. Hele sportschool voor mij alleen. Fysio staat er wel echt op dat ik alles goed schoonmaak wat ik gebruikt heb, dat is soms even wat werk. Soms houd je (bijv.) gewichten op allerlei verschillende manieren vast of denk bijvoorbeeld aan oefeningen doen op een matje. Kan ik die hele mat gaan afvegen. Als ik het heb schoongemaakt pakt mijn fysio het met haar handschoenen op en legt ze het weer weg. Zo gaat dat nu. Daarom moest ik hier aan denken. Als er nu meerdere mensen zouden komen sporten terwijl ik ook bezig ben, zonder continu toezicht zoals m'n fysio bijv, zou ik dat niet zo chill vinden.. Je hebt altijd van die mensen die het niet zo nauw nemen. But then again ja, die heb je overal wel inderdaad..
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Helaas is niet elke sportschool zo. De Basic Fits in Amsterdam zijn echt hels qua handhaving omdat het sowieso altijd te druk is en er een grote groep mensen is die complete schijt aan de coronamaatregelen hebben.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dat is toch controleerbaar met een max hoeveelheid members in de gym en in tijdsblokken?
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Op te lossen door tijdsblokken en handhaven. Wordt er niet gehandhaafd wordt de vestiging gesloten. Dat een paar rotte appels ervoor zorgen dat de rest niet kan sporten is idioot.

    Snap dat wel, dat in die grote drukke basic fits het uit de hand zou lopen. Hoor wel vaker dat daar over het algemeen ander publiek komt dan bij “andere” sportscholen. Meer aso publiek. Niet dat iedereen dat is uiteraard, maar snap dat de situatie daar heel anders is dan sportscholen hier, waar alle ruimte is, mensen wel rekening met elkaar houden, niet druk is etc
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    In de sportschool vs. terras discussie vergeten jullie volgens mij het financiële plaatje.
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Bedoel je dan dat iedereen toch wel abonnement betaalt waardoor een sportschool geen financiële problemen krijgt?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Betaal je voor gesloten sportschool dan? Ze zijn toch in gebreke als ze hun dienst niet meer mogen leveren?
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat veel mensen hun abbo opzeggen nu ze weten dat ze nog 4 maanden moeten wachten. Denk dat veel mensen verwacht hadden na 2 maanden dat ze weer beetje open zouden gaan, maar veel mensen gaan niet 6 maanden betalen voor niks. Tis dat ik al bijna 20 jaar lid ben. Maar het is wel even 300 euro voor 6 maanden wat je nu kwijt bent terwijl je niet kan sporten. Gaat ze heel veel leden kosten.
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ze zijn niet in gebreke. Het is overmacht voor beide partijen.
    Zij hoeven geen diensten te leveren maar jij hoeft ook niet te betalen. Maar daar hebben de sportscholen niet veel aan natuurlijk.

    Ik betaal al mijn vaste contributies nog gewoon, beetje steun aan m'n vaste leveranciers. Neem gewoon zomervoorraadje skittles af.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb me er niet heel erg in verdiept, maar ik kan me voorstellen dat geen horeca een grotere impact heeft op de economie dan geen sportscholen. En dan heb ik het niet alleen over de eventuele faillisementen, maar ook over de misgelopen inkomsten voor de staat.
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Henk en Ingrid gaan op 1 wijntje gewoon heel de middag een terras bezet houden let maar op. Daar wor je ook nie rijk van
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gelukkig mogen we wel weer indoor zwemmen

    Defuck
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Misschien overleeft het virus niet in chloorwater?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Serieus? Doen ze dan wat extra chloor in het water? Loopt iedereen daar blij te doen met rode ogen.

    Als dat veilig kan, dan ben ik daar wel blij mee. Mijn zoontje heeft 1 dag voor lockdown zijn diploma gehaald. Heeft nog nooit zonder bandjes vrij kunnen zwemmen, hahaha.

    En ik kan daar dan lekker flaneren tussen de tokkies met mijn brand new sixpack.
     
    Daz, Reckuuza en Fiasco vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Is daar onderzoek naar gedaan dan? Graag source. Men doet maar wat zonder onderzoek want men weet simpelweg gewoon niet wat er gebeurt als de maatregelen er niet zouden zijn.

    /JENSEN
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gelijk een litertje atten.
     

Deel Deze Pagina